Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 14 januari 2016, 11:00   #1
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard Onze dochters worden aangerand, wat met onze zonen?

Jongen vermoord omdat hij de eer van 14 jarige vluchteling geschonden heeft door meisje te beschermen.
De Litouwse jongen Arminas Pileckas, 15 jaar, is afgelopen maandag door een Syrische medescholier koudbloedig doodgestoken omdat hij een meisje had beschermd tegen het treiteren en lastigvallen van deze Syriër. Nu komen zijn ouders naar buiten met hun verhaal over de moord – en richten harde kritiek op de Zweedse media die de dader als slachtoffer doen voorkomen.

Een week later gingen we naar school en hadden een bijeenkomst over deze kwestie. De Syrische jongen zwoer wraak te nemen op mijn zoon, en dat heeft hij ook gedaan, zegt de vader.

Het Zweedse dagblad Aftonbladet heeft afgelopen dinsdag een artikel gepubliceerd waarin de Syrische vader verklaart dat Armina zijn zoon mishandeld heeft. Volgens hem is de reden van de moord, de “eer” schending van zijn zoon.

De school deed niets om hem te helpen zijn eer te herstellen. In plaats daarvan was mijn zoon gedwongen om elke dag de 15-jarige op school te ontmoeten. Dat heeft hem geweldig boos gemaakt, zegt de vader van de 14-jarige moordenaar tegen Aftonbladet.

Dagblad Expressen heeft vandaag het interview met de ouders van Arminas in de Litouwse krant lrytas vertaald en gepubliceerd. Maar het links-liberale dagblad vermeldt niet de kritiek van de ouders op de Zweedse media, noch de etnische afkomst van de moordenaar of een indicatie dat Arminas een Zweeds meisje had verdedigd.

In het interview met de Litouwse lrytas verklaart de vader van Arminas dat het voelt alsof zijn mond wordt gesnoerd als gevolg van de politieke correctheid.

De vader: De Zweden verduisteren problemen
– De politie zegt tegen me dat ze met het onderzoek bezig zijn en verder geen informatie nodig hebben, dat alles goed komt. De Zweedse media heeft ons niet uitgenodigd voor een gesprek. Terwijl de vader van het Syrische vluchtelingenkind zijn leugens in de Zweedse media mag verspreiden, zegt de vader van Arminas.

– De ouders van het meisje dat Arminas geholpen heeft om zich te verdedigen tegen de vluchtelingkinderen durven niet te praten met ons. Bij ons in Litouwen kan men openlijk praten over vluchtelingproblemen. Hier in Zweden verbergt men van alles, vervolgt hij.

Volgens de vader van Arminas is de situatie op school sinds een grote toename van asielzoekers uit de derde wereld in Skåna totaal uit de hand gelopen.

– Een Litouws meisje werd een paar maanden geleden aangevallen. Ze probeerden haar te verkrachten. De politie deed toen niets.

het volledige artikel.
http://fenixx.org/2016/01/14/de-oude...n-immigranten/
Oud 14 januari 2016, 11:08   #2
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Is dit een verzameltopic?

Citaat:
ANTWERPEN - Op de De Keyserlei in Antwerpen zijn dinsdagavond twee jonge vrouwen moeten vluchten voor een groepje agressieve jongeren.
De twee meisjes wandelden over de Meir naar een bushalte. Ter hoogte van de De Keyserlei keken ze achterom omdat een tiental jongeren lawaai aan het maken waren. Dat groepje wilde blijkbaar niet aangestaard worden en ze riepen allerlei ongepaste dingen. De meisjes negeerden de commentaren en wandelden rustig verder.

Eerst ging het groepje jongeren gewoon weg, maar daarna kwamen ze terug om ruzie te maken. Plots begon een van de meisjes uit de grote groep op een van de twee jonge vrouwen te slaan.

Het twintigjarige slachtoffer raakte gewond in het aangezicht, de borststreek en de knie. Ze kon samen met haar vriendin vluchten door op de bus te stappen.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151021_01931076#

"groepje agressieve jongeren": vier chinezen, een hindoe en vijf boeddhisten.

Maar het is dus niet meer om te lachen hé. Als men zelfs op de Keyserlei niet meer veilig kan rondlopen!

Dames: deodorantsprays, haarlaksprays, en verfbusjes zijn geen verboden wapens.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 14 januari 2016, 11:10   #3
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Is dit een verzameltopic?

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151021_01931076#

"groepje agressieve jongeren": vier chinezen, een hindoe en vijf boeddhisten.

Maar het is dus niet meer om te lachen hé. Als men zelfs op de Keyserlei niet meer veilig kan rondlopen!

Dames: deodorantsprays, haarlaksprays, en verfbusjes zijn geen verboden wapens.
In de nacht van dinsdag 29 december 2015 op woensdag 30 december 2015 was ik werkzaam in de Mac Donalds te Rotterdam Coolsingel. Omstreeks 3.30 escaleerde een conflict tussen een groep getinte mannen en 3 blanke meisjes. Waarna één van de meisjes in het gezicht werd gevuist. Vervolgens stapte de groep op de andere twee meisjes af. Één van de twee meisjes werd verschillende malen in het gezicht gestompt terwijl de andere bij de haren werd gepakt en zo vaak in het gezicht geslagen werd dat ze bezweek en op de grond viel. Op dat moment ging de groep over op schoppen. Bij mij gingen toen alle alarm bellen rinkelen. Ik wist dat als ik niet in zou grijpen ze waarschijnlijk doodgeschopt zou worden. Ik ben naar het meisje gerend en heb haar aan haar benen uit de groep gesleurd. Toen ben ik gevraagd haar in veiligheid te brengen in de crew room. Vervolgens heb ik mijn werk met een naar gevoel herpakt. Na het werk ben ik naar huis gegaan om mijn nachtrust te pakken. Ik kon moeilijk in slaap komen, want de beelden van de zware mishandeling bleven door mijn hoofd spoken. De volgende ochtend werd ik door de restaurant manager van de Mac Donalds gebeld dat ik ONTSLAGEN was, omdat ik volgens hun onjuist gehandeld had.

http://fenixx.org/2016/01/02/groep-l...dam-ontslagen/
Oud 14 januari 2016, 11:29   #4
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Als we het écht moeten blijven dulden, kan ik alleen maar hopen dat de slachtoffers tot de "culturele marxisten" zullen behoren, die ons dit alles hebben aangedaan.
Oud 14 januari 2016, 12:26   #5
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Als we het écht moeten blijven dulden, kan ik alleen maar hopen dat de slachtoffers tot de "culturele marxisten" zullen behoren, die ons dit alles hebben aangedaan.
dat is mijn grootste hoop! ondertussen wens ik ze steevast besneden dochters en kleindochters toe, maar ik geloof dat ik hiervoor al eens een opmerking over heb gekregen, dat deze hoop in feite niet zo netjes is.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 14 januari 2016, 12:26   #6
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
dat is mijn grootste hoop! ondertussen wens ik ze steevast besneden dochters en kleindochters toe, maar ik geloof dat ik hiervoor al eens een opmerking over heb gekregen, dat deze hoop in feite niet zo netjes is.

circe is offline  
Oud 14 januari 2016, 12:33   #7
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Het begint in de lagere school op de speelplaats.
Vechten godver. Bloedneuzen. Dat willen we zien.
En niet papa ow ow ow. En wat zegt papa dan?
Terugvechten!
Oud 14 januari 2016, 12:37   #8
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Beschaafd zijn en laf zijn ligt dicht bij elkaar.
Snerror is offline  
Oud 14 januari 2016, 12:45   #9
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snerror Bekijk bericht
Beschaafd zijn en laf zijn ligt dicht bij elkaar.
lui en links ook.
Oud 14 januari 2016, 12:49   #10
Hoomer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Het begint in de lagere school op de speelplaats.
Vechten godver. Bloedneuzen. Dat willen we zien.
En niet papa ow ow ow. En wat zegt papa dan?
Terugvechten!
Tja ons vader zei ook steeds terugslagen Hoomer, maar vergeet niet toen was er wederzijds respect ook later in de kroeg. Bij mijn weten werd je na een vechtpartij meestal de beste vrienden.
Nu is dat iets anders, je hebt de verliezer vernederd en die zal wraak moeten nemen, een mes in uw rug planten is een optie voor onze verrijkende medemens natuurlijk.
Oud 14 januari 2016, 12:52   #11
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
lui en links ook.
Pervers en vroom ook.
Snerror is offline  
Oud 14 januari 2016, 12:56   #12
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Zelfverdediging leren. Punt.
Geen socio-gezeik met praten. Er op kloppen.
Bhairav is offline  
Oud 14 januari 2016, 12:58   #13
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Zelfverdediging leren. Punt.
Geen socio-gezeik met praten. Er op kloppen.
Inderdaad, als de Europeaan wat minder laf is is het probleem ook snel opgelost. Dan mogen ze zelfs links zijn.
Snerror is offline  
Oud 14 januari 2016, 13:00   #14
Bhairav

Standaard

Citaat:
Inderdaad, als de Europeaan wat minder laf is is het probleem ook snel opgelost. Dan mogen ze zelfs links zijn.
Moesten mensen zich kunnen verdedigen, was dat neo-fascistisch gedoe niet nodig.
Bhairav is offline  
Oud 14 januari 2016, 13:01   #15
Hoomer

Standaard

Citaat:
Ho jong, die linkse helden zijn dapper hoor als ze met duizendtal een tegenbetoging organiseren tegen een honderdtal VB-ers.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 januari 2016 om 13:01.
Hoomer is offline  
Oud 14 januari 2016, 13:02   #16
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Ho jong, die linkse helden zijn dapper hoor als ze met duizendtal een tegenbetoging organiseren tegen een honderdtal VB-ers.
Aan 'n duizendtal komt rechts meestal niet. Daar ligt het probleem, omdat het voor angstige mensen is dat alles ziet vanuit hun veranda.
Bhairav is offline  
Oud 14 januari 2016, 13:03   #17
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Als er honderden agenten zijn en het rode kruis.
Snerror is offline  
Oud 14 januari 2016, 13:05   #18
Hoomer

Standaard

Citaat:
Aan 'n duizendtal komt rechts meestal niet. Daar ligt het probleem, omdat het voor angstige mensen is dat alles ziet vanuit hun veranda.
Ja das zekers dat, weer zo een voorgekauwd antwoord uit het rode boekje. Argumenteer met duizend rode rukkers en je krijgt duizend keer het zelfde antwoord voorgekauwd en hun ingeprent door hun opperrukker.
Zielig eigenlijk.

Laatst gewijzigd door Hoomer : 14 januari 2016 om 13:06.
Hoomer is offline  
Oud 14 januari 2016, 13:07   #19
Bhairav

Standaard

Citaat:
Ja das zekers dat, weer zo een voorgekauwd antwoord uit het rode boekje. Argumenteer met duizend rode rukkers en je krijgt duizend keer het zelfde antwoord voorgekauwd en van buitengeleerd door hun opperrukker.
Zielig eigenlijk.
Alsof die rechtsen allemaal hun eigen mening hebben...
Bhairav is offline  
Oud 14 januari 2016, 13:09   #20
Snerror
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Alsof die rechtsen allemaal hun eigen mening hebben...
https://en.wikipedia.org/wiki/Multiple_discovery

Snerror is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be