![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Best gevaarlijk dus ... ![]() p.s. Toch gepost gekregen ondanks de 504 Gateway Time-out die precies meer en meer komt opdagen de laatste tijden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 januari 2016 om 09:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn wij dan om dat tegen te spreken? Tussen haakjes: Universalia bedoelde het sarcastisch. Ik niet, kwestie van u niet in verwarring te brengen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel waarde schrijft God toe aan de ziel van zelfmoordenaars?
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mannen tussen 20 en 30 jaar oud zouden beter moeten weten dan dergelijk misbruik van geneesmiddelen. Anderzijds is het moeilijk tot onmogelijk te oordelen over dergelijke gevallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze dachten dat 't hansaplast pleisters waren?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zal ze anders stellen. Wat is het standpunt van de Katholieke kerk ten opzichte van zelfmoord? Of als we dan toch duidelijker moeten zijn om eens een niet Another Jackiaans antwoord van U te krijgen. Welk is de straf voor zelfmoordenaars volgens de regels van het geloof dat U aanhangt en meestal met ontwijkende verve komt verdedigen?
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze deden een poging om te stoppen met roken.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's wel drastisch gelukt.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de media is verkeerd gebruik oorzaak van hun dood.
Of het hun bedoeling was zelfmoord te plegen wordt niet bevestigd. http://nieuws.vtm.be/binnenland/1763...ende-pleisters Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 januari 2016 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben wel van mening dat mensen die van die rare tests gaan doen en er daarna het hachje bij inschieten, moet je daar respect voor opbrengen, nee toch. Ik bedoel, als ik morgen een test ga doen met 90% alcohol en ik drink daar 3 flessen van uit en ik schiet er het leven bij in dan is dat zelf gezocht zeker of niet?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 januari 2016 om 20:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dan wel 't "juiste" gebruik van iets wat je via internet bestelt ipv op doktersvoorschrift als je 't nodig hebt, bij hevige pijn bvb na 'n operatie, verwonding, hartinfarct of koliek (lees ik op Inet). Leden ze daar toevallig beiden aan? Ik dacht ook helemaal niet aan zelfmoord.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de mensen die de kerk vormen soms wel eens het milde pastorale "luister naar onze woorden, maar kijk niet naar onze daden" practizeren is een ander verhaal, zoals vele "pekelzonde schandalen" bewijzen.
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Tragisch en hopelijk gevolgd door meer sensibilisering. Waar waren de ouders?
Sommige laten het aanslepen en steken daarna dan alles op het gebruik. Maar waarom gebruiken ze? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gevolgd door meer verachting van cannabis om een of andere populistische irrationele reden.
|
![]() |
![]() |