![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
Ik denk dat daar in Syrië al geen mens meer woont op huidig ogenblik. ![]() Als het dan nog, zoals ik al eerder schreef om een TIJDELIJKE humanitaire hulp zou gaan, tot de opstandjes al dan niet in scene gezet in hun land zijn opgelost, nog tot daartoe maar dat blijkt niet zo te zijn want het zijn niet alleen Syriërs die op huidig ogenblik al de andere 'uitnodigende' landen blijven overspoelen. Dat wat éne zekere Julius Caesar ooit zei: Veni-Vidi-Vici veranderden de vluchtelingen even handig in Veni-Vidi-Velcro (vrij vertaald: Ik kwam en ik zag en ik bleef plakken!! ![]() Uiteraard is de andere regel ook van toepassing zijnde Ik kwam en ik zag en ik overwon in hun geval want wij blijven die volksverhuizingen maar toelaten ... Gaat dat wel goed aflopen buiten: (NEEN) denk je dan.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 september 2016 om 04:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
gemiddeld. Niet veel dus Citaat:
Citaat:
Het lijkt haast alsof u er graag veel wil . Het goede nieuws is dus dat de toestroom vluchtelingen drastisch gedaald is.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 22 september 2016 om 15:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wanneer de uitstroom?
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet niemand. Wat we wel weten is dat die slechts gedeeltelijk zal zijn.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Obama kan het weten. De destructie van Syrië gaat verder. De VS blijven gaan voor regime change of de verdeling van het land. Erger dan Bush ondertussen die kerel. Bah.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Elk volk heeft de plicht om zijn land leefbaar te maken en te houden. Er bestaat niet zoiets als 'recht op een beter leven in een ander land'. Dat zijn leugens verzonnen door mensen die Europa willen vernietigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nog groepen mensen die hun enige doel is, om de EU overhoop te komen zetten? Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 september 2016 om 19:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u de cijfers van de door geknoei immigratie tonen die de economie in Europa terugdringen??
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Ons probleem is niet de (on-)leefbaarheid van Syrië.
Ons probleem is het feit dat onze politieke elites onbeperkte aantallen echte en onechte vluchtelingen toelaten Europa te overspoelen. En dat is een politieke keuze. Citaat:
Laatst gewijzigd door Thuleander : 26 september 2016 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom dan maar blijven schreeuwen dat onbeperkte aantallen zo maar binnen komen? Ik denk dat ik mijn walging voor de aanstokers van deze oorlog, met name Hillary Clinton en Barack Obama, al vaak genoeg heb geuit.[/quote] Raar dat u de Bush admin niet noemt. Mijn vraag was eigenlijk of landen het recht hebben andere landen onleefbaar te maken.
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Onbeperkte aantallen dus. Citaat:
Mag ik u er verder op wijzen dat volgens de cijfers van Frontex (en die zijn héél voorzichtig) 60% van die zogenaamde vluchtelingen uit veilige landen komt? Tot zover het emoverhaal over 'onleefbare landen'. ![]() Laatst gewijzigd door Thuleander : 28 september 2016 om 01:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Mijn vraag was eigenlijk of landen het recht hebben andere landen onleefbaar te maken.[/quote] De Amerikanen zijn daar een foute oorlog begonnen en een totale mislukking is het gevolg. Trump heeft met zijn campagne laten zien, dat die tijd voorbij is en dat de meeste Amerikanen schoon genoeg hebben van oorlogen in Arabische landen. Rusland is in dat gat gesprongen en Poetin gaat zijn invloed in die regio nieuw leven inblazen. Een verschrikkelijke dumping van verouderde militaire middelen het gevolg. De Arabieren kunnen alleen zelf hun conflicten oplossen en de oorlogen in de regio beëindigen en de VS en de EU hebben daar niets te zoeken. Alleen Turkije heeft belangen om daar tot vrede te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij die met zen allen met bootjes aangevaren komende en zij die in het 'Paard van Troje' gezeten zijnde de EU maar blijven overspoelen misschien? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 september 2016 om 11:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo "blijven overspoelen" ?? Dat suggereert enorme aantallen , waar dus nu al geen sprake meer van is.
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zeker nu onze Europese leiders zo snugger zijn om ze op te vissen uit de zee en naar het Europese vasteland te brengen. ( fail ) Daarnaast heb je ook het feit dat Erdogan ermee dreigt om het vluchtelingen akkoord op te blazen. ( in de praktijk stuurt hij de onbruikbare, zieke en laag opgeleiden door naar Europa en houdt hij de hoog opgeleiden in zijn land ). Als de Turken visum vrij kunnen reizen, dan worden we vervolgens overspoeld door Turken. Kortom een deal �* la Merkel.
![]() |