Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2016, 11:59   #1
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard Twintig asielzoekers in vizier door radicalisering: "Niet opvolgen, maar terugsturen"

http://www.hln.be/hln/nl/32616/Terre...dhtml?show=art

Den Theo faalt langs alle kanten. Verwijder die man. Hebben zijn cursussen al iets opgebracht? Het is windstil, dus het zal de zoveelste miskleun zijn.

Hij wil blijkbaar eerst 100% zekerheid hebben alvorens gevaarlijke radicale asielzoekers uit te wijzen. Een aanslag kan hem misschien helemaal overtuigen, maar dan is het natuurlijk te laat.

Nochtans heeft hij toch de perfecte middelen:

Citaat:
Van Grieken: "Vandaag reeds stelt de wet dat wanneer er redelijke gronden bestaan om een vluchteling te beschouwen als een gevaar voor de nationale veiligheid hij zijn beschermingsstatus verliest. Maar vaak ontbreekt de politieke moed om die wet ook in de praktijk om te zetten".
Dat noemt men de kracht van verandering. De NVA heeft al zoveel water bij de wijn gedaan, dat zij geen wijn meer overhouden. Enkel en alleen om te kunnen meegraaien in de vetpotten.

Weverke is ook opvallend stil. Hoe zou dat komen?

Laatst gewijzigd door Lukkas : 27 juli 2016 om 12:01.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 12:10   #2
Peche
Banneling

Standaard

Die zitten hopelijk op zijn minst in gesloten centra?!
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 12:37   #3
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Wat een grove misleidende uitleg in de openingsdraad.

Het is wettelijk mogelijk om asielzoekers hun bescherming af te pakken,
maar de mensen die we in deze draad met dit onderwerp viseren, zijn geen vluchtelingen.

Handige woorden dus, waarmee domoren misleid worden.
Met zulke mensen is het dus kwaad kersen eten. Laat ze maar zagen in hun cordonneke.

Wat dan met apen die de b. nationaliteit hebben (dank zijn de oude machtspartijen en hun snelbelgwet ...) die naar Syrië willen gaan ?
Op het eerste zicht, zou je zeggen van ze te laten gaan.
Van de 20 zullen er wellicht maar vijf terugkomen. Dat zijn er 15 'gespaard'.
Maar die 5 die wel terugkomen, zijn handig genoeg om grenscontroles te omzeilen, en geradicaliseerd en crimineel genoeg geschoold geraakt ginder, om hier nog veel lelijker zaken te doen dan wat we tot nu toe gezien hebben.

Wat moet je bovendien zeggen aan de moeder, de vader, de zus, van zo'n kandidaat-strijder ? Sorry madammeke, dat uw zoon zijn plan trekt om op het verkeerde pad te geraken. Buiten onze grenzen trekken we ons niets aan van het begrip 'jeugdbescherming of publieke mentale gezondheidszorg. ?

Er is maar één goede weg die we kunnen bewandelen, en dat is een strenge weg, die maar één limiet kent: de oplossing mag niet erger zijn dan de kwaal.
Details kan je vinden in het nva-programma en de parlementair goedgekeurde beleidsopties van uw staatssecretaris.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 12:47   #4
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht

Den Theo faalt langs alle kanten. Verwijder die man. Hebben zijn cursussen al iets opgebracht? Het is windstil, dus het zal de zoveelste miskleun zijn.
Heel de NVA faalt en is een grote grap geworden. Alle kiezers zijn er met open ogen ingelopen. Ook ik en ik schaam mij er voor. Hopelijk verdwijnt deze partij even snel als ze gekomen is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

maar de mensen die we in deze draad met dit onderwerp viseren, zijn geen vluchtelingen.

Met zulke mensen is het dus kwaad kersen eten. Laat ze maar zagen in hun cordonneke.

Wat dan met apen die de b. nationaliteit hebben (dank zijn de oude machtspartijen en hun snelbelgwet ...) die naar Syrië willen gaan ?
Maar die 5 die wel terugkomen, zijn handig genoeg om grenscontroles te omzeilen, en geradicaliseerd en crimineel genoeg geschoold geraakt ginder, om hier nog veel lelijker zaken te doen dan wat we tot nu toe gezien hebben.

Wat moet je bovendien zeggen aan de moeder, de vader, de zus, van zo'n kandidaat-strijder ? Sorry madammeke, dat uw zoon zijn plan trekt om op het verkeerde pad te geraken. Buiten onze grenzen trekken we ons niets aan van het begrip 'jeugdbescherming of publieke mentale gezondheidszorg. ?

Er is maar één goede weg die we kunnen bewandelen, en dat is een strenge weg, die maar één limiet kent: de oplossing mag niet erger zijn dan de kwaal.
Details kan je vinden in het nva-programma en de parlementair goedgekeurde beleidsopties van uw staatssecretaris.

.
Simpel : volledige immigratiestop en terug sturen van alle allochtonen tot en met de 3e generatie. En zeker SLUITEN VAN DE GRENZEN. Het land moet gezuiverd worden, met of zonder geweld. Maar het zal er wel van komen. Een soort burgeroorlog tussen echte Belgen en geïmporteerde rassen. De opgroeiende generatie Belgen ziet dat het hier toch naar de kloten is gegaan en zal er niet voor terug deinzen om met geweld zich tegen de allochtonen te keren. En ik wil ze dar graag financieel bij steunen.

Laatst gewijzigd door PORSCHE : 27 juli 2016 om 12:48.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 12:59   #5
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Heel de NVA faalt en is een grote grap geworden. Alle kiezers zijn er met open ogen ingelopen. Ook ik en ik schaam mij er voor. Hopelijk verdwijnt deze partij even snel als ze gekomen is.

Simpel : volledige immigratiestop en terug sturen van alle allochtonen tot en met de 3e generatie. En zeker SLUITEN VAN DE GRENZEN. Het land moet gezuiverd worden, met of zonder geweld. Maar het zal er wel van komen. Een soort burgeroorlog tussen echte Belgen en geïmporteerde rassen. De opgroeiende generatie Belgen ziet dat het hier toch naar de kloten is gegaan en zal er niet voor terug deinzen om met geweld zich tegen de allochtonen te keren. En ik wil ze dar graag financieel bij steunen.
Ga je zelf de handen niet uit de mouwen steken ? Bang om zelf wat klappen tegen je hoofd te krijgen van een moslim ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 13:07   #6
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ga je zelf de handen niet uit de mouwen steken ? Bang om zelf wat klappen tegen je hoofd te krijgen van een moslim ?
Waarom is het zo grappig om jouw eigen volk te kleineren? Of ben jij zelf zo'n moslimnazi?
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 13:08   #7
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Beste Koersauto,
je vergelijkt de uitvoering van het nva-regeerbeleid met het programma van het Blok (of nog erger, want wat jij voorstelt gaat daar nog ver over).

En dan zeg je dat wij de kiezer misleiden.

Dat is toch wel van de pot gerukt.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 13:09   #8
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht

Hij wil blijkbaar eerst 100% zekerheid hebben alvorens gevaarlijke radicale asielzoekers uit te wijzen. Een aanslag kan hem misschien helemaal overtuigen, maar dan is het natuurlijk te laat.

Nochtans heeft hij toch de perfecte middelen:

Dat noemt men de kracht van verandering. De NVA heeft al zoveel water bij de wijn gedaan, dat zij geen wijn meer overhouden. Enkel en alleen om te kunnen meegraaien in de vetpotten.

Weverke is ook opvallend stil. Hoe zou dat komen?
Hoe kunnen we ons op passende wijze van deze mislukkeling ontdoen ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 13:10   #9
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beste Koersauto,
je vergelijkt de uitvoering van het nva-regeerbeleid met het programma van het Blok (of nog erger, want wat jij voorstelt gaat daar nog ver over).

En dan zeg je dat wij de kiezer misleiden.

.
Moest ik woordvoerder van de N-VA zijn zou ik dat ook geantwoord hebben.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 13:23   #10
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Waarom is het zo grappig om jouw eigen volk te kleineren? Of ben jij zelf zo'n moslimnazi?
Ik ben een blanc-bleue-belge, atheïst tot in de kist, en liefhebber van het spotten met blokkers die graag een grote muil opzetten over vreemdelingen buiten sjotten maar zelf niet uit hun zetel durven komen omdat het broekschijters zijn.

"ik wil ze financieel steunen" is een uitspraak voor kakkebroeken.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 13:27   #11
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben een blanc-bleue-belge, atheïst tot in de kist, en liefhebber van het spotten met blokkers die graag een grote muil opzetten over vreemdelingen buiten sjotten maar zelf niet uit hun zetel durven komen omdat het broekschijters zijn.

Ik wil u wel even uitnodigen om uwe praat over blokkers even in een bepaald café in Leuven te komen debiteren.
Eens zien hoe een grote held dat gij dan wel zijt.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 13:28   #12
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:

Dikke vette 2.

Allemaal stoere keyboardwarriors. Tot er daadwerkelijk handen uit de mouwen moeten gestoken worden. Dan gaan ze financieel bijdragen.

Hilarischer wordt het niet
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 13:28   #13
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

levend de vleesmolen in, voeten eerst, en dan de akkers ermee bemesten

hoe klinkt dat?
Oud 27 juli 2016, 13:31   #14
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste Koersauto,
je vergelijkt de uitvoering van het nva-regeerbeleid met het programma van het Blok (of nog erger, want wat jij voorstelt gaat daar nog ver over). En dan zeg je dat wij de kiezer misleiden.

Knalpot? of WC pot?
Oud 27 juli 2016, 13:38   #15
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik wil u wel even uitnodigen om uwe praat over blokkers even in een bepaald café in Leuven te komen debiteren.
Eens zien hoe een grote held dat gij dan wel zijt.
Een imitatie ISje doen?
Soortgenoten van zelfde canaille?
En hun/jullie moeder dan ook zeggen: 't was zo nen brave tot dienen ex-Bruggeling in hun leven kwam?

Same old shit, quoi!
Oud 27 juli 2016, 13:40   #16
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 Moslim?
Ene, alleen?

Gij denkt dat die broekschijtende lafaarden daar 't lef voor hebben als ze alleen zijn?

Nog niet misschien!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 13:47   #17
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:

Citaat:

.
Wie maalt om een bende criminelen ? ze onthoofden mensen ... en doen de vreselijkste moorden.... op mensen !!! dus mensen rechten tellen niet meer mee hier dan ... is mijn gedacht ,, land uit met heel de familie erbij.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 13:47   #18
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
1 Moslim?
Ene, alleen?

Gij denkt dat die broekschijtende lafaarden daar 't lef voor hebben als ze alleen zijn?

Nog niet misschien!
Het zijn geen lafaarden. Wij zijn de lafaarden. Daarom haten ze ons.

In Dortmund keek iemand angstig om zich heen terwijl hij op de bus zat te wachten.
Hij werd door makakken in elkaar getrapt. Omdat hij bang was.
Oud 27 juli 2016, 13:52   #19
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Een imitatie ISje doen?
Soortgenoten van zelfde canaille?
En hun/jullie moeder dan ook zeggen: 't was zo nen brave tot dienen ex-Bruggeling in hun leven kwam?

Same old shit, quoi!
Nee helemaal niet.
Normaal gezien zet Michel ze gewoon in hun bloodje en kan men zo even door de stad lopen.
De Michel is een brave jongen, gewoon wat groot voor zijne leeftijd.
Het kan ook zijn dat als hij een broeksriem draagt dat hij dan de persoon in kwestie een meterke van de grond tilt, totdat de ballen van de spanning wat blauw beginnen zien.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2016, 13:52   #20
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Het zijn geen lafaarden. Wij zijn de lafaarden. Daarom haten ze ons.

In Dortmund keek iemand angstig om zich heen terwijl hij op de bus zat te wachten.
Hij werd door makakken in elkaar getrapt. Omdat hij bang was.
ik ga schoenen lanceren met ijzeren punten ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be