![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik weet niet of dat ook zo geldt voor jullie; maar om persoonlijke redenen ben ik een heel tijdje niet meer actief geweest op dit forum en toen ik enkele dagen geleden terug in een schrijfkramp geschoten ben had ik geen enkel probleem om door het hele forum rond te zwalpen...
Maar nu opnieuw, zoals vroeger, moet ik soms minutenlang wachten om van het ene blad naar het andere te geraken, om boodschappen door te zenden en wat weet ik meer... Mijn vraag aan jullie; kan het zijn dat dit forum het heel moeilijk heeft met te veel Vlaamslievendheid??? Geldt ook hier zoals bij de rode duivels van 'Nous sommes en Belgique quand même"? Graag uw reacties... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die luie Walen hebben juist liever dat het niet te rap gaat.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom ging het gedurende een paar dagen wel goed en moet ik nu opnieuw die vertragingsmanoeuvers ondergaan??? Uzelf heeft u er ook last van??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Het is hier de jongste tijd weer erg gesteld: conspiracy nutcases, blèrende huisvrouwen, Marie Daenen...
Tijd voor een zomerstop. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit een suggestie of een mededeling?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het forum is gratis en je weet: if you pay peanuts, you get monkeys.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
In de IT-wereld staat deze techniek bekend als "tarpitting". Indien in een bericht een of meer geselecteerde triggerwoorden voorkomen dan wordt de connectie in de teerput gedwongen, waar het zeer moeilijk lopen is. Oorspronkelijk gebruik was op mailservers als effectieve maatregel tegen serieele spammers en mailvirussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, beste Wapper
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar geen probleem met Vlaamslievendheid uiteraard. Laatst gewijzigd door Peche : 21 juni 2016 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om persoonlijke redenen, ben ik hier al die tijd niet weggeweest. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat is je nationaliteit? Citaat:
Leve Koning Philippe. Leve Koningin Mathilde! ![]() (In principe moet dit vlot posten, het is nu 21:13)
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn we nu geiten of apen??
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gewoon fucking bullshit, maak er nog een fijne avond van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |