Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 november 2004, 16:25   #1
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard En de US-massamoorden worden hernomen...

Na een groen licht voor Bush worden de massamoorden opnieuw hernomen :

VS bombarderen rebellenbolwerk FallujahFALLUJAH (ANP) - Amerikaanse gevechtsvliegtuigen hebben woensdagnacht de opstandige Iraakse stad Fallujah gebombardeerd. Tanks hebben beschietingen uitgevoerd op de stad. Vijf mensen kwamen daarbij om het leven.

Het Amerikaanse leger meldde barricades van opstandelingen in verschillende delen van de stad te hebben vernietigd. De luchtmacht zette bij de aanvallen AC-130 'Spectre Gunship'-vliegtuigen in, die een enorme vuurkracht hebben . Amerikaanse artillerie beschiet de stad overdag.

Onder de doden zijn, volgens lokale artsen, een moeder en een kind. Die werden geraakt toen ze in een auto probeerden te ontsnappen. Een andere vrouw raakte ernstig gewond en een tienermeisje verloor een been.
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 16:32   #2
Westland New Post
Banneling

Westland New Post's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda

VS bombarderen rebellenbolwerk FallujahFALLUJAH (ANP) - Amerikaanse gevechtsvliegtuigen hebben woensdagnacht de opstandige Iraakse stad Fallujah gebombardeerd. Tanks hebben beschietingen uitgevoerd op de stad. Vijf mensen kwamen daarbij om het leven.

Het Amerikaanse leger meldde barricades van opstandelingen in verschillende delen van de stad te hebben vernietigd. De luchtmacht zette bij de aanvallen AC-130 'Spectre Gunship'-vliegtuigen in, die een enorme vuurkracht hebben . Amerikaanse artillerie beschiet de stad overdag.

Onder de doden zijn, volgens lokale artsen, een moeder en een kind. Die werden geraakt toen ze in een auto probeerden te ontsnappen. Een andere vrouw raakte ernstig gewond en een tienermeisje verloor een been.
Gade gij nog gedurende 4 jaar van die topics liggen plaatsen linkse frustro????

Uiteraard dienen de Amerikanen uit Irak te verdwijnen alles is goed om de Zionistische lobby stokken in de wielen te steken!!!!
Westland New Post is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 11:51   #3
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Westland New Post
Gade gij nog gedurende 4 jaar van die topics liggen plaatsen linkse frustro????

Uiteraard dienen de Amerikanen uit Irak te verdwijnen alles is goed om de Zionistische lobby stokken in de wielen te steken!!!!
Up yours ..fuck-face...
Oud 5 november 2004, 12:39   #4
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, je voert een gemeenschappelijke strijd met extreem-links. Zij denken er net hetzelfde over.
Oud 5 november 2004, 12:45   #5
Spolpoel
Banneling

Standaard

Sinds wanneer heeft Muqtada Al-Sadrh de Amerikaanse nationaliteit ?
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 13:00   #6
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda

Ja, dat is erg...

Maar, weet U toevallig ook hoeveel mensen er gisteren in Tsjetjenië vermoord werden?
Hoeveel in Congo en de Grote Meren (onder 'controle' van VN)?
Hoeveel in Sudan (10.000 per maand en de VN, ja... zij onderhandelen voort)...

Tja, verontwaardiging kan wel erg selectief zijn...

Ter herinnering: in Rwanda, onder rechstreeks 'commando' van Annan en waarbij, wij, Belgen, rechtstreeks bij betrokken waren), 1 miljoen doden....
In Congo en de Grote Meren: de laatste vier jaar meer dan 4.000.000 doden (onder VN-toezicht)...

Moest ik U niet beter kennen, ik zou zeggen: <<HYPOCRIET>>
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 november 2004, 14:56   #7
Westland New Post
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ah, je voert een gemeenschappelijke strijd met extreem-links. Zij denken er net hetzelfde over.
Dringt het nog altijd niet tot je botte kop door burgerlijk- rechts yankeemannetje?Mijn land is Europa en Europeanen dienen zich in te zetten voor de Europese zaak. Wat kan mij Irak schelen, de Yankees hadden daar niks te zoeken want Saddam had geen "Weapons of Mass Destruction" méér dat wisten jullie zéér goed maar uiteraard primeerden de oliebelangen van de Haakneus Cheney. Sinds 11/9 moest de V.S een nieuwe strategische staat vinden die Saoedï-ArabiË zou vervangen, en Irak met haar vélé oliebronnen was natuurlijk een goed doelwit. Rechts-conservatieven zullen nooit een alliantie aangaan met de propagandisten van "open grenzen" en "vreemd volk eerst" maar ook niet met de associale liberale lawaaimakers van joods en rijk volk eerst!!!! Wij zijn voor het eigen volk eerst!!!

