![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen gaat de uitzuivering van profiteurs allerhande voort, met dank aan deze daadkrachtige regering van rechtvaardige rechtsen:
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...angepakt.dhtml Links staat weer op zijn achterpoten om zoveel sociale rechtvaardigheid, zij willen koste wat het kost dit profitariaat in stand houden... Laatst gewijzigd door Hypochonder : 5 november 2016 om 12:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel wel, ik had niet gedacht dat die fraude zo groot zou zijn.
Anderzijds: mijn oplossing is 'grondiger': de staat heeft er niets mee te maken of je samen woont, en desgevallend met wie. Of je nu samen woont of niet, iedereen zou hetzelfde moeten krijgen. En als je dan gaat samenwonen, en zorgt voor de andere bla bla ... dan doe je tenminste door de besparingen een mooi voordeel. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() klop die luie soort uit de hangmatten
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() De kleine overlevings-sociale fraude is een zaak van een paar tientallen miljoenen. Belastingsfraude is een zaak van 80 miljard. Ter vergelijking: de sociale zekerheid kost 22 miljard.
Leg de prioriteiten en de grootste inspanningen bij het soort fraude waar het meest te halen valt. Klop de belastingsontduikersoort uit hun megafraude hangmat. En natuurlijk ja, als je met een uitkering onder de armoedegrens geen betaalbaar onderkomen vindt en dakloos of adresloos raakt, en dat niet meldt aan je uitbetalingsinstelling, dan verkeer je in een situatie van DOMICIIEFRAUDE. Walgelijk hé..die frauderende daklozen & adreslozen.... Laatst gewijzigd door eno2 : 5 november 2016 om 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Al mijn uitspraken zijn feitelijk correct. Jij komt af met ontieglijke scheld-emo van rechts zonder argumenten . Nog meer feitelijkheden in mijn edit: Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 november 2016 om 15:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U pleit ervoor om enkel één soort fraude aan te pakken en de rest blauw blauw te laten omdat het zogezegd van kleine garnalen zou komen. ALLE fraude moet aangepakt worden, zo simpel is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
zie edit: Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 november 2016 om 15:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Geef een echte uitkering, onder de armoedegrens is niet leefbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Minder uitkering lost het tekort aan arbeidsplaatsen niet op. Puur populistisch kreetje dus. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 november 2016 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Luxleaks, panamaleaks, bahamaleaks, ... ik hoorde er niets meer van. De rijkjes laten ze lopen...
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 november 2016 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Je weet plots niet veel hé.
Geen enkele HUMANE regering zal dat ook maar willen doen trouwens. En ook geen enkele regering die de grondwet respecteert. (Art 23) Laatst gewijzigd door eno2 : 5 november 2016 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Op de automatische domiciliefraude van kersverse daklozen krijg ik ook niet veel reactie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Zouden het verrijkers kunnen zijn? Neuuh.
Het mag ook niet want dat is racistisch.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ene misbruik is geen excuus voor het andere. De luiwammes die niet willen werken en tóch geld krijgen moeten aangepakt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |