![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Artikel uit de morgen
http://www.demorgen.be/binnenland/si...icht-a2095725/ Voor mij alvast een begin. Nu nog de moskeeën (99%) en kerken (3%) die zich schuldig maken aan het steunen van illegaliteit. En de privé personen, advocaten, rechters, OCMW en gemeentebesturen,... uiteraard ook. Per slot van rekening is dit boj wet verboden. Iemand nog voorstander van deze misdadige praktijken of allemaal tot de jaren van verstand gekomen?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar wat is er eigenlijk mis met mensen die een beter leven zoeken?
De Belgen verzamelden zich ook in Leopoldstad aan het Memling-Hotel. Maar hun intenties waren veel wreder dan het simpel zoeken van een beter leven. Laten we niet hypocriet zijn. Dit is de moderne, geglobaliseerde wereld. Alle grenzen open, aub.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Iets totaal naast de kwestie, maar aangezien er hier toch één DM-lezEr zit : ik zie bij elk artikel "0 reacties"...is dat bij jullie ook zo ?
![]() |
#7 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 21 oktober 2014 om 13:27. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijwillig als het kan, met dwang als het moet, is ons motto.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Moskeeën cijfers volgens leden van de staatsveiligheid en eigen ervaring als OCMWraadslid. Kerken die effectief hulp verlenen zijn eerder zeldzaam, mede omdat zij geen binding hebben met de illegaal geïmporteerde mensen. Cijfer daarvan door bisdom Mechelen en wederom, eigen ervaring als OCMWraadslid...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat de sossen de haathutten durven aan te pakken, de beschermde soort zijn immers 'verrijkers'.
Sikhs ja, dat durven ze wel, en Roma, niet mohamedaanse Roma. De helden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er is natuurlijk een keerzijde. Als je de grenzen open zet, kan je wel geen "sociale" politiek voeren of je zou goed gek moeten zijn. Alle grenzen open kan enkel maar gepaard gaan met totale afwezigheid van "herverdeling". Inderdaad, zo niet ga je "herverdelen" aan de ganse wereld en gaat uw sociaal systeem naar de knoppen, omdat degenen die gedwongen worden het te financieren tot op het bot gestroopt worden door allen die vrij naar hier kunnen komen met opgehouden handje. Grenzen open en geglobaliseerde wereld is enkel maar compatibel met afwezigheid van sociale herverdeling. Twee aspecten van "vrijheid" (liberalisme): je kan niet vrij zijn, maar anderen dwingen om U te financieren he. Iemand die naar hier komt, zou dat totaal vrij mogen doen, maar zou hier dan ook enkel maar kunnen bekomen wat hij/zij door wat hij zelf levert, kan ruilen (arbeid, eigen bezittingen, ...). Het enige probleem dat dat laat, is dat er wat van de kostbare openbare ruimte moet opgeofferd worden om favelas op te laten construeren. Maar dat is niet zo hopeloos: tenslotte volstaat het om wat storten ter beschikking te stellen.
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hij snapt niet dat hij hier weer het klassieke racisme en sexisme aan 't voeden is: een Congolees, dat moet je blijkbaar onderhouden want die kan niet voor zichzelf en zijn nakomelingen zorgen. En uw dochter, 't zijde gij die gaat bepalen met wie ze trouwt, zoals bij de gebaarden. Eigenaardig dat we niet kunnen lezen dat die superieure mensen economisch zo productief zijn dat ze hunne ouwe inferieure inteelt-pa zouden kunnen onderhouden, he. Nee, het moet weeral de inferieure inteelt-blankmensch zijn die mag travakken om het superieure mengras dat economisch niet voor zichzelf kan zorgen, te onderhouden ![]()
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 oktober 2014 om 04:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben Vlaming, maar ik heb een degout aan standaard Vlamingen. Mensenlief! Als die oud worden is dat echt een blok aan uw been. Ik hoop dat de sociaal economische afbraak voor de huidige nva lieden later duidelijk wordt... als ze nu al zaagden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet lukken, ik heb dat nieuws ook net gelezen.
Hans Bonte is een schandknaap voor de lokale muzels. Een waterdrager, een dhimmie van ongekende klasse. Rekruteringskantoren voor Syriêstrijders, Theehuizen met drugsgerelateerde delicten, koranscholen met extralegale matruskaanse situaties, da mag allemaal. Maar O wee dat als een groep mensen waar men in Vilvoorde zelden iets van merkt uitgezonderd in de positieve zin een paar illegalen eten en verzorging bied. Maar ik begrijp het wel. We weten allemaal op wie Bonte rekent als het op stemmen aankomt, en het zijn niet die paar dozijn Sikh. En natuurlijk, wat zou het resultaat zijn als de moskee een maand de deuren moet sluiten wegens illegale praktijken.... Relletjes om mee te beginnen, iets waar burgemeester Bonte wel ervaring mee heeft. Rennen kan ie wel als er een stel jongeren op zijn hielen zitten.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zien die adviezen er dan uit ? Iets in de aard van : schenk zo vlug mogelijk je bedrijf aan het volk ? ![]() Hij heeft ook naar eigen zeggen tal van master diploma's, ik ben de tel volledig kwijtgeraakt. Ik weet misschien niet veel maar als ik jouw teksten lees en ik lees die van Kallikles dan weet ik wel wie van de twee serieus aan het liegen is over de door hem behaalde academische diploma's. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 23 oktober 2014 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat het nu net de importrassen zijn die qua inteelt het hoogst scoren. Wie illegalen huisvest of te werk stelt zou men beter met harde hand en immense boetes vervolgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2
|
![]() |
![]() |