![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Langs de andere kant was dat misschien zo slecht niet gezien van Jambon om dat eens duidelijk in kaart te brengen wie waar woont. U bent dat in het straatbeeld al wel eens tegengekomen of er getuige van geweest als u ergens in een gebouw aanbelde bij iemand dat de namen op de adresplaatjes op de bellen uit de pan swingen soms. * Jan * Jef * José * Barbara * Louis en Lisette * Jezus * Mohamed * Svetlana * Basilios ... Ook best 'leuk' voor de mensen van de postverdeling. ![]() Vrij recent bracht ik een bezoekje aan vrienden die in een sociale woning woonachtig zijn en die wisten mij te vertellen dat er in verschillende gebouwen mensen waren aangevallen door figuren die er totaal niet thuishoren. Het ging uiteraard om geld en waardevolle zaken die dat soort figuren probeerde afhandig te maken. Ook wisten zij te vertellen dat er waren die in de brandgangen kwamen liggen slapen. (figuren van een andere origine) Ik zei nog: Oei, is het al zover gekomen dat je bijna gewapend moet gaan rondlopen om je eigen woonst te kunnen betreden? Trouwens, iemand die woont op de plaats waar hij/zij moet wonen en verder geen 'geheimen' heeft ligt daar niet echt van wakker denk ik dat er zo een controle zou bestaan. Ook ondergrondse parkings dienen aangepakt te worden daar er veel wagens/caravans instaan die er a) in de meeste gevallen niet hoeven te staan b) waar je duidelijk aan ziet dat daar iets inligt in de koffer wat vrij zwaar is daar de bewuste wagen door zijn vering zakt vanachter. Maar ja dat zal wel weer aan mijn paranoia liggen ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jambon blies hoog van de toren dat hij Molenbeek ging opkuisen.
Is niet ver gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij moet de wijkagent komen kijken of je daar woont bij adresverandering.
Of is dat tegenwoordig ook niet meer nodig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Onder druk van de Brusselse gemeenten moet hij daar op terugkomen".
Door wie wordt die druk uitgevoerd?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is er baas?
[ ] minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon. [ ] de Brusselse gemeenten.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anitta : 1 februari 2016 om 15:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En de huisjesmelkers van de koterijen in Molenbeek doen niet moeilijk, zolang er maar betaald wordt. Laatst gewijzigd door Wapper : 1 februari 2016 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is daar een grote vuilhoop die eens opgekuist moet worden, want tot in Parijs en Washington spreken ze van een hellhole ... en de minister van binnenlandse zaken ondervindt: - te weinig steun bij de coalitiepartners - een te rigide wetgeving (met onder andere een onaantastbare gemeentelijke autonomie voor sommige zaken) - .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Antwerpen komt de wijkagent niet tenzij je vanuit een gemeente buiten Antwerpen komt. Alleen dan wordt er 'gecontroleerd'.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Conclusie: Janbon is een machteloze marionet.
Veel beloven, maar niks uitrichten. De kracht van verandering is maar slappe koffie. Mocht die kerel een beetje zelfrespect hebben, hij trad af. Nu hoeft hij geen hol uit te richten, maar strijkt lekker toch zijn ministeriële wedde op, terwijl hij zich laffelijk verschuilt achter een burgemeester van het Brussels gehucht, Molenbeek (where the fuck ligt Molenbeek!)
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"WIJ wouden grote kuis houden, maar de anderen hielden ons tegen." Jambon heeft hier punten gescoord.
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar met die riemen, doen wij het uitstekend. Denk ik toch. Voorlopig. Weten of het zo is, zal ik (en gij) pas doen, na de volgende verkiezingen. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Moest Jambon bij mij aanbellen voor een opkuis, zou ik hem nochtans de weg wijzen: eerst de slaapkamers dan de woonkamer, keuken en badkamer om te eindigen met de hal en trappen. Dank u wel meneer.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 2 februari 2016 om 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=f4Mc-NYPHaQ en m na t stofzuigen van een hoog flatgebouw zwieren zeker ?!? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |