![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het eerder besproken onderzoek van Reader's Digest blijkt ook dat slachtoffers van criminaliteit in België niet altijd een aangifte doen bij de politie en als ze het doen niet altijd even goed geholpen worden of zelfs ontmoedigd worden.
Sommige cijfers zijn verontrustend ! Enkele voorbeelden : bij fietsendiefstallen doet bijna 40% geen aangifte, bij inbraken in auto's stapt zelfs 36% niet naar de politie. Als we dan nog eens leest dat de misdaadstatistieken een dalende trend vertonen, dan weet u nu misschien ook hoe dat komt ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
'The problem with political jokes is they get elected' Henry Cate VII 'Mensen vragen vrijheid van meningsuiting als compensatie voor de vrijheid van denken die ze zelden gebruiken' Soren Kierkegaard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1.867 % of toch zo iets !!!!!!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ancapa, er is immers geen enkel verband tussen het feit dat 40% van de slachtoffers geen aanklacht indient en het feit dat de misdaadcijfers zouden stijgen of dalen...
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() De propagandist Brice van de club Verhofstadt heeft al woedend gereageerd. Hij alleen heeft het recht om cijfers te geven.
De cijfers van Brice blijken nu zo gemanipuleerd te zijn dat hij zijn geloofwaardig volledig kwijt is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als men echter spreekt over stijging of daling van misdaadcijfers in dit geval vergelijkt men dit met voorgaande resultaten. Om uberhaubt op te kunnen maken of er een daling dan wel niet een stijging is speelt de factor tijd een belangrijke rol. Of niet soms? Welnu, in jou bericht vind ik die essentiele term niet terug. 40% van de fietsdiefstallen word niet aangegeven. OK maar was dat bij de vorige misdaadcijfers ook al 40% en zijn de dalingscijfers alsnog correct of werd vorig jaar ofzo alle fietsdiefstallen wel aangegeven of bijvoorbeeld 80% wel aangegeven. Dan nog een vraag m'n beste, hoe vertalen de door jouw aangehaalde voorbeelden zich tot de gepubliceerde criminaliteitscijfers. Helaas m'n beste ancapa, ik kan me niet van de indruk ontdoen dat je bewust alle regels betreffende statistiek aan je laars lapt tenijnde wat stemmingmakerij op die forum te plaatsen. Als kriticaster op de huidige regering zou je immers veel beter kunnen maar je haalt zelfs het niveau van FDW niet. Zelfs ik, die minder problemen heb met de huidigen regering kan met gemak beter maarja, ik ben ook niet tegen om tegen te zijn hé
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
vroeger lagen deze cijfers op verdiep 5. Nu liggen deze op verdiep 4. Zodus zijn ze 20% gedaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |