Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 januari 2016, 09:44   #1
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard 'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

Dat is de oplossing voor seksueel onaangepasten in onze samenleving.

Wel, dat wordt toch wel de uitspraak van het decennium !

titel: Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen
link: http://nieuws.tpo.nl/2016/01/05/burg...-voor-vrouwen/

Citaat:
De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin onder meer zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

Een gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting. In totaal zijn nu 90 aangiftes gedaan.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 09:50   #2
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Duitsers die over "armlengte" beginnen. Als dat maar goed komt...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 09:52   #3
Peche
Banneling

Standaard

Duitsers zullen wel in actie komen. Het zijn geen Vlamingen of pc warriors he. Die kloppen derop.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 09:54   #4
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

titel: Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen
Allee de vrouwen opsluiten hun vrijheid afpakken ... geen alcohol meer want dit is verboden binnenkort ... ik zie al duidelijk waar we naartoe gaan ,
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 10:09   #5
alberto
Minister-President

alberto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Allee de vrouwen opsluiten hun vrijheid afpakken ... geen alcohol meer want dit is verboden binnenkort ... ik zie al duidelijk waar we naartoe gaan ,
Of hoe men de oorzaak omdraait, en dat allemaal om de " nieuwe aanwinsten" ter wille te zijn.

Laatst gewijzigd door alberto : 6 januari 2016 om 10:10.
alberto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 10:16   #6
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Vrouwen terug in hoepelrokken en met kuisheidsgordels!!!!
omaplop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 10:35   #7
Knights Templar
Burger

Knights Templar's schermafbeelding

Standaard

Die messteek in haar nek heeft blijkbaar voor wat zuurstoftekort in haar al weinige hersenen veroorzaakt...
Knights Templar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 10:36   #8
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Duitsers zullen wel in actie komen. Het zijn geen Vlamingen of pc warriors he. Die kloppen derop.
Twijfelachtige zaak.
Oud 6 januari 2016, 10:46   #9
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik vind dit ronduit schandalig!
Denken ze daar in Duitsland dat mensen achterlijk zijn of zo?
Zoals eerder in de media werd weergegeven waren " dit soort incidenten"nog nooit eerder gebeurd, en ging het over grote aantallen mannen. Dan de link met " grote aantallen mannelijke vluchtelingen" op deze manier uit de wind zetten is ronduit grof, evenals de verantwoordelijkheid bij vrouwen zelf leggen!

Walgelijk gewoon, je kunt vrouwen die vanaf nu zelf voor hun veiligheid gaan zorgen op welke manier dan ook, na dit laffe gedrag van beleidsmakers niets verwijten.
Die beleidsmakers mogen ze er van mij uit schoppen of misschien hun dochters eens de ervaring van " heeft niets met vluchelingen te maken" mee geven?
Het is wel duidelijk dat er niets zal ondernomen worden tegenover de daders!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 10:48   #10
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
Of hoe men de oorzaak omdraait, en dat allemaal om de " nieuwe aanwinsten" ter wille te zijn.
Dat is het inderdaad, toegeven dat onder vluchtelingen gewoon erg veel mannen zitten die vrouwen als hoeren zien, wanneer hun gedrag afwijkt van hoe het gaat in " thuislanden" van die vluchtelingen mag vooral niet gezegd worden!
Oud 6 januari 2016, 10:49   #11
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik vind dit ronduit schandalig!
Denken ze daar in Duitsland dat mensen achterlijk zijn of zo?
Zoals eerder in de media werd weergegeven waren " dit soort incidenten"nog nooit eerder gebeurd, en ging het over grote aantallen mannen. Dan de link met " grote aantallen mannelijke vluchtelingen" op deze manier uit de wind zetten is ronduit grof, evenals de verantwoordelijkheid bij vrouwen zelf leggen!

Walgelijk gewoon, je kunt vrouwen die vanaf nu zelf voor hun veiligheid gaan zorgen op welke manier dan ook, na dit laffe gedrag van beleidsmakers niets verwijten.
Die beleidsmakers mogen ze er van mij uit schoppen of misschien hun dochters eens de ervaring van " heeft niets met vluchelingen te maken" mee geven?
Het is wel duidelijk dat er niets zal ondernomen worden tegenover de daders!
2!

Gedragscode voor vrouwen? Vrouwen hebben zich niet opeens aan nieuwe regels te houden. Zijn de vrouwen in het Westen dan opeens niet even vrij meer als de mannen?
God, die hele zaak maakt mij zo verschrikkelijk kwaad.
Oud 6 januari 2016, 10:55   #12
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Twijfelachtige zaak.
Ik heb het met mijn eigen ogen gezien. international love....
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 12:03   #13
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
2!

Gedragscode voor vrouwen? Vrouwen hebben zich niet opeens aan nieuwe regels te houden. Zijn de vrouwen in het Westen dan opeens niet even vrij meer als de mannen?
God, die hele zaak maakt mij zo verschrikkelijk kwaad.
Mij ook...ik denk er niet aan om de klok terug te draaien en ook maar één toegeving te doen, omdat er horden mannen met een totaal onaanvaardbare mentaliteit hier als " vluchteling" een nieuw leven kunnen beginnen.
Ik verwacht een beleid wat duidelijk is naar mannen toe, wie dit gedrag stelt heeft hier geen toekomst, en wordt onmiddellijk terug gestuurd.
Oud 6 januari 2016, 12:06   #14
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Dat soort volk, zoals die burgemeester van Keulen, blijft maar denken alsof wij ons aan hen moeten aanpassen. Gewoon afvoeren samen met hun knuffelallochtonen die ook zo denken en handelen. Vrouwen moeten zich helemaal niet aanpassen of een bepaalde gedragscode volgen, wat voor ongelofelijke onzin is dat.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 12:08   #15
Hypochonder
Secretaris-Generaal VN

Hypochonder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Zeveraar. De Duitsers hebben in 2015 meer dan één miljoen vluchtelingen geslikt dankzij hun immer populaire Mutti Merkel. En nu zouden ze er plots op kloppen? De Duitsers zijn nog makker dan de Vlamingen, ze hebben hun WO II trauma nog altijd niet verteerd.

Laatst gewijzigd door Hypochonder : 6 januari 2016 om 12:09.
Hypochonder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 12:17   #16
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter

Patrick M.'s schermafbeelding

Standaard

Er is ooit nog iemand geweest met een armlengte...
Bijgevoegde afbeelding(e)

Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 januari 2016, 12:27   #17
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dus ambtenaren moeten verder van vreemdelingen blijven? Die hebben toch allemaal een 'lange arm' (of ontgaat mij iets?)
Oud 6 januari 2016, 12:40   #18
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens de krant werden meerdere vrouwen vrouwen het slachtoffer van een veertigtal aanranders, zo ook Linda. Ook zij wil haar verhaal enkel onder een schuilnaam kwijt. Ze was met vrienden naar de concerthal Arena getrokken om er een optreden bij te wonen. Daarna wou ze met de trein terug naar Bergheim. "In het station stond een grote groep mannen die vrouwen aanvielen en betastten. Veel vrouwen vielen gewoon op de grond en werden bij de benen gegrepen. Ik zag hoe ze het slipje van een vrouw uittrokken. Ik ben niet snel bang maar ik ben toch in paniek het station
uitgelopen."
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...sopening.dhtml

Bovenstaande hadden die vrouwen dus kunnen voorkomen door op een armlengte van vreemdelingen te blijven, volgens Keulse politie en burgemeester.
Oud 6 januari 2016, 12:55   #19
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Merkel haast zich om te zeggen dat er geen vluchtelingen tussen deze criminelen zitten. Raar toch, want op het moment van deze uitspraak werden de daders nog niet geïdentificeerd. De linkse bende is één grote leugen.
Oud 6 januari 2016, 14:33   #20
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Er is ooit nog iemand geweest met een armlengte...
En wat met de korte versie van die 'groet'? Dat lijkt mij dichtbij??? Gaat dat wel goedkomen denkt u?

Laatst gewijzigd door Universalia : 6 januari 2016 om 14:44.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be