Laatst gewijzigd door Westland New Post : 5 november 2004 om 14:58.
Oud 5 november 2004, 14:59   #8
InterAngel
Vreemdeling

InterAngel's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar InterAngel
Standaard

mijn theorie over Irak, gooi er een muur omheen, laat alle legers wegtrekken, en kom na 10 jaar terug. Dan kun je twee dingen vinden:

Of een mooi stuk leeg land waar je landbouw kan gaan bedrijven
Of een in vrede levend volkje

Wat wordt t?
Oud 5 november 2004, 16:31   #9
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dringt het nog altijd niet tot je botte kop door burgerlijk- rechts yankeemannetje?Mijn land is Europa en Europeanen dienen zich in te zetten voor de Europese zaak. Wat kan mij Irak schelen, de Yankees hadden daar niks te zoeken want Saddam had geen "Weapons of Mass Destruction" méér dat wisten jullie zéér goed maar uiteraard primeerden de oliebelangen van de Haakneus Cheney. Sinds 11/9 moest de V.S een nieuwe strategische staat vinden die Saoedï-ArabiË zou vervangen, en Irak met haar vélé oliebronnen was natuurlijk een goed doelwit. Rechts-conservatieven zullen nooit een alliantie aangaan met de propagandisten van "open grenzen" en "vreemd volk eerst" maar ook niet met de associale liberale lawaaimakers van joods en rijk volk eerst!!!! Wij zijn voor het eigen volk eerst!!!
Ja,ja,ja. De uitleg ken ik ondertussen. Maar het blijft dezelfde strijd als extreem-links hé? Voor Irak en Palestina, tegen de V.S.

Je bent in feite niet echt rechts, eerder extreem-links. Geef het toe.
Oud 5 november 2004, 16:54   #10
Westland New Post
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja,ja,ja. De uitleg ken ik ondertussen. Maar het blijft dezelfde strijd als extreem-links hé? Voor Irak en Palestina, tegen de V.S.

Je bent in feite niet echt rechts, eerder extreem-links. Geef het toe.
Ik heb aan een liberaal niets toe te geven. Ik ben zeker niet tegen de V.S, wel tegen de Zionistische lobby die daar aan de macht is. Ooit al eens gehoord van David Duke, Antoontje, of Pat Buchanan die mensen hebben mijn volste sympathie. Ik steun ook de strijd van de League of the South voor méér zelfstandigheid voor de voormalige Confederale Staten en andere zuidelijke Separatisten. Uiteraard probeer jij iedere kritiek op het jodendom af te doen als "extreem-links". De koude oorlog is voorbij, burgermannetje. conservatief-rechts trekt de sociale kaart, eigen volk eerst is mijn leuze, niet Joods of Rijk volk eerst!!!

En ik ben inderdaad rechts, Nationaal-Revolutionairen zijn altijd rechts geweest.

Laatst gewijzigd door Westland New Post : 5 november 2004 om 16:55.
Oud 5 november 2004, 17:03   #11
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb aan een liberaal niets toe te geven. Ik ben zeker niet tegen de V.S, wel tegen de Zionistische lobby die daar aan de macht is. Ooit al eens gehoord van David Duke, Antoontje, of Pat Buchanan die mensen hebben mijn volste sympathie. Ik steun ook de strijd van de League of the South voor méér zelfstandigheid voor de voormalige Confederale Staten en andere zuidelijke Separatisten. Uiteraard probeer jij iedere kritiek op het jodendom af te doen als "extreem-links". De koude oorlog is voorbij, burgermannetje. conservatief-rechts trekt de sociale kaart, eigen volk eerst is mijn leuze, niet Joods of Rijk volk eerst!!!

En ik ben inderdaad rechts, Nationaal-Revolutionairen zijn altijd rechts geweest.
Aha, dus eigen volk is bij jouw de Palestijnen, en jouw strijd is die van Palestina. Indien dat niet zo is, dan ben je gewoon een extreem-linkse arafat-sjaaltesdrager. Dat maak ik uit jouw berichten en avatar.

Voor mij is het eigen volk nog steeds de Vlamingen, die ik een plaats gun in de vrije en voorspoedige Westerse wereld onder bescherming van de Verenigde Staten van Amerika die ik nog steeds ten volste vertrouw.
Oud 5 november 2004, 17:15   #12
Westland New Post
Banneling

Standaard

Citaat:
Aha, dus eigen volk is bij jouw de Palestijnen, en jouw strijd is die van Palestina. Indien dat niet zo is, dan ben je gewoon een extreem-linkse arafat-sjaaltesdrager. Dat maak ik uit jouw berichten en avatar.

Voor mij is het eigen volk nog steeds de Vlamingen, die ik een plaats gun in de vrije en voorspoedige Westerse wereld onder bescherming van de Verenigde Staten van Amerika die ik nog steeds ten volste vertrouw.
Zeg kan er iemand Antoon eens een eigen forum geven(met zandbak en speelhoek) want voor het gewone forum is hij toch te dom blijkbaar. Inderdaad de Palestijnen worden net zoals de Vlamingen ook bezet door een vreemde mogendheid. Hun strijd is inderdaad die van ons en ik steun ze ook als volksnationalist. Uw zionistisch staatje mag voor mij partgerust bestaan maar dan volgens de vastgelegde grenzen van 1967.

En oh ja probeer eens inhoudelijk te reageren inplaats van uw op symbolen te fixeren.

[SIZE=7][FONT=Arial Narrow]onderaan de foto zien we Antoon's fans tesamen met de gewelddadige Antifa demonstreren in het provinciestadje Hamm( Nordhein-Westfalen) tegen een pro-Palestina betoging van de Freie Nationalisten[/FONT][/SIZE]
Oud 5 november 2004, 17:23   #13
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

arafat-sjaaltjesdrager westlandje wordt boos.

Even dit : hoe kan men met jou inhoudelijk reageren?
Heb je je eigen berichten al eens gelezen?
Oud 5 november 2004, 17:30   #14
Westland New Post
Banneling

Standaard

Ik die van mij wel, gij die van u ook???

Pijnlijk hé Antoon Dat jouw Hebreeuwse maatjes tesamen met het gewelddadige krakerstuig en andere linkse randimbecielen staan te demonstreren tegen rechtse nationalisten "like comrades in arms."...

anarchisten-links tuig-zionisten en USA-lovers...1 front????

En dan mij beschuldigen van islam-collaboratie....

Laatst gewijzigd door Westland New Post : 5 november 2004 om 17:48.
Oud 5 november 2004, 17:48   #15
Westland New Post
Banneling

Standaard

En toen werd Antoon héél stil.......
Oud 6 november 2004, 08:37   #17
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Die is goed Pietje !!
Oud 6 november 2004, 08:43   #18
snoodaard
Gouverneur

snoodaard's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar snoodaard
Standaard

Pfft toen saddam de koerden vergastte was er heel wat minder protest

Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen
snoodaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2004, 08:46   #19
neruda
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snoodaard
Pfft toen saddam de koerden vergastte was er heel wat minder protest
Tuurlijk omdat er weinigen wisten dat het om US gesponserde wapens ging...ge zou u verschieten hoe close een paar jaar ervoor de band was tss de States en Irak...de Iraanse slachtoffers ook vergeten misschien ?
Oud 6 november 2004, 09:43   #20
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Waarom leg je je niet eens neer bij de realiteit? Het gros van je 'eigen volk, dus de mensen die je pretendeert te vertegenwoordigen hier, koestert de grootste minachting tegen extreem-rechts (en ik heb het over echt extreem-rechts en niet over het Blok ofzo). Waarom blijf je hier 'strijden' voor een volk dat al duidelijk kenbaar heeft gegeven dat ze niks wil weten van jouw waarden? Jij maakt deelt uit van de verwaarloosbare minderheidsgroep die de verlichting en het kapitalisme verwerpt: het eigen volk beschouwt jouw ideologie als volksvreemde, anti-modernistische en anti-liberale nonsens.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be