![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik hoor juist Whitney Houston, Count on Me (1996).
48 jaar. Pillen en alcohol. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 juni 2015 om 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?gl=BE&v=5xz35qkDwzY
wie zijn ze, wat doen ze. Opgelet: tragikomische inhoud
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Houston overleed op 11 februari 2012 op 48-jarige leeftijd.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt ook deel-talenten. Met het een of ander deel-talent ben je niks, als je er niet in slaagt om gelukkig te leven. Doet me via via denken aan dat grapje: recruiter: noem eens een negatief kenmerk van je persoonlijkheid sollicitant: ik ben zeer open en eerlijk in mijn woorden rectruiter: meneer, dat beschouwen wij in ons bedrijf niet als negatief sollicitant: wat jij beschouwt in het bedrijf, interesseert me geen zier. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geld maakt niet gelukkig (maar het helpt wel).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit liedje beschrijft het ongeveer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is hij dood misschien?
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Geld maakt niet gelukkig, zei de arme (en hij keek met afgunst)
Meedoen is belangrijker dan winnen, zei de verliezer (maar hij had toch graag gewonnen) De lengte is niet belangrijk, zei de man met de kleine fluit (en stil hoopte hij dat hij toch groter geschapen was) Laatst gewijzigd door Edward De Vere : 5 juni 2015 om 23:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Inderdaad: loser-winner problematiek hier. Alsof winners altijd blijven winnen en losers altijd blijven losen. Het leven zit zo simpel niet in elkaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Iemand met geldgebrek zal intens genieten van zaken die voor de welgestelden evident zijn. Een warme douche, een deftige maaltijd, de fiets van nonkel Jef, enz...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet meer kunnen genieten van de kleine dingen. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 juni 2015 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Alles went, zeggen ze. Wellicht went luxe sneller. En dat wennen stompt de empathie af bij de meesten, daar twijfel ik niet aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Maar een arme drommel is niet noodzakelijk meer empathisch dan een rijke. De arme zal vaak ook niet begrijpen wat de zorgen van de rijke zijn. Hij zal die ook minimaliseren. Er wordt al snel door velen aangenomen dat materiële rijkdom automatisch leidt naar emotionele rijkdom. Op dat moment is de empathie bij de minder gegoeden ook al afgestompt.
|
![]() |
![]() |