![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maggie was zo populair omdat ze blijkbaar een eerlijk maar strikt beleid voerde.
Voor mij is dat dan vanzelfsprekend: ze wees criminele vreemdelingen onmiddellijk uit. Maar als je nu leest wat de journalisten schrijven over Theo, dan begin ik aan die rechtlijnigheid van Maggie te twijfelen. Want het blijkt nu nieuws te zijn, dat dieven onder de asielzoekers terecht komen achter tralies, en dat ze uitgewezen worden. Dan is zelfs dat (eindelijk) verandering ! titel: Francken laat stelende asielzoekers opsluiten en wil hen uitwijzen link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160110_02058765 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze asielzoeker is ondertussen terug in het land. Theo voert een zeer streng maar een zeer rechtvaardig beleid. Hij heeft het niet altijd even gemakkelijk, denk maar aan het proces dat tegen hem aangespannen werd door die asielzoeker die X aantal euro's per dag, dat hij geen onderkomen kreeg, toegewezen kreeg door de rechtbank. Theo heeft deze "brave" man uitgewezen naar Duitsland waar hij ook een asielaanvraag had ingediend. Laatst gewijzigd door reservespeler : 11 januari 2016 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik daar niet zelf bijsta en ik echt zie dat die teruggestuurd worden geloof ik daar totaal niets van. In bepaalde kustgemeentes heeft men een wilde kattenoverlast. Op bepaalde ogenblikken zet men daar 'vangkasten' en dan zouden die wildkwekers gesterliseerd worden waarna ze terug van hun vrijheid mogen genieten. Men zet die voor de sterlisatie al terug af in een ander straatje, tot groot jolijt van die mensen die van de overlast mogen 'genieten'. In grote lijnen kan je dat een beetje vergelijken met het terugsturen van krapuul dat hier niet thuishoort. Misschien kort bochtenwerk maar toch. Maggie heeft nooit iemand uitgewezen op die loodgieter na misschien. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 januari 2016 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() wat de media hypen is één ding, de realiteit is iets anders.
Maggy zette geen asielzoeker buiten, en ook Theo zette nog geen asielzoeker buiten. laat u vooral niks anders wijsmaken. beiden hadden tot vandaag t geluk dat er geen strenge winter was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al wat hij hier geleerd heeft, kan hij ginder toepassen. Alle kosten die wij er in staken, kunnen onder de noemer ontwikkelingshulp vallen. Dat hij nu terug is, is iets heel anders. Ik wil er nooit één mm. op toegeven: iemand die huwt met een Vlaming, buiten enig schijnhuwelijk vanzelfsprekend, heeft het recht te opteren voor de Vlaamse nationaliteit. Wel met een toevoeging: het huwelijk moet minstens tien jaar stand houden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.diversiteit.be/diversitei...llochtonen.pdf
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Maggie was populair omdat ze telkens weer als een sympathieke dikkerd werd opgevoerd.
Een hoop idioten liepen daar weer in natuurlijk.
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uitwijzen voor wat deugnieterij. Mogen we geen echte mannen meer zijn? Wat n bende softies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt gelijk. De Europese man is verworden tot een vrouw.
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |