![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik dat recht ?
Ik zou begod denken van wel. En als we dan hier ons leven uitbouwen, geeft dan de huidskleur van mijn wederhelft het recht aan anderen om met hun vuile muil beledigingen edm te uiten ? Of andere racistische zever te kotsen ? Kunnen we nu echt geen verschil maken tussen het hard maar toch eerlijk aanpakken van profiteurs en criminelen aan de ene kant, en gewone brave mensen aan de andere kant. En tegenover de medemens gewoonweg beleefd en correct ? Ik haal wat fragmenten uit een artikel in De Standaard, waar een huisarts-parlementair getuigt: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt zeer zeker het volste recht om te huwen met een mooi zwartje. Maar als het moslima zou blijken te zijn dan zou ik het jou wel afraden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar diep in mijn binnenste, denk ik dan: "poeh, ikke in de miserie, iedereen in de miserie". Maar ik wel ernstig blijven: het is zo on-Vlaams om zo onbeleefd te zijn tegen mensen die niets verkeerd gedaan hebben. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om 't allemaal nòg geloofwaardiger te maken zou ik er nog bij gefanta.. verteld hebben dat iemand met krijt op de muur aan z'n voordeur "neger" geschreven heeft.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 28 april 2016 om 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt er uiteindelijk van als je, op kosten van de plaatselijke bevolking, de halve wereld naar hier wil halen. De verdraagzaamheid en gastvrijheid is dan, naar elk vreemd individu, verdwenen. De bluts met de buil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot hiertoe is er maar één forummer die op de vraag geantwoord heeft.
De andere posts lijken me alleen maar goepraters van vuil manieren te zijn. Uitschot. Mannen met een klein pietje. .
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Het blijft iets vreemds, interraciale huwelijken, al kan ik wel begrijpen dat westerse mannen niet meer warmlopen voor westerse vrouwen (dictators). Dat soort reacties snap ik wel, jammer voor de persoon in kwestie, maar ze is gewoon slachtoffer van de algemene onvrede over het feit dat heel de wereld hier komt aankloppen (zoals Skobelev dat juist heeft verwoord).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of misschien juist wel?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als u wilt huwen met een Afrikaanse dan is dat uw volste recht en niemand moet daar reactie op hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ambtenaren bedoel je?
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Gij als nva'er wel maar niet de Afrikaan zelf die dan aan gezinshereniging wil doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Richting land van oorsprong welteverstaan. Zodat mensen die hier een ruime ervaring opgedaan hebben, zich ginder kunnen inzetten voor hun geliefde landgenoten. Maar hebt ge verder iets mee te delen over het onderwerp van de draad ? .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze draad is gewoon vreemd... iedereen mag huwen met wie hij of zij wil, binnen de Belgische wet. Dus het antwoord op uw vraag is vanzelfsprekend 'ja' (tenzij u reeds getrouwd bent). Ook mag een Afrikaan huwen met een Afrikaanse. Waarover moeten we hier discussiëren? Laatst gewijzigd door Guinevere : 29 april 2016 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling