![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids...-bestaat.dhtml
Citaat:
Serieus, hoe doe je dat, een nieuwe bevoegdheidsverdeling zonder staatshervorming?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 6 januari 2016 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() :trololol: We gaan op zekere morgen opstaan en ons afvragen, waar is Belgie? Man man man...
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het wordt een moeilijke tweespalt, daar in 2019. Enerzijds willen ze hun rechts-liberale beleid doorzetten, anderzijds een staatshervorming. Het ene kan niet met dezelfde partijen als het andere, behoudens grote electorale verschuivingen in Wallonië. Het wordt dus net als in 2014: men trekt met beide doelstellingen naar de kiezer en laat er uiteindelijk eentje vallen. Iene miene mutte... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 januari 2016 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee nee, vergis je niet, dat is haar normale rusttoestand
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opletten dat je niet discrimineert op voorkomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Roepen aan de zijlijn heeft al veel landen doen verdwijnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luister jongens, ik ken haar een beetje.
Ik stel voor dat we haar niet kwaad maken, want dat wilt ge niet meemaken. We gaan dus in 2019 voor exact hetgeen ze vraagt. 't Zal voor iedereen 't beste zijn. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
natuurlijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'we kunnen nu geen communautaire eisen stellen' 'alles gaat goed' 'in 2019 zullen we verder doen zoals we bezig zijn, in 2025 zullen we communautaire eisen stellen...'
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp niet hoe uw reactie iets te zien heeft met wat ik zei.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat zal niet waar zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nochtans wat Homans zei.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Homans dan geen "belgicist" in jouw ogen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb moeite met dat concept, ze is lid van een separatistische partij, maar het lijkt alsof ze nooit of nooit separatisme wil.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Dit is de schaamte niet meer voorbij, dit is 7 landen verder ...
Als dat Holmens nu denkt dat ze tegen 2025 met haar goedgevulde zakken richting paradijs kan trekken, dan gaat ze zich eens stevig mispakken. Al moet ik ze ginder hoogstpersoonlijk in de eerste beste palmboom opknopen. A propos: dat kreng is nog maar 42 zie ik net. Ik had ze al eind de 50 gerekend, de mottige teef. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed lezen ,dit is letterlijk wat ze zegt
We zijn geen voorstander voor het zoveelste rondje staatshervorming, dus het zal dan wel, denk ik, in 2019 over iets anders gaan", zegt Homans. "De splitsing van België .... ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 6 januari 2016 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Witte kaproen maakt mijn dag met zijn aandoenlijke naieviteit.... |
|
![]() |
![]() |