![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hasselt / Genk -
Zes treinreizigers hebben donderdag veertig minuten vastgezeten in drie afgesloten wagons die waren afgekoppeld van de trein Hasselt-Genk. De treinbegeleider was vergeten de reizigers te verwittigen dat hun wagons afgekoppeld zouden worden. Eén van de reizigers belde Securail, dat medewerkers van het station van Hasselt uitstuurde om de passagiers te bevrijden. Een uur later konden ze hun reis voortzetten. http://www.hbvl.be/cnt/dmf20161013_0...ers-in-hasselt Ik had dit liefst gepost bij het subforum Afrika, maart dat bestaat helaas niet. Ik ben benieuwd hoe de stakersbonden dit gaan benoemen, dit is zelfs erger dan Afrikaanse toestanden (zie de roltrap in het station van Hasselt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Hmmm... Gewerkt bij de NMBS ???" Disclaimer: -'t Is maar mijn gedacht, he-
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Och in dit land wordt Limburg al snel vergeten door de mannen van het openbaar vervoer. In die mate zelfs dat Jan Peumans van de NVA voorstelt om beroep te doen op de Waalse busdiensten van de vervoersmaatschappij TEC. Zodat zijn dorpsgenoten uit Kanne het 5 km verder gelegen centrum van Maastricht kunnen bereiken.
bron: HBVL enkele dagen geleden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 14 oktober 2016 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar naartoe ?
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tijdens een bespreking over dat probleem heeft Peumans het voorstel gedaan om aan TEC te vragen om haar busdienst van Luik naar Maastricht via Kanne te laten rijden, en daar een stopplaats te voorzien. Niet alleen om de eigen inwoners naar Maastricht te vervoeren maar ook om de Maastrichtenaren te vervoeren die eens graag komen genieten in het gezellige en mooie dorpje Kanne. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een individuele fout of flater kan mij weinig bekoren om veel tam tam over te maken (behalve als het over een bekende politieker of vakboungder gaat natuurlijk).
Systeemfouten, denkfouten van beleidsmakers, ... dat is wat anders. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry pajoske, dat was een open doelschot. Mea culpa.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Good job. ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovenstaand was voorbeeld voor :
Aai oonli wil seh dis wans.
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Rahowa : 15 oktober 2016 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Hahaha. Dit komt natuurlijk in de pers maar dat er, ook in Hasselt, vorige week een trein van Crashrail bijna in een reizigerstrein is gereden dat houden ze liever stil. Alarm alarm reizigerstrein door het rood riep hij terwijl hij twee wissels naar de kloten reed na zelf door het rood te zijn gereden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zoudt mij eens bezig moeten zien irl !! .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb ik inderdaad niets van gelezen. |
|
![]() |
![]() |