![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
Bekijk resultaten enquête: Wat is de beste naam voor de nieuwe Vlaamse Volkspartij? | |||
Vlaams Front |
![]() ![]() ![]() |
7 | 15,56% |
Vlaamse Liga |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,89% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
19 | 42,22% |
Vlaamse VolksPartij |
![]() ![]() ![]() |
10 | 22,22% |
Vlaams VrijheidsFront |
![]() ![]() ![]() |
5 | 11,11% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat vinden jullie de beste naam waarmee het nieuwe Vlaams Blok het meest de andere partijen het vuur aan de schenen legt?
*Nieuw* Nu mét peiling! Laatst gewijzigd door Darwin : 28 oktober 2004 om 12:43. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Vlaams Front --- VF
Lijkt fonetisch en inhoudelijk het meest op het Vlaams Blok en klinkt heel strijdlustig - maar roept misschien wat oudere en bruinverbrande associaties op Vlaamse Liga --- VL Heeft ideale initialen voor een Vlaamse Partij maar klinkt een beetje saai en neutraal Vlaams Belang --- VB Heeft dezelfde initialen als het Vlaams Blok maar doet mij wat denken aan de kleurloze lijsten "Gemeentebelangen" Vlaamse VolksPartij --- VVP Een naam die ideaal is om de CVP, excuseer, CD&DVD-+RW een pee mee te stoven 8) Vlaams VrijheidsFront --- VVF Klinkt heel (te ? ) strijdlustig en heeft initialen die doen denken aan het WWF - goede associatie me dunkt Eigenlijk zou daar ook nog bij kunnen : Nieuwe Vlaamse Volkspartij --- NVV Met een knipoog naar de NVA - doet ook een beetje denken aan NV Vlaanderen - klinkt heel dynamisch maar is wel een hele mond vol Laatst gewijzigd door Darwin : 28 oktober 2004 om 13:15. |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() NVV dynamisch? Bent u nu achterlijk ofzo? Doet denken aan VNV van de jaren '30.
VVF? Dan gaat het WWF terecht klagen ! Vlaemsche Liga? En de Liga van de Mensenrechten dan, en de Liga tegen kanker... Vlaemsch front? Zeg, de oorlog is voorbij, hè, of is het dat wat jullie stoort? Dan blijft er nog Vlaemsch belang. Dat is concurrentie voor het Belang van Limburg. ![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 28 oktober 2004 om 13:38. |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() VNP
Vlaams nationalistise partij |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Vlaams-Blok
Vlaams-Rechts
Laatst gewijzigd door Betweter : 28 oktober 2004 om 15:08. |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Fd
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vnv
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik zou opteren voor Vlaamse Liga.
Zoals Filip Dewinter mijns inziens terecht al zei, komt het woord "partij" er best niet meer in voor wegens té archaïsch. Zowel VNP (zoals Axel Nort zei) als VVP hebben al bestaan en hebben samen in een kartel het Vlaams Blok gevormd. Vlaams Front klinkt niet zozeer té radicaal maar al evenzeer weinig vernieuwend, weinig fris. Vlaams Vrijheidsfront zou ik in elk geval wel als tweede keuze aannemen. Vlaams Belang vind ik eigenlijk een domme, weinig aansprekende naam die het imago van het Vlaams Blok compleet teniet doet en dat is nu ook weer niet wenselijk. Bijschaven: ja; laten verdwijnen: neen. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() De affiche van de oude VNP vind ik in ieder geval toepasbaar!!!! Laatst gewijzigd door Westland New Post : 28 oktober 2004 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() VRF
En ik laat het aan uw verbeelding over waarvoor die R en F staan ![]()
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 30 oktober 2004 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
#13 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=4][/size]
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb gekozen voor de Vlaamse VolksPartij, wel uit noodzaak omdat al die andere opties me niet bevielen. Vlaams Front, Belang of Liga klinken veel te zwak en mietig, het Vrijheidsfront is misschien toch iets te strijdlustig. Persoonlijk ben ik meer voorstander van de Vlaamse Nationalistische Partij. |
||
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou voor NSDAP opteren, kwestie van eindelijk jullie ware aard te tonen. Men kan de D altijd vervangen door een V...
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 31 oktober 2004 om 17:26. |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
*Wegens klacht over persoonlijke aanval vanwege de geviseerde Peter Johan Laatst gewijzigd door Peter Johan : 1 november 2004 om 11:14. |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar geen enkel probleem mee
![]() Kon je trouwens niks beter verzinnen? ![]()
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geef gewoon toe dat mijn opmerking recht in de roos was en dat je niks beter KON verzinnen
![]()