![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en er nog mee wegkomen ook!!
Allemaal heel erg dat die mens een gehandicapt kind heeft maar dat neemt niet weg dat hij indertijd zelf getekend heeft voor zijn contract en er nu dus maar rekening mee had moeten houden. Negen jaar wachten en dan net dat laatste jaartje toch de fout ingaan... Dat ene extra jaartje zou de zaak ook niet meer gemaakt hebben. De aanbouw die ze willen zetten is immers voor tegen zoonlief 'zelfstandig' kan gaan wonen. De uk is nu 4... Maar kom, dan gaan we maar snel met ons triestigste gezicht én zoonlief op de foto voor de gazet een beetje staan janken hoe erg het allemaal is en dat we nu dringend geld nodig hebben. Gat branden, blaren zitten heet dat dan en dat geldt ook voor mensen met een gehandicapt kind. Gelukkig bestaat er crowdfunding voor zo'n ongehoorde onrechtvaardigheden... ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 23 juni 2016 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze site is niet bereikbaar
De server DNS address van 010541288500452621220208813803 kan niet worden gevonden. DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar iets misgelopen met het linken.
Is hersteld. Mijn diepste excuses. En dank voor het melden.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bureaucratie ten top!
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks bureaucratie.
Gewoon naleven waar je voor tekende. Als men voor al zo'n gevallen elke keer afzonderlijk moet gaan bekijken of er een uitzondering mogelijk is gaan we nog een heel leger ambtenaren bij aan moeten nemen. En dan krijg je nadien weer het gezeik van "waarom zij wel en wij niet?". In dit geval vind ik het vooral dom omdat het over slechts nog 1 extra jaartje gaat. Ze leven al 4 jaar met die kleine daar. Bovendien ga je mij niet vertellen dat hij vooraf niet wist dat hij een boete ging krijgen. Je wordt daar op gewezen bij de koop en als je bij de notaris gaat informeren ivm een mogelijke verkoop gaat die je er ook wel op wijzen. Hij geeft immers zelf aan dat hij weet dat-ie te vroeg verkocht. Ma soit, wat er ook van zij... Na zo'n flater samen met je gehandicapt kind op de foto in de gazet gaan staan is puur misbruik volgens mij. Heel erg allemaal maar als je vooraf weet dat het fout gaat lopen moet je nadien ook niet rekenen op mijn goedkeuring. En dan nog trachten de rest van de gemeenschap te laten opdraaien voor je miskleun... Omdat het allemaal zo erg is... Ik ken mensen die met een gehandicapt kind in een krot van een sociale woning zitten en al jaren vragen achter opvang. Geen kat die voor zo'n mensen gaat crowdfunden. Hij moest verlegen zijn.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar maak jij je zo druk in?
Of vermoed je dat hij het allemaal zelf opgezet heeft? Maak dat dan hard, want ik lees dat een derde partij hier een crowdfunding voor opgezet heeft, en hij weldegelijk die boete kan betalen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En de mogelijk saillante details worden niet vermeld: bvb hoeveel winst hij gemaakt heeft bij de verkoop? De gemeente verkoopt die gronden bewust onder de marktprijs, en de reele grondprijzen gaan al jaren maar in 1 richting: naar boven.
En crowdfunding om iets te financieren wat eigenlijk een boete is? Een beetje ziekskes... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb liever dat ze die gast zijn boete betalen via vrijwillige giften uit crowdfunding dan uit een OCMW-kas die ik verplicht help vullen...
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mensen die dingen doen zoals in de openingspost beschreven.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar wie die crowdfunding heeft opgezet interesseert mij geen lor. Met je gehandicapt kind in de krant gaan staan om meelij op te wekken, terwijl hij die boete aan zijn eigen stomme zelf heeft, dat vind ik erover. En daar mag jij van denken wat je wil.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 24 juni 2016 om 06:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als jij je afvraagt waar ik me druk in maak maak jij jezelf even goed druk in mijn drukmakerij. Anders had je even goed iets anders kunnen gaan doen.
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() uitschuiver BigF
je zal het mij nog nooit hebben horen zeggen, maar smoor nen toep. denk er nog eens over, en kom dan een beetje kalmer en menselijker terug. t beste hé ps alles ok met je? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dat de krant ook beter eerst uw toestemming vraagt? Mag ik dit schrijven, bigf?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dat de krant ook beter eerst uw toestemming vraagt? Mag ik dit schrijven, bigf? Edit : en dan nog twee keer blijkbaar
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 24 juni 2016 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie er zich aan ergert, betaalt gewoon niet mee (en mag dat gerust schrijven) Wie zich laat bespelen kan om zijn geweten te sussen of om de moreel hoogstaande uit te hangen een (fiscaal aftrekbare?) dotatie doen en er nadien ook in de media mee lopen pronken. Kous af.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf erbij. Je doet eerst iets waarvan je weet dat het je miserie gaat opleveren en als er dan gebeurt wat er te verwachten was ga je samen met je bengel in rolstoel een beetje triestig gaan staan kijken in de krant. Waar je dan vertelt dat je weet dat je in de fout bent gegaan maar dat je het deed 'voor het kindje'. Dat is in eerste instantie dom (verkopen als je niet mag) en in tweede instantie misbruik (je gehandicapte kleine in de gazet sleuren).
![]() |
![]() |
#18 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#19 | |||
Secretaris-Generaal VN