![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-lijnen.dhtml
Niets tegen BMW chauffeurs, ik heb er zelf een maar de man van de Jeep heeft gelijk, hoffelijkheid is een "must" in dit drukke verkeer.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Meestal staan ze dan nog zo geparkeerd op de plaatsen voor mindervaliden.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 2 april 2017 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 2 april 2017 om 14:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 2 april 2017 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ze hem kunnen identificeren zodat hij de schade met daarbij een fikse boete kan betalen. Van andermans goederen blijf je af, ook al maakt die andere een fout. Er zijn genoeg manieren om de chauffeur van die fout geparkeerde wagen een lesje te leren. Daar moet je zelf je handen niet voor vuil te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik noem een BMW, de zandnegerwagen omdat het meestal die bestuurders zijn die met dat type wagen de verkeersregels zwaar met weten te overtreden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo leren ze het wel af als er toevallig geen camera aanwezig is. Het is al even hinderlijk als de middenvak rijders, ook die kunnen dat meestal tot ergernis van het overige verkeer ongestraft doen.
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Niet ter zake maar ik heb reeds gemerkt dat het vooral opgefokte 2 pk's zijn die de "macho" willen uithangen, sorry hoor.
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het zou wel leuk zijn moest die foutparkeerder ook andermans rechten respecteren en geen 2 parkeerplaatsen innemen. Trouwens ...... u kent schijnbaar andere mogelijkheden om die chauffeur te "bestraffen"? Spreekt u nu uzelf tegen?
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() Heel simpel : die in zijn SUV meesleuren en dood martelen. Vinger per vinger breken om te beginnen. Ergens hoop ik zo eens ene klojo in zijn SUV tegen te komen. Even wat agressie afreageren
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees nog eens wat ik schreef. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Kan je behalve op dit forum nog ergens anders terecht met je agressie probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn andere middelen / methodes om die persoon een lesje te leren. Het recht in eigen handen nemen is nooit goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een foto nemen, een filmke maken, een ..., en de rest overlaten aan de bevoegde instanties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Ik snap je wel...
![]() Als ze een kaart hebben mogen ze daar staan, mooi tussen de lijntjes en niet 2, of meer plaatsen innemen, ook de mindervalide moet de regels (kunnen) respecteren