Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2014, 10:00   #1
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard Dyah Abou Jahjah: "N-VA is een racistische partij”

Meester ophitser komt zich ook nog eens bemoeien.

Citaat:
"Vlaams Belang was al langer irrelevant: iedereen zag deze nederlaag aankomen. N-VA daarentegen is gevaarlijker: dat is wél een democratische partij, en maakt dus kans om haar standpunten die flirten met extreemrechts, ook effectief uit te voeren."
Abou Jahjah voegt er nog aan toe dat het racisme diep ingebakken zit in onze samenleving. "Minstens één op drie Vlamingen is racist.", klinkt het.
http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...s-Belang.dhtml
Ulrik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2014, 10:05   #2
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Ik vraag me hoe lang de allochtonen hier nog Vlamingen gaan blijven tolereren.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2014, 10:08   #3
graaf de bethune
Gouverneur

Standaard

Welke waalse politicus zei ook al weer dat alle NVA'ers op een boot moesten gezet worden om op het midden van de oceaan tot zinken te brengen. Abou Jah Jah en die bewuste verdraagzame Waalse politieker zouden het best met elkaar kunnen vinden denk ik. En wat als het racisme-wapen niet werk bij het wegpesten van NVA???? Volgende beschuldiging aan NVA'ers, dat het pedofielen en verkrachters zijn????????? Dat de politici eens hun verantwoordelijkheid eens nemen en deze racistische oproerkraaier with his clicks en clacks eens buiten zetten uit ons land zeg, terug naar zijn islamitische paradijzen.
graaf de bethune is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2014, 10:12   #4
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ulrik Bekijk bericht
Erg dat de regimepers de riool moet afschuimen en Arabisch crapuul moet opgraven om hun thema van de maand - operatie beschadiging N-VA via het linken aan racisme - voor de elvendertigste keer uit te melken.
Vigilant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2014, 10:17   #5
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Abou Jahjah is een farce !
Dat weten ze ondertussen zelfs in Libanon.
Van "arre moede" is hij terug naar het "racistische" Vlaanderen gekomen.
Zo slecht zal het hier dus niet zijn.
Grappig is ook dat men uit de commentaren kan afleiden dat hij nu bijgevallen wordt door de elitaire Belgicisten.
U weet wel naar het motto : de vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Waartoe wanhoop al niet leiden kan.
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2014, 10:21   #6
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

In Knack mag Bleri Lleshi, van het door links gesponsorde moslimclubje KifKif, de racismezaag nog 's komen spannen.
Oud 8 juni 2014, 10:22   #7
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anselmo Bekijk bericht
Abou Jahjah is een farce !
Dat weten ze ondertussen zelfs in Libanon.
Van "arre moede" is hij terug naar het "racistische" Vlaanderen gekomen.
Zo slecht zal het hier dus niet zijn.
Grappig is ook dat men uit de commentaren kan afleiden dat hij nu bijgevallen wordt door de elitaire Belgicisten.
U weet wel naar het motto : de vijand van mijn vijand is mijn vriend.
Waartoe wanhoop al niet leiden kan.
Voor mij zijn mensen zoals Abou Jahjah en Abou Imran/Fouad Belkacem gevaarlijke terroristen die de grens over moeten.
Men zegt dat de politie weet wie die terroristen in ons land zijn, en dat hun email in de gaten wordt gehouden, maar er komt helemaal geen actie.

Voor mij blijft het een raadsel hoe een haatzaaiende gewelddadige terrorist als Fouad Belkacem nog steeds de Belgische nationaliteit heeft
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2014, 10:32   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Alweer gratis reclame voor de nva !!

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2014, 10:53   #9
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Alweer gratis reclame voor de nva !!

.
Zo zie je maar hoe 'slim' onze linkse regimepers is. Beroep doen op een lid van de islamitisch terreurbeweging Hezbollah om een democratisch verkozen Vlaamse partij te beschadigen, dat kan alleen het tegenovergestelde effect hebben.
Oud 8 juni 2014, 10:54   #10
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Zo zie je maar hoe 'slim' onze linkse regimepers is. Beroep doen op een lid van de islamitisch terreurbeweging Hezbollah om een democratisch verkozen Vlaamse partij te beschadigen, dat kan alleen het tegenovergestelde effect hebben.
Inderdaad
Oud 8 juni 2014, 11:01   #11
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dyah Abou Jahjah: "N-VA is een racistische partij”
Handje boven de lelijke kop houden en eens kijken wie eronder staat zou in die terrorist zijn geval geen overdreven optie zijn denk ik.

De hamvraag is: Wie zijn er in ons kleine landje de racisten feitelijk?

Citaat:
Wie een veroordeling oploopt voor negationisme, racisme, corruptie of verduistering als openbaar ambtenaar, zal voortaan zijn burgerlijke en politieke rechten voor een periode verliezen.

