![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bulgaarse en Turkse kindjes.
In Gent. Die kunnen niet samen spelen. Dus moeten de Gentenaars het maar ontgelden. Wel, meneer de superburgemeester ? titel: "We kunnen die kindjes niet in de bak gooien, hé" link: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-g...ign=newsletter Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook al veel kinderen van verschillende afkomst elkaar zien mijden of met elkaar zien ruziemaken. Wat in de klas vermoedelijk moeizaam lukt wil daarom, zo lijkt het, na de schooltijd niet evengoed lukken. Heb zo al eens zwarte kindjes horen klagen dat de Turkjes hen er niet bij willen.
Ik heb zelfs collega's van Turkse afkomst die zwaar racistische uitspraken doen over zwarten. Tijdens de ramadan ![]() Ach ach ach. Wij blanken zijn toch wel superieur. Er is bij ons uiteindelijk nog het minst racisme. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Wat kunnen wij meer doen ?"
De ouders aanspreken hebben ze nog niet aan gedacht ?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op straat spelende kinderen dat was in België vroeger ook heel gewoon. Waar ik woon gelukkig ook nog op dit moment. Ik zie dat niet graag ontmoedigd. Maak de straat kindvriendelijk en dat de ouderen desnoods hun auto 50 meter verderop parkeren zou ik voorstellen als (deel van de) oplossing.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 juni 2016 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Gij zoudt ne goeien burgemeester zijn zie! "Auto gevandaliseerd? Ja het zijn kinderen he. Heb ge al gedacht aan een garage?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oplossing is eenvoudig en reeds geopperd door Burgemeester Termont:
Draai de kinderen de nek om. De kinderen in de bak steken kost teveel.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de taak van een rechter. Ik heb het over oplossingen naar de toekomst toe, waarbij ik eventueel bepaalde prioriteiten anders zou leggen. Kinderen dienen voor te gaan op auto's. Levenskwaliteit dient voor te gaan op de eisen van een stressmaatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een gasboete als je een broodje eet op de trappen van een openbaar gebouw kan dan weer wel....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat in deze draad niet over spelende kinderen. Het gaat over samen leven. Over samen (leren of willen) spelen in een park, 50 meter verder. En over het hautain gedrag van een sossenburgemeester. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezellig
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuw format voor een reality show: Termont die Koerdische en Armeense kinderen met Turkse kinderen laat spelen
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een moslim-fluisteraar. O neen, 't zijn geen moslims, dus een Balkan-fluisteraar. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En die Turkse kinderen dan?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |