![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() [font=Times New Roman][size=3]De Europese federatie van autoconstructeurs heeft berekend, indien het systeem 'lichtevracht' zou worden afgeschaft, dit de auto-industrie 600 miljard euro/jaar (op europees niveau) zou kosten.[/size][/font]
[font=Times New Roman][size=3]Ook heeft men bekeken, dat het niet de 'rijken' zijn die dergelijk fiscaal systeem gebruiken, maar vooral de normale middenklasser, die dankzij dit fiscaal systeem KAN rond rijden met een 4x4.[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Bij het wegvallen van de 'lichtevracht' status van sommige 4x4 wagens, zou dit het gebruik met 70% terug dringen. [/size][/font][font=Times New Roman][size=3]Hier moet men niet erg slim voor zijn, om te weten welke economische ravage dit zou aanrichten.[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]ook verwerpen ze kritieken zoals:[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]- hoger verbruik = milieu belastend. [/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]De uitstoot van moderne 4x4 wagens is op het zelfde niveau gebracht als een normale personenauto zoals een mercedes. Bovendien is het zo dat zij standaard voorzien zijn van een katalysator. [/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Veel rijden ook op LPG.[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3][/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]-Ze zijn onveilig[/size][/font] [font=Times New Roman][size=3]Uit onderzoek is gebleken dat de gemiddelde 4x4 rijder ver onder het gemiddelde zakt van wat als 'onverantwoord rijgedrag' bestempeld wordt.[/size][/font] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uit onderzoek is gebleken dat bij aanrijdingen met 4x4 er veel meer doden en gewonden vallen ...bij de aangereden wagen.
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Het ging erom dat terreiwagens een hoger gewicht hadden en bij botsing geeft dit meer impakt (fysica 2e jaar).Als ik bots aan 60 dan ook liever met een corsaatje dan met een kamion .
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Allé nog ene keer voor onze tragere medemens. Waar gebeuren de meeste ongelukken mee? kleine autokes die 600 per uur rijden, vrachtwagens waarvan er dagelijks onderuit liggen en die hierbij naast vele dodelijke slachtoffers ook een hoop materiële en economische schade aanrichten. Om nog maar te zwijgen over hun eigen uitstoot en de massale zinloze uitstoot die zij veroorzaken na een ongeluk in de daaruitvolgende files.. Afschaffen die vrachtwagens? Ik denk dat de hinder van een doorsnee jeep al bij al dan nog wel meevalt, of leest u dagelijks over een terreinwagenslachting??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Die 4x4's die daar rondrijden zijn wel van een heel ander kaliber hoor. Daar is bv een Porsche Cayenne een klein wagentje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Volgens mij is het alleen om de[size=5] poen te doen[/size]...
Een bekwame Minister van Mobiliteit zou me dunkt toch eerst duidelijk maken wat hij onder een 4x4 verstaat... Volgens mij is LANDuyt een poenROVER... Dus een [size=4]LAND ROVER[/size] en laat dat nu toevallig een 4x4 zijn! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 6 november 2004 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik eens weten naar welk onderzoek u eigenlijk verwijst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
dan maar! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Als de USA je voorbeeld is dan mag je het hebben hoor.Wil je dan ook zo een USV met wielen van 1,5 meter hoog?bovendien moet je de verkeerssituatie in de states niet vergelijken met deze in Vlaanderen. Ik moet ook toegeven dat ik in de states vol verbazing heb toegekeken naar terreinwagens die reusachtige caravans trekken met daarachter nog een aanhangwagen met zware motor(en) ,boot of waterscooter(s).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tegen is een heel ander verhaal ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
-Met een camion mag je maar 90km/h,in feite is een terreinwagen een lichte vrachtwagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |