![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Het straatbeeld is meer en meer aan het veranderen in een 'oorlogszone'? Ach, we zullen daar maar moeten met leren leven zeker of toch liever niet? ![]() Het zal er zelfs nog veel 'leuker' op worden. (<- door Sarcasmus ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 4 maart 2016 om 05:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel toegegeven: dit is off topic. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de criminelen toen plat van het lachen gegaan zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Lopen daar dan geen militairen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je pleegt geen gewapende overval omdat je kinderen met lege broodtrommel naar school zijn vertrokken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Corruptie en fraude, dat is iets wat bovenop het netto loon komt van +2500€.... En die misdaden kunnen worden afgekocht. Stommiteiten uithalen om lege broodtrommels te vullen is van heel andere orde dan stropdas misdaad uit hebzucht. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 6 maart 2016 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ken je veel overvallers misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat mensen zonder centen gaan stoppen met ademen als we morgen een taks heffen op het gebruik van lucht? Idioot vergelijk? Gaat evengoed op als het over eten gaat of warmte of droog blijven... of wat dacht je? En dan nog dit. Ik wordt nog liever ergens s'nachts een bloedneus geklopt en mijn portefeuille gepikt dan geplunderd worden door een corrupt ambtenaar. Die bloedneus geneest en die paar honderd euro maximum gaan het verschil niet maken. De rotzooi die corruptie teweegbrengt duurt met wat pech een half mensenleven. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 7 maart 2016 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Hier, eens lezen, kan zeker geen kwaad. http://users.skynet.be/bk337022/armoede.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Oorlogszone? Bijlange niet. Ik woon nu al 6 jaar in Tulsa, USA. Qua inwoneraantal zijn Gent en Tulsa vergelijkbaar. De misdaadstatistieken daarentegen ...
http://www.city-data.com/crime/crime...-Oklahoma.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och kom, 4 gewapende overvallen voor een stad als Gent, dat valt nog mee.
In Aalst de laatste weken drie, op een krantenwinkel, een frituur en een apotheek, door een "donkere" volgens de persoonsbeschrijving. een van de drie : http://www.hln.be/hln/nl/922/Nieuws/...in-Aalst.dhtml Laatst gewijzigd door Skobelev : 10 maart 2016 om 09:38. |
![]() |
![]() |