![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Banneling
|
http://www.knack.be/nieuws/belgie/kh...al-745079.html
Ik ga hier niet in op de inhoud van het artikel, maar hier zie je hoe de media de bevolking trachten te bespelen... Het artikel van Kherbache om het stemrecht van vreemdelingen in Vlaanderen uit te breiden komt heel negatief over bij de lezers; zeker de dag nadat Combez de Limburgse Turkse oproerkraaier uit de partij gezet had... En dan zien we hoe dat artikel heel vlug afgevoerd wordt naar dieper liggende contreien zodat iemand die alleen de hoofdpunten leest het op het einde van de dag zelfs niet meer te zien krijgt. Maar negatieve artikels met nog negatievere titels over de NVa blijven stevast bovenaan de pagina geplaatst, terwijl de voor hen wat positievere artikels het lot van dit artikel van Kherbache ondergaat... Objectieve berichtgeving; wie gelooft hen nog??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 27 augustus 2016 om 13:38. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bespeelt. Alstemblief, Marie! Is dat nu zo moeilijk?!
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Leerkracht.be.
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een dt-fout is één ding. Systematisch alles verkeerd spellen is een kunst. Dat moet ik toegeven.
|
|
|
|
|
|
#5 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wil u toch vragen van schappelijk te zijn en niet teveel punten af te trekken op Marie haar rapport.
|
|
|
|
|
#6 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En op de inhoud reageren, kan je dat ook? Of is dat zo moeilijk?
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 augustus 2016 om 13:41. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Even je eigen woorden uit het OT citeren : "Ik ga hier niet in op de inhoud van het artikel,"
Wat beweer je nu marieke, dat je het zélf niet kunt ? Of ben je weer een beetje in de war ? |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paranoide waanzin noem ik zoiets. |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De morgen heeft alles te winnen met haar provocatie; Knack wil zogezegd doorgaan voor een gematigde media... |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Aangezien zij niets leest (dixit haar zelve) kan zij niet weten dat dit voorpagina nieuws is op de echte media. |
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is uw en Marie's punt nu eigenlijk? |
|
|
|
|
|
|
#14 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 augustus 2016 om 14:26. |
|||
|
|
|
|
|
#15 |
|
Banneling
|
Over de inhoud van welk artikel, pandareus??? Ik vraag jullie over een stramien te praten niet over de inhoud van om het even welk artikel...
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Minister-President
|
Kunnen we Vlaamse nationalisten die een brouwsel dat met veel goeie wil als Nederlands gekwalificeerd kan worden eigenlijk wel serieus nemen?
|
|
|
#19 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De gemiddelde anti-Vlaming, zoals ACW'ers of OVLD'ers?
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Edit: Wat ik bedoel: ik lees geen forumbijdragen die met een gigantische schrijffout begint. Ik nodig anderen uit om hetzelfde te doen.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 27 augustus 2016 om 16:15. |
|
|
|
|