![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Als ze op heterdaad betrapt werden gelijk terugsturen wegens zich niet willen gedragen/aanpassen, problem solved/case closed. Ga meevechten in uw eigen land en laat andere mensen met rust zou ik zeggen of lijkt u dat te dramatisch? (<- door Sarcasmus) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 15 januari 2016 om 07:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() De magistraat zag niet meteen de ernst van de zaak in. Zo staat te lezen in het artikel.
Weeral een mooi staaltje van ons krom gerecht! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom leren we ons niet gewoon, als individu, te verdedigen?
Als iemand het uithangt, kan die meteen worden afgestraft. Maar jullie nemen liefst wraak in het stemhokje, bende lafbekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik denk dat we hier best aan moeten wennen. Zoals ooit het tijdperk der Viking-plunderingen is begonnen, is het nu de bepotel-periode.
Ik zie dit niet snel stoppen
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grote verschil is dat de plunderende en rovende Vikingen meer beschaafder waren voor hun tijd dan muzels door alle eeuwen heen.
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]() Wat hebben we geleerd vandaag? Dames en meisjes laat u in groep dus samen met vriendinnen verkrachten, u zal dan serieus genomen worden (oeps wat een woordspeling van den Hoomer)
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 januari 2016 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() De kans is dat, als je jezelf of iemand anders verdedigt met een 'beschadigde' aanrander tot gevolg, je zwaarder gestraft wordt dan die aanrander.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook wel merkwaardig dat die asielzoekers (en onbegeleide kinderen dan nog) zomaar gaan waar ze willen en naar believen de grens oversteken. M.a.w. er is geen enkel toezicht en die kunnen verdwijnen en weer opduiken waar en wanneer ze willen. Dus, zo goed als ongrijpbaar voor politie en justitie.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal bij die jonge islamitische pubers meer dan een serieuze mentaliteitsverandering vereisen vooraleer een alleen reizend autochtoon meisje of jonge vrouw met een gerust hart in hun omgeving kan vertoeven.
Ik vraag mij af of die hete jonge honden wel in staat zijn om van hun eigen zussen af te blijven. Misschien alleen maar als ze een moordend strenge (en bovendien sterke) vader hebben die dreigt hen het ziekenhuis in te slaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Iedere aangifte van sexueel geweld moet ernstig genomen worden.
Als mijn dochter of mijn vrouw zou lastig gevallen worden door zo een individu dan ga ik handelen en dan twee telefoontjes doen. 1 naar de politie en 2 naar de ambulance. Je begrijpt toch de reactie van die magistraat niet, probeer dat eens aan de ouders van die meisjes uit te leggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() En dan nog . . . bende opportunisten!.
![]() |
#15 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al gedacht aan" kom op voor je rechten en maak dit iedere man duidelijk die over de grenzen gaat?" En als beleid" mannen die de rechtstaat met bijgevolg gelijkheid man en vrouw niet respecteren worden onmiddellijk teruggestuurd?" Kan ook hoor ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of denkt ge dat ze zo stoer zijn om het alleen te wagen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar van die 4 moeten er ten minste 2 mannelijk zijn, als ik het nog weet.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |