![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]() Op zich is het al héél vreemd dat ze allemaal naar een katholieke school gaan, daar ze toch een probleem hebben met de katholieke gedachte, of zie ik dat weer verkeerd? Stel ik mij de vraag wanneer dat eens gaat stoppen dat men die alle voordelen van de wereld maar blijft geven? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 januari 2016 om 06:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() W-a-l-g-e-l-i-j-k
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Knielen voor de vijand noem ik dat, bende lafaarden !!
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() En dan nog katholieke scholen!?
Gaat de KUL dan de examens niet meer na kerstmis houden want hoe kan een mens nu studeren met al die festiviteiten? Al die uitzonderingen die ze voor islamisten maken, het doet me denken aan speciale regels voor gehandicapten. Dit zeg ik met alle respect voor gehandicapten maar waarom vinden sommigen dat islamisten niet kunnen (over)leven wanneer ze gewoon de regeltjes van het huis volgen?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” Laatst gewijzigd door Maori : 8 januari 2016 om 08:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een goede vraag. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De moslimleerling heeft daar geen baat bij, voor de rest van de dag mogen die toch niet meer eten en drinken tot zonsondergang, van geconcentreerd studeren zal dan ook niet veel in huis komen, en na zonsondergeng moeten ze gaan eten tot een kot in de nacht, weer niet studeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ideaal om eindelijk komaf te maken met de verschillende netten!. Wat een besparing zal datopleveren!.
Als de christelijke overtuiging eigenlijk niet meer de hardcore is van het katholiek onderwijs, dan kan er gemakkelijk gefusioneerd worden met het gemeenschapsonderwijs. Zou meneer Boeve daaraan gedacht hebben???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht dat enkel volwassenen de ramadan moesten volgen!
Dus ook gedaan met maaltijden op school tijdens de ramadan???? Alle restaurants sluiten van zonsopgang tot zonsondergang?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() En gasmaskers tegen hun stinkende muilen aub.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor een problemen zal dat weer niet geven voor de scholen om organisatorisch examens op het "goede voor moslims passende" ogenblikken te geven?
Wie wat in schoollokalen zou kunnen gaan zitten waar veel moslims zitten en zien wat die daar uitspoken en vooral niet uitspoken... En dan moet men zich druk maken over hun examenperiode? Men weet echt niet meer wat gedaan om ons onderwijs zo vlug mogelijk naar de bliksem te helpen zoals zoveel andere dingen in onze maatschappij. De oplossing, en die is er al voor een deel: minder en minder en minder veeleisend zijn en zogoed als iedereen een diploma bezorgen zonder verder gezwets. De rest zien we wel. Wie niks kent gaat gewoon gaan stempelen, dat is ook al goed georganiseerd! Iedereen tevreden. Tot de centen op zijn. En ik vergeet onze duizenden "asiel- en andere zoekers" die de redding zullen zijn van onze maatschappij! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het katholiek net moet zich ook aanpassen, in plaats van zich te profileren als kwaliteitsvol elitair en sektarisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn erbij , weliswaar een hele kleine minderheid, die tijdens de Ramadan effectief moeten vasten. Deze kinderen mogen ook niet drinken overdag, noch deelnemen aan de zwemlessen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Wat nog allemaal voor dit geloof der vrede - voor wie ook islam is...
.
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nou een/de oplossing:
ofwel houden zij die ramadan willen doen NA het examen , (Dit is toch een reden om ze later te doen , toch of niet ??) of hou je die voor de examen , en doen ze gewoon hun examens toen ze reeds waren vastgelegd zoals altijd !! Alle andere geloofsgeloven doen daar toch niet moeilijk over , of wel ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 14 januari 2016 om 03:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
We zijn allemaal happy shiny people. Niet voor niets heet de groep REM. Welterusten allemaal en sweet dreams.
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want gisteren in het Vlaamse parlement was er één partij die Hilde Crevits hierover vragen stelden, al de andere Vlaamse partijen steunde de minister VOLLEDIG in haar antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Kijk, niemand hoeft of moet zich aanpassen. Dat vreemde uitschot moet gewoon weg.
De overheid gaat het niet doen. We gaan het zelf moeten doen.