En zoals mensen hier al wisten te schrijven, het is prima reclame voor de N-VA en nog volledig gratis ook.
Oud 8 juni 2014, 11:10   #12
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Naast de vraag hoe deze nietsnut geld verdient (waarschijnlijk uitkeringen), ben ik verwonderd dat hij het over racisme heeft. Hij is namelijk zelf een racist en een antisemiet.
Oud 8 juni 2014, 11:11   #13
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

De hamvraag is: Wie zijn er in ons kleine landje de racisten feitelijk?
Volgens het CGKR is racisme een begrip dat moeilijk objectief te omlijnen valt en geeft de antiracismewet ook geen definitie.
Handig natuurlijk als je willekeurig aan de slag wel gaan en dat is er aan te merken, iets is racistisch als de politiek correcte gekkies zeggen dat het zo is.
Oud 8 juni 2014, 11:19   #14
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat doet die snul hier eigenlijk? Waarmee verdient dat de kost?
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2014, 11:20   #15
Ulrik
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Naast de vraag hoe deze nietsnut geld verdient (waarschijnlijk uitkeringen), ben ik verwonderd dat hij het over racisme heeft. Hij is namelijk zelf een racist en een antisemiet.
Eigenlijk wel ja, we zijn te lang mee gegaan in de logica dat racisme een exclusieve zaak was van de (extreem-rechtse) blanke, wat natuurlijk onzin is.

Laatst gewijzigd door Ulrik : 8 juni 2014 om 11:20.
Oud 8 juni 2014, 11:29   #16
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Oei, nu de uitkering in het gedrang komt worden alle middelen boven gehaald zie ik.

Het is schandalig dat kranten die 'nobody' nog een spreekbuis geven ook.
Oud 8 juni 2014, 11:36   #17
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maikel Joosten Bekijk bericht
Oei, nu de uitkering in het gedrang komt worden alle middelen boven gehaald zie ik.

Het is schandalig dat kranten die 'nobody' nog een spreekbuis geven ook.
Wedden dan binnenkort Belkacem op De Morgen's lijstje komt van hun clubje politiek correct bevonden opiniemakers. Yves De Smet noemde jihadisten in een opiniestuk "onze jongens".
Oud 8 juni 2014, 11:56   #18
Vigilant
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Handig toch die dubbele nationaliteit. Als het je niet meevalt omdat de kogels je om de oren vliegen in heimweeland, dan komt je toch gewoon naar België om van een uitkering te genieten tussen al die Vlaamse racisten.
Oud 8 juni 2014, 11:59   #19
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilant Bekijk bericht
Handig toch die dubbele nationaliteit. Als het je niet meevalt omdat de kogels je om de oren vliegen in heimweeland, dan komt je toch gewoon naar België om van een uitkering te genieten tussen al die Vlaamse racisten.
Kogels om de oren? Hij zat veilig en wel bij zijn mama in een rustig gelegen dorpje. Maar ja, wanneer mama hem aanspoort om te gaan werken voor de kost, in plaats van gratis kost en inwoon bij haar thuis, dan is het voor deze luierik gemakkelijker om naar hier te komen, kwestie van in de sociale hangmat te kunnen liggen niksen.
Oud 8 juni 2014, 12:24   #20
Benny1
Partijlid

Benny1's schermafbeelding

Standaard Blokcrapuul:

Nochtans is zijn opmerking dat N-VA voor hem veel gevaarlijker omdat zij -in tegenstelling tot het partijtje van de racistische Flup haatzaaier- een aantal van haar standpunten zou kunnen uitvoeren een veel correctere analyse dan degene die ik zowel hier als elders mocht lezen van Flups nazi-vriendjes.

En in tegenstelling tot veel Bloktuig dat wél van uitkering en misschien wat zwartwerk leeft, heeft Abou Jahjah een inkomen: o.a. van zijn wekelijkse column in de krant De Standaard en zijn boeken. Op 16 juni verschijnt trouwens zijn nieuwe boek. De titel had tot voor 25 mei ook die van een VB-pamflet kunnen zijn: “De stad is van ons”.

Gelukkig is het door gebrek aan alternatieven uit zijn voegen gebarsten zweeppartijtje met zijn simplistisch wereldbeeld gebaseerd op angst en haat, dank zij een veel meer aanvaardbaar rechts alternatief sinds die datum teruggebracht tot zijn realistische proporties: een uitlaatklep voor marginalen en fanatici.

Waarom geven we dat crapuul geen stukje land -bij voorkeur in de buurt van de Duitse grens- waar zij hun blanke vrouw-aan-de-haard heilstaat kunnen oprichten en wij hun dwaas geraas niet meer moeten aanhoren.
Benny1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be