![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar ben ik het dus volmondig mee eens. Mocht de NVA nu eens haar reactionaire economische TINA eens willen aanpassen, de nieuwe wapenwedloop stoppen, de privatiseringsdrang in de sociale zekerheid niet verderzetten, het pro autobeleid keren, de belasting/tax switch terugdraaien, Ben Weyts buiten kegelen, Van Overtveldt in de bak steken en de veelal onrechtmatige dikke pensioenen van de babyboomerambtenaren aanpakken zou ik er nog op durven stemmen. De dubbele aanpak van de NVA inzake migratie en terrorisme staat me wel aan, op de nutteloze ontplooiing van kaki en donkerblauw in de straat na. Maar de dubbele nationaliteit afschaffen dus. Voor iedereen. Ook voor Europeanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Als het in Duitsland kan, kan het bij ons toch ook niet zo'n probleem vormen.
Wie kan daar redelijkerwijs iets op tegen hebben ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Is er enig bewijs dat het in Duitsland heeft geleid tot betere integratie?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet jij het? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou Zuhal Demir het hier ergens ten velde in een draadje gelezen hebben dat ik de dubbele Nationaliteit aangekaart heb? Dat was op Meyrem Almaci, van toepassing, die nog steeds van de dubbele Nationaliteit weet te 'genieten'.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 juli 2016 om 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ellenlange lijst denk ik.
Maar zoals ik al eerder schreef is mijn denken niet je dat meer ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Betreffende de Turkse nationaliteit weet ik het niet maar ik weet wel dat als men de marokkaanse nationaliteit verwerp je nooit meer Marokko binnen mag, ga je toch dan staat er je een gevangenisstraf te wachten van minstens 5 jaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou dergelijke absurde wetgeving een zorg van België moeten zijn? Waarom zou België hiervoor moeten bezwijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom is Duitsland geëvolueerd naar een veel inclusiever burgerschap. De volgende stap zal zijn dat men ook dubbele nationaliteit toelaat voor Turkse Duitsers zoals dit reeds het geval is voor b.v. Belgische Duitsers. Deze kosmopolitische evolutie is niet te stoppen, wat laatste stuiptrekkingen van de tribalisten niet te na gesproken. Neo-tribalisten zullen altijd in het zand bijten, net als hun voorman Hitler.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarom geeft dat mens niet zelf het voorbeeld door voor één i.p.v. twee nationaliteiten te opteren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wijst er op dat precies de omgekeerde beweging aan de gang is, overal groeit het nationalisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Voor alle duidelijkheid : hetgeen de meerderheid van de Turken laat zien met betrekking tot de Turkse staatsgreep betekent dat het de Belgische is die de overheid moet afnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |