![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wat is ons levensdoel geworden ? zijn er al mensen van ons cultuur eens dieper gaan nadenken ? ewel ik denk dat het de bedoeling gaat worden de komende jaren ;onze puur Westerse levensstijl te beschermen ! opkomen voor alles dat achtergrond heeft ,geschiedenis uit onze verworven levensgewoontes ... de vijand verdringen hem weg jagen terug naar zijn eigen habitat op een eerlijke manier ,,het Oosten is niet het Westen.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 28 augustus 2016 om 05:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Mijn westers doel is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() In je broek schijten? en er eens aan rieken?
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 28 augustus 2016 om 06:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Onze moderne Westerse levensstijl? Benieuwd of je veel volk gaat vinden om het homohuwelijk, vrouwenstemrecht, transgendertoiletten, godsdienstvrijheid, bescherming van minderheden en andere moderne westerse 'waarden' te verdedigen. Alvast succes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en wat jouw vraag betreft over "wat bedoel je nu met onze levensstijl", interesseert het me wel om te vernemen hoe jij onze actuele Westerse levensstijl zou beschrijven) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat BDW zegt over het VB, zegt meer over BDW dan over het VB.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 28 augustus 2016 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Er is geen consensus in de westerse samenleving. Mensen zijn te verdeeld en te egoïstisch ontwikkeld. We zijn daarbovenop te volgzaam en laten ons alles door de strot rammen, spuwen het daarna over een ander uit en de cirkel blijft draaien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen moeite mee dat er uiteenlopende opvattingen en leefgewoonten zijn. Met dien verstande dat een grens is dat niets de ander mag schaden of hinderen in zijn vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toen importeerde ze hetzelfde probleem van de andere kant en moet geschiedenis zich herhalen om het Westen weer in ere te herstellen. De wij zij kloof zal alleen maar groter worden tot er steeds meer "consensus" bereikt wordt. Ergo de rechtervleugel het overneemt. Zij zal de trigger zijn van een wereldconflict. Derde maal scheepsrecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben echt niet van plan om telkens opnieuw dezelfde argumentatie pro verbod te herhalen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is echter of we vanuit die open en tolerante samenleving dan ook verplicht zijn om ruimte te beiden voor intolerante levensovertuigingen die als totalitair systeem, openheid en tolerantie afwijzen en dit liefst vervangen zien door dat totalitaire systeem. Het aantal mensen wat denkt dat je die tolerantie en openheid, samen met bijv. gelijkheid man en vrouw, scheiding kerk , moskee en staat, democratie als bestuursvorm, zelfbeschikkingsrecht van burgers moet beschermen groeit. Intolerant en totalitair gedachtengoed kan immers onze waarden zoals vrijheid van religie, de rechten van het individu, tolerantie en gelijkheid misbruiken om zich te verankeren in de samenleving. Dat proces is volgens steeds meer mensen volop bezig. Het verzet daartegen groeit. Maar het proces zelf ook, waarin dat totalitair gedachtengoed zich verankert in de samenleving. En daarbij worden begrippen zoals emancipatie gewoon verkracht. Dat gedachtengoed ziet zichzelf als superieur, wat gegeven werd door een God. Dat doen wel meer totalitaire opvattingen maar deze is erg agressief. Dus nee, u bent denk ik verkeerd, steeds meer mensen vinden onze manier van leven wel belangrijk, ook al delen ze niet allemaal de organisatie van de tolerante en open samenleving waaronder homohuwelijken en transgendertoiletten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Thuleander beseft dat hij nooit mag voortplanten zo lang dat vrouwen vrije keuze hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat laatste kan men niet van de Islam zeggen want hun koran en hun sharia beknot wel degelijk mijn rechten en mijn vrijheden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |