![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() http://atv.be/nieuws/asielzoekers-va...stig-op-sfinks
Citaat:
Wat zijn het toch leuke tijden om jong, links en alternatief te zijn. De politieke familie waartoe je behoort heeft dmv massa immigratie gezorgd voor een festijn van kleuren en culturen in je eigen land. Politie en leger zijn afgeslankt, ingetoomd en overwerkt (Terreur! Boehoehoe!). Asielzoekers laat je gaan & staan waar ze willen want anders "RACISME!". En die stakkers zijn zielig, zwaar getraumatiseerd en hebben ook eens een verzetje nodig. En zo kun je ook met hen eens van dichtbij kennismaken. Soms willen zij wel eens met jou van iets te dichtbij kennismaken en voel je meer dan één paar handen op plaatsen waar je dat niet graag hebt. Maar ach, dat bedek je dan met de mantel der liefde en dien je geen klacht in, want anders speel je "extreem rechts" in de kaart. Ze zijn namelijk overal, die skinheads & nazis en staan te trappelen om een einde te maken aan je sprookje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenminste heeft de politie correct gehandeld.
De burgemeester van Boechout heeft Vlaamse roots, zelfs al is hij ondertussen wat te lang in de zon blijven liggen en dus rood uitgeslagen; en de burgemeester van Mortsel is een nva-er. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gezellig
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is een oud zeer bij links:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...tuurd-is.dhtml https://www.jihadwatch.org/2016/07/g...uraging-racism |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel vrouwen zijn per definitie links of toch op zijn minst pro multikul / pro immigratie.
Open grenzen worden in zekere mate gebruikt als seksueel wapen. "Je kan maar beter luisteren, of ik laat me dekken door een vreemdeling." |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het super, mensen moeten leren omgaan met de gevolgen van hun daden, hun stemgedrag. Voor vreemdelingen is Europa een groot bordeel waar vrouwen halfnaakt rondlopen en zich dus door alles en iedereen laten neuken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Intussen blijft dat 'Paard van Troje' maar verder en verder de EU binnenrollen. ![]() Eigen schuld dikke bult van zij die het kwaad ervan nog steeds niet willen inzien. p.s. Ietsje verder heeft men het het ook al zitten Tienduizenden Erdogan-aanhangers palmen Keulen in Die oorlog gaat echt niet lang meer uitblijven als men de koe niet bij de horens gaat pakken. Het is geen 5 over twaalf meer maar al half twee ... Die hun 'oorlogen' zijn in scene gezet om de EU te overspoelen, begrijpt niemand dat nu niet? ![]() Zal ik een slaapliedje zingen/spelen ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 juli 2016 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wir schaffen das
![]()
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vetzak. Laatst gewijzigd door dalibor : 31 juli 2016 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ???????
Wat heb ik daarmee te maken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kak liever op de daders... maar nee hoor. Die hebben een kleurtje dus daar zwijgt onzen dalibor over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je jaloers op hen? Je start talloze topics over aanrandingen. Je avatar spreekt boekdelen. En ik zou daar niks over mogen zeggen? Laatst gewijzigd door dalibor : 31 juli 2016 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |