![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Live op CNN: samenkomst aan de beurs verloopt erg gespannen.
Een grote groep scandeert "on est chez nous". De samenkomst dreigt uit de hand te lopen. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Op de VRT worden ze stigmatiserend weggezet als 'voetbalhooligans'...
|
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Op CNN ook, en tevens als 'far right neo nazi group'. Er zouden ook meermaals hitlergroeten zijn gebracht. Indien dit het geval is is dit niet bepaald bevorderlijk voor een tegenactie. Doch ik moet zeggen dat ik die hiltergroeten op de beelden op CNN vooralsnog niet heb gezien.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoed dat die hitlergroeten dan ook verzinsels zijn. Niet alleen neonazi's kunnen kwaad worden hoor: men kan zich blijkbaar niet inbeelden dat de modale burger ook wel eens woedend zou kunnen worden. Moureaux zou van schrik doodvallen mocht hij weten wat ik hem nu toewens....
EDIT Ik heb net het bericht op deredactie.be gelezen-voor wie de hooligans in extreemrechtse hoek wil plaatsen: ze zwaaien met een Belgische vlag en niet met de Vlaamse Leeuw.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 maart 2016 om 14:30. |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Tijdens de grote vakbondsbetoging toen havenarbeiders en anarchisten aan de midi op de vuist gingen met de politie was er ook een regelrechte veldslag tussen plaatselijke hangjongeren en linksen in de buurt van de beurs en brouckère waar de pers nooit heeft over bericht. Politie is er nooit aan te pas gekomen, ambulances wel. Het is daar bij het minste prijs.
Edit : blijkbaar gaat het over iets helemaal anders Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 27 maart 2016 om 14:43. |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ooit komt het er toch van ... want zo kan het niet verder ...
|
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Woede wordt gezien als stap drie in het rouwproces. Die derde stap kan wel eens een kruitvat worden (of geef ik de gemiddelde Europeaan/Vlaming teveel krediet?).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() EDIT
Ik heb net het bericht op deredactie.be gelezen-voor wie de hooligans in extreemrechtse hoek wil plaatsen: ze zwaaien met een Belgische vlag en niet met de Vlaamse Leeuw.[/quote] Zo denk ik het ook gezien te hebben op de beelden. Mocht de hitlergroet zijn gebracht dan zou ik dat verfoeien. Echter, tot op heden heeft men op CNN om de 30 seconden gesproken over hitlergroeten maar daar nog geen enkel beeld van getoond. |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ook RT heeft het over "Far Right activists"...
Live beelden : https://www.rt.com/on-air/brussels-t...rotest-police/ Laatst gewijzigd door Reverberation : 27 maart 2016 om 15:01. |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de hitlergroet zo vaak zou worden gebracht, dan zou er toch minstens één foto van opduiken!?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 27 maart 2016 om 14:59. |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Mmh, de titel had beter anders gekund, ma soit, we zijn allemaal extreem rechts kennelijk.
![]() Edit : Niet te cynisch worden he Zon, ![]() Het wordt hoogtijd dat men niet meer tegen IS protesteert maar tegen het hoogverraad van onze EU poco leiders! Laatst gewijzigd door Reverberation : 27 maart 2016 om 15:18. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ook een massa mensen die aan de samenkomsten geen deel neemt 'in real life' maar er wel met akkoord gaat denk ik. Camera's staan overal ten velde opgesteld. Kom je bvb op je werk/andere plaats en zegt de baas: Ah! ik heb u zien staan op die 'meeting' op TV!!! Hier uwe C4. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 maart 2016 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Prut uit de ogen doen; tussen die 450 man zaten er zelfs vreemdelingen tussen.
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de site van De Redactie:
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |