Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2016, 07:34   #1
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard Debat Theo -Filip 4 -10 -2016

Kijk wat merkwaardig opvallend was , dat den Theo op een moment een nogal krampachtige uitspraak deed met de woorden ; "ik kan hier sommige mensen niet buiten krijgen" .... maar de vraag van Filip was waarom staat de voordeur nog altijd wagenwijd open ?? , en waarom moeten "zeer ervaren politieke mensen" o.a. zoals Filip De Winter altijd langs de zijkant staan en zitten kijken op een schoolrapport van een jong en onervaren 1e leerjaar minister ? ook dit fenomeen slaat nergens op hoor... laat de ervaren mensen de grote lijnen trekken zou dat niet beter zijn om naar hen te luisteren ?? en te doen wat zij voorstellen?? het gaat om de welvaart van een heel continent , bijna iedereen met wat gezond verstand weet wat er moet gedaan worden ...zelfs sommige jantjes en mietjes weten het. Ook de uitspraak "wij zijn Australië niet stond mij niet aan die Theo uitsprak , neen maar we kunnen wel leren van Australië Theo en dat is harder en correcter aanpak en al die zever van we zitten met een kleine tussen zee bla bla bla ...
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2016, 08:08   #2
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Theo is gebonden aan Europa met betrekking tot het openstaan van de voordeur, dat zou bij De Winter niet anders zijn. Ik kijk vol spanning naar hoe het Hongarije zal vergaan nu ze de handschoen opnemen tegen Merkel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2016, 08:31   #3
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Kijk wat merkwaardig opvallend was , dat den Theo op een moment een nogal krampachtige uitspraak deed met de woorden ; "ik kan hier sommige mensen niet buiten krijgen" .... maar de vraag van Filip was waarom staat de voordeur nog altijd wagenwijd open ?? , en waarom moeten "zeer ervaren politieke mensen" o.a. zoals Filip De Winter altijd langs de zijkant staan en zitten kijken op een schoolrapport van een jong en onervaren 1e leerjaar minister ? ook dit fenomeen slaat nergens op hoor... laat de ervaren mensen de grote lijnen trekken zou dat niet beter zijn om naar hen te luisteren ?? en te doen wat zij voorstellen?? het gaat om de welvaart van een heel continent , bijna iedereen met wat gezond verstand weet wat er moet gedaan worden ...zelfs sommige jantjes en mietjes weten het. Ook de uitspraak "wij zijn Australië niet stond mij niet aan die Theo uitsprak , neen maar we kunnen wel leren van Australië Theo en dat is harder en correcter aanpak en al die zever van we zitten met een kleine tussen zee bla bla bla ...
Zijn antwoord was nochtans duidelijk, omdat ze geen 50% van de stemmen hebben.
Ook met Filip blijft de voordeur openstaan.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2016, 08:32   #4
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kijk wat merkwaardig opvallend was , dat den Theo op een moment een nogal krampachtige uitspraak deed met de woorden ; "ik kan hier sommige mensen niet buiten krijgen" .... maar de vraag van Philip was waarom staat de voordeur nog altijd wagenwijd open ?? , en waarom moeten "zeer ervaren politieke mensen" o.a. zoals Philip De Winter altijd langs de zijkant staan en zitten kijken op een schoolrapport van een jong en onervaren 1e leerjaar minister ? ook dit fenomeen slaat nergens op hoor... laat de ervaren mensen de grote lijnen trekken zou dat niet beter zijn om naar hen te luisteren ?? en te doen wat zij voorstellen?? het gaat om de welvaart van een heel continent , bijna iedereen met wat gezond verstand weet wat er moet gedaan worden ...zelfs sommige jantjes en mietjes weten het. Ook de uitspraak "wij zijn Australië niet stond mij niet aan die Theo uitsprak , neen maar we kunnen wel leren van Australië Theo en dat is harder en correcter aanpak en al die zever van we zitten met een kleine tussen zee bla bla bla ...

Philip is nog eens op televisie geweest, en zal dus nu wel heel gelukkig zijn.
Theo Francken is een te brave kerel, dat hij in debat wil gaan met dergelijk soort.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2016, 09:04   #5
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Ook met Filip blijft de voordeur openstaan.
Daarop stelde de VRT de vraag hoe N-VA het cordon zag waar wel 50% naar N-VA + Vlaams Belang gaan ( momenteel het geval in 't Stad). Het antwoord van Theo Franken was dat hij van zijn partij zich daar niet over mocht uitspreken.

Waarom heeft Bart De Wever - die als voorzitter namens zijn partij spreekt - zo veel schrik van het Vlaams Belang ?

In het recente debat voor de UA was Tom Van Grieken plat op de buik aan het smeken om gedoogsteun te mogen geven aan N-VA in Antwerpen.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 6 oktober 2016 om 09:05.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2016, 09:09   #6
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Theo Francken is een te brave kerel, dat hij in debat wil gaan met dergelijk soort.
In de stukken die ik heb gezien was Filip De Winter zéér hoffelijk en heb ik geen enkel gedrag of uitlating gemerkt die aan "stront" doen denken.

“I always cheer up immensely if an attack is particularly wounding because I think, well, if they attack one personally, it means they have not a single political argument left.”

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2016, 09:45   #7
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Philip is nog eens op televisie geweest, en zal dus nu wel heel gelukkig zijn.
Amai dat is ver het laagste van het laagste in uitleg , arm . Je kan beter ik weet het wel hoor.... ik weet wel het moet ingekleed worden uit angst voor aanslagen hé .... maar ooit gaat het laadje op en uit zijn met de ping ping voor iedereen owee wat dan , dan gaat het niet veel meer uitmaken wie wat waar .... dat scenario komt rapper dan je pamper ...Panda
Oud 6 oktober 2016, 09:48   #8
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Amai dat is ver het laagste van het laagste in uitleg , arm . Je kan beter ik weet het wel hoor.... ik weet wel het moet ingekleed worden uit angst voor aanslagen hé .... maar ooit gaat het laadje op en uit zijn met de ping ping voor iedereen owee wat dan , dan gaat het niet veel meer uitmaken wie wat waar .... dat scenario komt rapper dan je pamper ...Panda
...terwijl het eigenlijk gewoon om zuiver racisme gaat hee Muyle ? Bedankt voor de eerlijkheid van je antwoord.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2016, 09:51   #9
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Citaat:
Ook met Filip blijft de voordeur openstaan
.
Ik denk dat niet Filip is een man van harde aanpak geworden met de jaren....ik denk dat ie de enige lijkt " die instaat is een noodplan te forceren en mensen te zoeken die zijn kaliber kunnen volgen in ander Europese landen tegen de Europese stommiteiten van Merkels &co waanzin ,, en dat is wat héél Europa nodig heeft ... zelf mijn kat weet het beter.
Oud 6 oktober 2016, 10:18   #10
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
In de stukken die ik heb gezien was Filip De Winter zéér hoffelijk en heb ik geen enkel gedrag of uitlating gemerkt die aan "stront" doen denken.

“I always cheer up immensely if an attack is particularly wounding because I think, well, if they attack one personally, it means they have not a single political argument left.”

Jan De Meulemeester is dan ook een top moderator, die op voorhand wel de krijtlijnen zal vastgelegd hebben.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2016, 10:23   #11
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat niet Filip is een man van harde aanpak geworden met de jaren....ik denk dat ie de enige lijkt " die instaat is een noodplan te forceren en mensen te zoeken die zijn kaliber kunnen volgen in ander Europese landen tegen de Europese stommiteiten van Merkels &co waanzin ,, en dat is wat héél Europa nodig heeft ... zelf mijn kat weet het beter.
Wat heeft Philip zoal 'hard aangepakt' de laatste jaren?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2016, 10:31   #12
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
hij mag niets aanpakken, hij wordt (mede door de N-VA) in een schutkring gehouden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2016, 10:39   #13
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Maar waaruit zou dan moeten blijken dat hij een man van de harde aanpak is geworden?

(Men kan trouwens perfect actie ondernemen buiten het strikt politieke).

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 6 oktober 2016 om 10:40.
Oud 6 oktober 2016, 10:47   #14
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij heeft hetgeen u door de strot gedouwd wordt door uw trado's de laatste decennia, en de daarmee gepaard gaande - eufemistisch uitgedrukt - "problemen", voorspeld. Hij had ook wat "oplossingen" bij de hand, maar die bleken "rassies" te zijn, dat heeft de "trado's" er echter niet van weerhouden, die "oplossingen" - weliswaar in 'n ietwat andere vorm - te introduceren, net als in zoveel andere (Europese) landen trouwens.

Indirect heeft hij meer dan z'n steen(tje) bijgedragen, zonder de trado-keikoppen zouden er zelfs geen "problemen" op zo grote schaal (geweest) zijn.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2016, 10:49   #15
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar waaruit zou dan moeten blijken dat hij een man van de harde aanpak is geworden?

Hij is dat niet "geworden", hij is dat altijd geweest.
Blijkt uiteindelijk toch 't enige wat werkt in dit soort "omstandigheden".
Oud 6 oktober 2016, 10:50   #16
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

dat zijn idd enkel veronderstellingen. Misschien een reden om zijn partij eens mee te laten regeren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2016, 10:51   #17
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hij heeft hetgeen u door de strot gedouwd wordt door uw trado's de laatste decennia, en de daarmee gepaard gaande - eufemistisch uitgedrukt - "problemen", voorspeld. Hij had ook wat "oplossingen" bij de hand, maar die bleken "rassies" te zijn, dat heeft de "trado's" er echter niet van weerhouden, die "oplossingen" - weliswaar in 'n ietwat andere vorm - te introduceren, net als in zoveel andere (Europese) landen trouwens.

Indirect heeft hij meer dan z'n steen(tje) bijgedragen, zonder de trado-keikoppen zouden er zelfs geen "problemen" op zo grote schaal (geweest) zijn.
Dus hij heeft wat verteld/voorspeld. Dat is dus de man van de harde aanpak?
Oud 6 oktober 2016, 10:52   #18
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus hij heeft wat verteld/voorspeld. Dat is dus de man van de harde aanpak?
Er staat meer dan 1 zin.
Oud 6 oktober 2016, 10:54   #19
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
dat zijn idd enkel veronderstellingen. Misschien een reden om zijn partij eens mee te laten regeren.
Liever niet.
Oud 6 oktober 2016, 10:55   #20
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Er staat meer dan 1 zin.
Klopt:

Citaat:
Hij had ook wat "oplossingen" bij de hand, maar die bleken "rassies" te zijn, dat heeft de "trado's" er echter niet van weerhouden, die "oplossingen" - weliswaar in 'n ietwat andere vorm - te introduceren, net als in zoveel andere (Europese) landen trouwens.

Wat voorstellen lanceren bewijst evenmin dat hij een man van de harde aanpak is. Zo'n beweringen zijn gemakkelijk gemaakt natuurlijk 'als je me laat meeregeren dan...'

Harde aanpak zou bijvoorbeeld zijn het organiseren van burgerwachten en die te laten patrouilleren in moslimwijken.

Organisaties als Greenpeace, Gaia, Artsen zonder grenzen... ondernemen toch ook actie zonder als politieke organisatie mee te reageren?

Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 6 oktober 2016 om 10:57.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be