![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Ik heb de indruk dat er heel wat anti-Vlaams Blokkers zijn die geen enkel VB-standpunt ok vinden. Hier heb ik toch wel mijn twijfels bij. Volgens mij nemen deze mensen een standpunt in op basis van het Vlaams Blok-standpunt. Zij zeggen altijd het tegenovergestelde van wat het VB zegt ook al strookt hun mening op één of enkele punten met die van het VB. Als dit zo is dan vind ik dit maar triestig. Voor mij heeft elke partij, van Groen! tot Vlaams Blok, wel één of meerdere goede standpunten.
Aan alle anti-Blokkers: hebben jullie gemeenschappelijke standpunten met het VB? |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
neen: ongenuanceerde uitspattingen zoals straatverbod hoofddoeken+populisme
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() - Strengere aanpak van criminaliteit (los van rassenverhaal)
- Fiscale discriminatie van gehuwden afschaffen (wie zegt dat niet?) - Volwaardig opvoedersloon voor man en vrouw (goed punt) - Betere integratie van gehandicapten in onze samenleving (nog zo'n algemeenheid) - ... Buiten het eerste punt zijn de overeenkomsten vooral bijzaken in het geheel die je trouwens bij iedere partij kan terugvinden. Het zijn echter de hoofdbelangen van het blok (of zijn afweeksel) waar ik niet achter sta. Laatst gewijzigd door Het Skill Effect : 10 november 2004 om 17:51. |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een uiterst democratisch standpunt (wel traditioneel voor oppositiepartijen)
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() * binden referendum
* strenger vreemdelingenbeleid * harde aanpak criminaliteit en drugs tegen: Vlaamse onafhankelijkheid. |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor: Vlaamse standpunten
Tegen: meeste van de rest |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
En anti-abortus, al ben ik iets wetenschappelijker in mijn benadering. Voor de rest: ni veel...
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie niet wat er beter zou zijn indien belgie zou barsten of gade ne muur bouwen zoals in duitsland in het verleden? en belgie is nu al zo klein en word soms niet nauw genomen door grote landen en dan ga je belgie nog eens splitsen in twee |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() niks tegen mij gevonden, ga ik vrijuit
|
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() - bindend referendum
- stemrecht ipv plicht |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() voor:
- harde aanpak van criminaliteit van om het even wie - Vlaamse onafhankelijkheid tegen: - bepaalde standpunten aangaande vreemdelingen - het euthanasiestandpunt en homohuwelijksstandpunt - het voorstel van VB & wijlen kardinaal Joos om ouders de stemmen van hun minderjarige kinderen te geven |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() voor
Vlaamse onafhankelijkheid harde aanpak criminaliteit en drugs strenger asielbeleid anti-abortus standpunt tegen té atlantisch (zou meer Europees moeten!!) anti-euthanasie standpunt uitschuivers & agressiviteit van FDW ik ben noch blokker noch antiblokker. Een rechts-Vlaamse coalitie is genoeg! Laatst gewijzigd door Ambiorix : 17 november 2004 om 23:08. |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() voor
dietsland harde aanpak criminaliteit ook om het even wie abortus en euthanasie tegen homostandpunt agressief optreden doodstraf standpunt |
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 18 november 2004 om 00:15. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 18 november 2004 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Burgemeester
|
![]() VOOR:
- Gratis openbaar vervoer in de steden. - Gelijkschakeling voor gehuwden. - Stemrecht (maar dan wel voor iedereen, ook allochtonen)