![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal een hoax zijn zeker? Tja...wat het morgen zal zijn? Zorgen voor de volgende generatie, men moest maar op tijd ingegrepen hebben! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik zie het probleem niet met een apart stukje voor moslims op het kerkhof. Ik vermoed dat ook joden apart begraven liggen en ik zou ook niet graag naast een homo, een moslim of een zelfmoordenaar liggen. Ik zou liefst naast een mooie vrouw begraven liggen die op dertig jarige leeftijd in een roes tegen een boom is geknald. Met dikke tetten. Hehe. Wat kan mij het schelen waar ik rot als ik er niet meer ben.
De bijkomende voorwaarden lijken me wel wat exuberant. Drie meter grond afgraven om toch maar niet in dezelfde grond te liggen als ooit ongelovigen ? Beseffen die wel dat we dezelfde lucht inademen ? Of dat ze uit de elementaire deeltjes, hetzelfde sterrenstof bestaan waaruit een ongelovige of een varken 500 jaar geleden bestonden ? God is alles, alles is god. Als dat van die grond afgraven echt waar zou zijn dan is er hier echt geen plaats voor zulke mensen. Echt ik heb het gehad met zoveel achterlijkheid dan. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit geen hoax is. Van zulke waanzin gaat toch evengoed een moslim zuchten, niet ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo een onnodige en lachwekkende verspilling van fondsen voor nieuwe grond mag dan wel volledig op de moslim gemeenschap verrekend worden.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner me uit Suske & Wiske een scene waarin Lambik met een paraplu in de hand de bloemekes waterleiding geeft , terwijl het regent !! Ik weet echter niet meer welk verhaal ![]() http://forum.politics.be/showthread.php?t=197775 http://dutch.faithfreedom.org/forum/...p?f=24&t=10562 Vraagje , als het regent , is regen halal of haram ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met 10 man op een schip van +250 personen, lekker decadent. ![]() OT, niks hoax, maar moet dat dan geen woestijnzand zijn ipv grond? Laatst gewijzigd door Skobelev : 6 april 2016 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat al 15 jaar, hoor...
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mag cremeren eigenlijk bij moslims? En uitstrooien?
Ik bedoel daarmee niet die crematies en het uitstrooien met een felle knal in bijzijn van een hoop mensen die daar niet mee gediend zijn...
![]() |
#10 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn ergere zaken.
Het is een geruststellend vooruitzicht dat die moslims vroeg of laat toch ook de grond worden ingestopt. Laat ons met zijn allen hopen dat het vroeg is.
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Apart en diep begraven heeft puur met het volgen van islamitische begrafenisrituelen te maken. Niets met andersgelovigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt het voor de doden zelf enig verschil ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Dat is mee de bedoeling, ja, anders zou er niet zoveel aandacht aan het ritueel worden besteed. With care from the womb to the tomb...
Kun je dat trouwens ook niet zelf bedenken? Laatst gewijzigd door Guinevere : 17 april 2016 om 04:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan men doden hun gedachte (nog) lezen ??
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Moslims zijn opper wezens cookie .... Ze staan boven Alles , Zelfs boven het leven en de dood .....
![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 17 april 2016 om 04:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat men de gedachte van doden zou kunnen lezen ....
![]() |
![]() |