![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Kan de Vlaamse Leeuw nog klauwen?
Het symbool van Vlaanderen bij uitstek is de Leeuw van sabel op een veld van goud. Meer nog dan bokshandschoenen en borstels is dit symbool gerecupereerd door de racistische partij Vlaams Blok. Net daardoor zal -net zoals het Swastikasymbool voor eeuwig en altijd de link zal leggen met het nazisme van Hitler- de Vlaamse Leeuw ook altijd verbonden blijven met het verfoeilijke racisme van het Vlaams Blok. Het is mijn inziens dan ook raadzaam dat flaminganten opzoek gaan naar een nieuw symbool of een krachtig signaal uitzenden om hún symbool te redden uit de klauwen van de veroordeelde racisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Helden en getal zijn woorden die niet paren. Leeuwen lopen in geen benden.Veel kan zo weinig zijn.Macht van getal is zo vaak waan van macht.... Wie zijn getal niet kent, kent zijn moed, en één kan dan een leger zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zondag een massale volkstoeloop naar Antwerpen ! We gaan in de zoo een paar leeuwen halen... kunnen die beetjes eens gaan wandelen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 9 november 2004 om 19:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() ik vind het in de eerste plaats erg laag bij de grond om het blok op deze manier dan toch even op de knieen te krijgen, vanaf heden 9 november 2004 is de vlaaming zijn stem kwijt.
Zullen we stilaan de spreuk op het wapenschild van belgie veranderen, "eendracht maakt macht",kan nu beter worden "'islam maakt macht". want die krijgen nu vrij spel om ons landje rustig over te nemen, iets waar ze al jaren met bezig zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor welk gestoord en/of onwetend mens is dat nu een Vlaams Blok-symbool?
Fuck off, ónze vlag is er voor alle Vlamingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak België dan unitair.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pas op! Het kan. Als de Vlaamse flamingant duidelijk afstand neemt van de veroordeelde criminelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We hebben de Leeuw niet alleen zijn rotte tanden getrokken, hij is eveneens gecas(satie)treerd.
![]()
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() De Vlaamse Leeuw is van het vlaamse volk. Het is niet omdat een partij, die 40% van de stemmen haalt, de Vlaamse Leeuw misbruikt, dat we daarom ons stuk geschiedenis in de vuilbak moeten gooien. Het is niet zo, omdat een deel van de flaminganten gecollaboreerd hebben met de Duitsers, dat alle flaminganten collaborateurs waren.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() [size=4]De Vlaamse leeuw :[/size]
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dát kan niet moeilijk zijn, en de regio Vlaanderen zal er wel bij varen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijwilligers mogen altijd komen proberen ze eraf te halen, ... ik zal ze met de inhoud van mjin waterkokerke een warme ontvangst geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat? Ik denk dat het wel duidelijk is dat ik niks met het Vlaams Blok te maken heb.
Ben jij soms geen goede vlaming, misschien, metser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |