![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat over deze "foto":
Wie draagt goedkoop schoeisel en kousen vanuit de mode van 15 jaar geleden ? Juist: mensen die het niet te breed hebben. Proper vind ik dat !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 augustus 2016 om 19:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spijt me mijn beste maar ik vind dat Jong Groen hier goed geanticipeerd heeft over die "ideetjes" om burkinis te verbieden en zo.....
UIterst teleurstellend van centrumrechtse partijen om af te komen met twittergestuurde azijnpisserij,UITERST teleurstellend. IN casu,we hebben geen problemen met enigszins bedekte vrouwtjes,we hebben WEL problemen met jonge mannetjes,die overigens nogal dikwijls helemaal "mee" zijn met de heersende "jonge mannen" mode... Of nog,de vrouwtjes aanpakken,jaja,heel stoer,maar de mannetjes...ho maar. Het worden precies van die laffe old-school "wereldverbeteraars",sommige centrumrechtse politici ![]() (en sandalen en sokken gaan NIET samen ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 18 augustus 2016 om 05:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() marginaal links wil lollig doen...
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het voorstel van Sminate helpt niks tegen radicalisering.
Het in het belachelijke trekken zegt dan weer alles over Groen.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() ja wat verwacht je van kleinkinderen aan het stuur...allemaal nul % levenservaring en ze gaan het eens gaan zeggen...
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 18 augustus 2016 om 06:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() het jaarlijkse bloedlustfeest mag ook gerust verboden worden
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() schapen kelen met gans de familie
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, maar het bewezen gedrag van d'ouw lullen/k*tten en is nu niet bepaald een suksesverhaal. Dat zie je toch elke dag weer?
![]() |
#14 |
|
![]() die rijden met hun vet pensioen in lycra broekjes toch vlotjes in de blakende zon?
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het soort dat dan nog de absolute gruwel wil optimaliseren door witte kousen te dragen is rijp voor euthanasering. Waarbij gedwongen euthanasering zeker geen taboe mag zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Ieew, oudere blanke mannen.
Willen we dat wel? Die zijn niet hip met de trend, witmans. |
![]() |
![]() |
![]() |