![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar genoeg zijn gelijke rechten voor moslims niet de gelijke rechten die niet-moslims krijgen.
Eens te meer is de moslimtaal iets helemaal anders dan wat wij eronder verstaan. Neem nu: het recht op begraving. Hebben ze dat? Natuurlijk? Willen ze dat? nee helemaal niet, ze willen een APARTE moslimbegraafplaats. Met alle respect voor het verlies van deze ouders, maar niemand heeft hen verplicht om hun te vroeg geboren kind in LEUVEN te begraven. D�*t hebben ze zo zelf beslist: Citaat:
Ik ben ook een brave burger en betaal ook netjes mijn belastingen. Nochtans mag ik evenmin eisen dat ik begraven word op een plaats waar ik meer dan 100 jaar kan blijven liggen (moslims eisen eeuwige graven,koppie richting Mekka, zonder doodskist). Men heeft nu al toegegeven dat ze niet meer in een kist hoeven te worden begraven, met alle grondvervuiling vandien, maar waarom moet men voor moslims onderscheid maken? Christenen moesten vroeger ook eeuwig blijven liggen om zo klaar te zijn tegen de Laatste Dag of zoiets wanneer ze allemaal tegelijk uit hun graf kruipen om dan naar de hemel te kunnen gaan. (dit verhaal hangt altijd al met haken en ogen aan elkaar: gaat men nu ineens naar de hemel of pas na het Laatste Oordeel?) Enfin, ik niet blijven liggen, dan Mohammed ook niet blijven liggen. Lijkt me simpel.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementslid
|
![]() Als ze een eigen begraafplaats willen zullen ze grondgebied moeten opkopen en dat daarvoor inrichten. Allemaal zelf te betalen natuurlijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze moeten akkoord gaan met onze levenswijze of anders wegblijven. Welke eisen mogen wij stellen in hun landen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Het probleem met moslim begraafplaatsen is dat het lijk voor eeuwig moet blijven liggen, dit kan uiteraard niet in het kleine België. Wat vragen ze eigenlijk juist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze nakomelingen, ocharme... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslims met hun lijken, hoe kun je hier nu alle lijken 100 jaar laten liggen, mogen ze ook op elkaar gestapeld worden? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() De overheid mag hier nooit aan toegeven. Dan moeten ze maar begraven worden in een moslimland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- proper zand (serieus hoor, ik geloof dat in het Brusselse een moslimkerkhof ligt, en daar hebben ze de onreine grond waar vlaamse doden in gelegen hadden eerst afgeschept en dan nieuwe onbezoedelde grond eropgelegd. ik HOOP dat het op hun eigen kosten gebeurde, maar we kennen allemaal het verhaal van sinterklaas. - koppie richting Mekka (dat zal me een worst wezen) - geen kist (wet werd reeds aangepast zodat ze in een lijkwade mogen begraven worden en het grondwater netjes bevuilen in deze vochtige streken). Geen enkel probleem, maar owee als jij je regenwater niet netjes apart naar de riolering leidt! d�*t is pas foei! Citaat:
Allez, en dan willen die racisten daar niet aan toegeven zeg! Interessante info: http://www.cie.ugent.be/CIE2/jonker1.htm dit is ook een goeike! Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 februari 2014 om 19:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dit is een berekening van de moslim bevolking in België als ze blijven groeien zoals nu, in moslim landen hebben we die groei ook gezien dus ik zie niet in waarom het hier anders zal zijn. Zijn er al cijfers van 2013? België 2009: 630.000 moslims 2011: 900.000 moslims (+40%) schatting volgens de groei van 2009-2011 2013: 1.260.000 (telkens +40%) 2015: 1.764.000 2017: 2.469.600 2019: 3.457.440 2021: 4.840.416 2023: 6.776.582 2025: 9.487.215 2027: 13.282.101 2029: 18.594.942 2031: 26.032918 ... http://en.wikipedia.org/wiki/Islam_in_Belgium |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://filesforum.politics.be/showthread.php?t=186385 http://www.brusselnieuws.be/nl/nieuw...s-voor-moslims https://www.google.be/search?q=mosli...el+zuuke&meta= Wat maakt het ene geloofsgeloof (religie) specialer dan het andere ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is het door de moslims dat we over een begraafplaats spreken, en niet meer over een kerkhof?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 februari 2014 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Katholieken die in principe eeuwig zouden moeten blijven liggen, mochten dat niet meer. Moslims mogen dat wel. De ene is al wat gelijker dan de andere nietwaar.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 februari 2014 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien 'leuk' om crematie te gaan verplichten? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 februari 2014 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij mogen ze de ruimte inschieten , anders .... www.mars-one.com
![]()
![]() |
![]() |