Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 januari 2016, 06:59   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard Wees Maggie geen criminelen uit? Een schande

Maggie was zo populair omdat ze blijkbaar een eerlijk maar strikt beleid voerde.
Voor mij is dat dan vanzelfsprekend: ze wees criminele vreemdelingen onmiddellijk uit.

Maar als je nu leest wat de journalisten schrijven over Theo, dan begin ik aan die rechtlijnigheid van Maggie te twijfelen.

Want het blijkt nu nieuws te zijn, dat dieven onder de asielzoekers terecht komen achter tralies, en dat ze uitgewezen worden.

Dan is zelfs dat (eindelijk) verandering !

titel: Francken laat stelende asielzoekers opsluiten en wil hen uitwijzen
link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20160110_02058765

Citaat:
Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken heeft een asielzoeker die was betrapt op winkeldiefstal, laten opsluiten in een gesloten centrum. Een andere asielzoeker die in Herentals door de politie was opgepakt voor diefstal, is aangehouden en in de gevangenis van Turnhout opgesloten. Francken dreigt ook met uitwijzing.

Zaterdag arresteerde de politie in Herentals twee asielzoekers die winkeldiefstallen hadden gepleegd. Een van hen, een Rus, is door de onderzoeksrechter aangehouden en in de gevangenis van Turnhout opgesloten. Een tweede man, uit Oekraïne, is opgesloten in het gesloten centrum van Merksplas.

De twee asielzoekers verbleven nog maar enkele dagen op het jeugddomein De Brink in Herentals, dat tijdelijk dienst doet als opvangcentrum. Burgemeester Jan Peeters noemde het incident onaanvaardbaar en vroeg dat de aangehouden personen niet zouden terugkeren naar het opvangcentrum De Brink.

Francken heeft nu de Oekraïense verdachte laten opsluiten in het gesloten centrum van Merksplas. De Russische verdachte is opgesloten in de gevangenis, maar mocht hij vrijkomen, zal ook hij naar een gesloten centrum worden overgebracht, zegt het kabinet. Op Twitter dreigt hij er zelfs mee om nog een stap verder te gaan: 'Eén in gevangenis, andere in gesloten centrum gestoken. Uitwijzingen volgen.'

De staatssecretaris vraagt ook dat er meer plaatsen worden vrijgemaakt in gesloten asielcentra voor asielzoekers die zich misdragen. 'We willen kort op de bal spelen wanneer mensen van onze gastvrijheid misbruik maken', zegt de woordvoerster van Theo Francken. Enkele dagen terug liet hij asielzoekers die amok maakten in het opvangcentrum van Broechem ook in een gesloten centrum geplaatst.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 08:05   #2
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Maggie was zo populair omdat ze blijkbaar een eerlijk maar strikt beleid voerde.
Voor mij is dat dan vanzelfsprekend: ze wees criminele vreemdelingen onmiddellijk uit.

Maar als je nu leest wat de journalisten schrijven over Theo, dan begin ik aan die rechtlijnigheid van Maggie te twijfelen.

Want het blijkt nu nieuws te zijn, dat dieven onder de asielzoekers terecht komen achter tralies, en dat ze uitgewezen worden.

Maggie kwam maar met één dossier in de media.
Deze asielzoeker is ondertussen terug in het land.

Theo voert een zeer streng maar een zeer rechtvaardig beleid.
Hij heeft het niet altijd even gemakkelijk, denk maar aan het proces dat tegen hem aangespannen werd door die asielzoeker die X aantal euro's per dag, dat hij geen onderkomen kreeg, toegewezen kreeg door de rechtbank.
Theo heeft deze "brave" man uitgewezen naar Duitsland waar hij ook een asielaanvraag had ingediend.

Laatst gewijzigd door reservespeler : 11 januari 2016 om 08:06.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 09:05   #3
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik verschiet er al van dat er nog steeds mensen zijn die dat geloofden dat Maggie en laat ons die Francken er ook maar gelijk bijnemen mensen terug naar huis zouden gestuurd hebben.

Als ik daar niet zelf bijsta en ik echt zie dat die teruggestuurd worden geloof ik daar totaal niets van.

In bepaalde kustgemeentes heeft men een wilde kattenoverlast. Op bepaalde ogenblikken zet men daar 'vangkasten' en dan zouden die wildkwekers gesterliseerd worden waarna ze terug van hun vrijheid mogen genieten. Men zet die voor de sterlisatie al terug af in een ander straatje, tot groot jolijt van die mensen die van de overlast mogen 'genieten'. In grote lijnen kan je dat een beetje vergelijken met het terugsturen van krapuul dat hier niet thuishoort.

Misschien kort bochtenwerk maar toch.

Maggie heeft nooit iemand uitgewezen op die loodgieter na misschien.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 januari 2016 om 09:07.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 09:53   #4
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 10:01   #5
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:

Politiekers kopen hun populariteit ....waarschijnlijk
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 10:08   #6
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Ik verschiet er al van dat er nog steeds mensen zijn die dat geloofden dat Maggie en laat ons die Francken er ook maar gelijk bijnemen mensen terug naar huis zouden gestuurd hebben.

Als ik daar niet zelf bijsta en ik echt zie dat die teruggestuurd worden geloof ik daar totaal niets van.

In bepaalde kustgemeentes heeft men een wilde kattenoverlast. Op bepaalde ogenblikken zet men daar 'vangkasten' en dan zouden die wildkwekers gesterliseerd worden waarna ze terug van hun vrijheid mogen genieten. Men zet die voor de sterlisatie al terug af in een ander straatje, tot groot jolijt van die mensen die van de overlast mogen 'genieten'. In grote lijnen kan je dat een beetje vergelijken met het terugsturen van krapuul dat hier niet thuishoort.

Misschien kort bochtenwerk maar toch.

Maggie heeft nooit iemand uitgewezen op die loodgieter na misschien.
Ja die farce met die loodgieter ... die mens was heel ingewerkt op alle gebied ,, waarom moest nu die ene mens buiten gegooid worden gelijk een vuilzak ,, terwijl ze nu met honderd duizenden hier nu binnen stromen dit denk ik soms .... hoe gestoord politiek kan zijn... dit is echt gekkenwerk wat madam Maggie toen deed. In het nieuws komen en 1 persoon GEBRUIKEN misbruiken om te tonen KIJK wat ik doe ik werk eraan hoor;...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 10:11   #7
Anna List
Banneling

Standaard

wat de media hypen is één ding, de realiteit is iets anders.

Maggy zette geen asielzoeker buiten, en ook Theo zette nog geen asielzoeker buiten.

laat u vooral niks anders wijsmaken.

beiden hadden tot vandaag t geluk dat er geen strenge winter was.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 januari 2016, 10:24   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja die farce met die loodgieter ... die mens was heel ingewerkt op alle gebied ,, waarom moest nu die ene mens buiten gegooid worden gelijk een vuilzak ,, terwijl ze nu met honderd duizenden hier nu binnen stromen dit denk ik soms .... hoe gestoord politiek kan zijn... dit is echt gekkenwerk wat madam Maggie toen deed. In het nieuws komen en 1 persoon GEBRUIKEN misbruiken om te tonen KIJK wat ik doe ik werk eraan hoor;...
Als er in zijn dossier een belangrijke leugen zat, dan moet hij er uit. Terug naar zijn land.
Al wat hij hier geleerd heeft, kan hij ginder toepassen. Alle kosten die wij er in staken, kunnen onder de noemer ontwikkelingshulp vallen.

Dat hij nu terug is, is iets heel anders.
Ik wil er nooit één mm. op toegeven: iemand die huwt met een Vlaming, buiten enig schijnhuwelijk vanzelfsprekend, heeft het recht te opteren voor de Vlaamse nationaliteit.
Wel met een toevoeging: het huwelijk moet minstens tien jaar stand houden.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 02:25   #9
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hola , diversiteit.be zegt iets anders , als het enigszins kan:
http://www.diversiteit.be/diversitei...llochtonen.pdf

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 03:27   #10
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Maggie was populair omdat ze telkens weer als een sympathieke dikkerd werd opgevoerd.

Een hoop idioten liepen daar weer in natuurlijk.
Oud 14 januari 2016, 05:09   #11
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Uitwijzen voor wat deugnieterij. Mogen we geen echte mannen meer zijn? Wat n bende softies.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 januari 2016, 05:28   #12
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Uitwijzen voor wat deugnieterij. Mogen we geen echte mannen meer zijn? Wat n bende softies.
Je hebt gelijk. De Europese man is verworden tot een vrouw.
Oud 14 januari 2016, 06:08   #13
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Je hebt gelijk. De Europese man is verworden tot een vrouw.
Betere redenen voor uitwijzing zoeken, dus...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be