Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 februari 2009, 01:13   #1
Flanelcondoom
Banneling

Standaard Met welke forummer zou je graag een pint willen drinken?

...of iets dergelijks doen. Hoe dat de avond eindigt, valt buiten mijn jurisdictie. Motiveer ook waarom.

Mijn lijstje (onvolledig):

Txiki: lijkt mij een heel open, interessant en sfeervol iemand

AdrianHealey: zien hoe groot zijn mond in't echt is. Vraag mij echt af of het een verlegen type is in't echt of niet.

Steben: komt regelmatig in een cafe waar ik kom.

Nynorsk: misschien wel de minst kleinburgerlijke persoon van p.be.

Volksstormer: ik vraag mij echt af wie hij is.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2009, 01:15   #2
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2009, 01:19   #3
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Heftruck: kan mijn vraag van de vorige keer beantwoorden (een strict totalitair systeem en economie), en ik heb over het algemeen goede ervaringen met anarchisten als mensen (op ideologisch vlak lucht ik ze niet).
Bovendien kan ik hem uitleggen dat zijn theorie over het electrisch universum stinkt en dat hij eerst de huidige mechanica's maar moet doorgronden voordat hij zijn muilwerk opendoet.
Oud 14 februari 2009, 01:25   #4
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Heftruck: kan mijn vraag van de vorige keer beantwoorden (een strict totalitair systeem en economie), en ik heb over het algemeen goede ervaringen met anarchisten als mensen (op ideologisch vlak lucht ik ze niet).
Bovendien kan ik hem uitleggen dat zijn theorie over het electrisch universum stinkt en dat hij eerst de huidige mechanica's maar moet doorgronden voordat hij zijn muilwerk opendoet.
*is dat van plan*
Oud 14 februari 2009, 01:25   #5
Paracelsus
Minister

Paracelsus's schermafbeelding

Standaard

Mijn eerste gedacht was floppy/sn00py, ik denk dat dat een heel humoristische avond zou worden en ik me geen moment zou vervelen.

Maar in feite zou ik graag eens met de meerderheid van jullie vaste forumgangers eens een pint drinken irl, al was het maar om jullie te bewijzen dat ik lang niet zo krankjorum ben als sommige posts van me in K&K me doen uitschijnen maar ook omdat het altijd interessant is te luisteren naar en ideeën uit te wisselen met "gedreven" mensen ongeacht hun politieke strekking; irl.

De eerste namen die in mijn hoofd komen zijn jazeker, lombas, jaani dushman, kiko, jan v d berghe, system, hans1 v & bruno Y, volksstormer, max v dietschland, en ik zou zo kunnen doorgaan want ik vergeet er ongetwijfeld veel.

Laatst gewijzigd door Paracelsus : 14 februari 2009 om 01:28.
Paracelsus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2009, 01:26   #6
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

'k wil eigenlijk met de meeste wel eens een pint drinken, of iets anders. De meesten lijken me wel aangename peren... Jammer dat we morgen naar Nyn haar party niet kunnen komen anders hadden we er al enkele live kunnen ontmoeten. Volgende keer dan maar...
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2009, 01:26   #7
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paracelsus Bekijk bericht
Mijn eerste gedacht was fkippy/sn00py, ik denk dat dat een heel humoristische avond zou worden en ik me geen moment zou vervelen.

Maar in feite zou ik graag eens met de meerderheid van jullie vaste forumgangers eens een pint drinken irl, al was het maar om jullie te bewijzen dat ik lang niet zo krankjorum ben als sommige posts van me in K&K me doen uitschijnen maar ook omdat het altijd interessant is te luisteren naar en ideeën uit te wisselen met "gedreven" mensen ongeacht hun politieke strekking; irl.

De eerste namen die in mijn hoofd komen zijn jazeker, lombas, jaanu dushman, kiko, jan v d berghe, system, hans1 v & bruno Y, volksstormer, max v dietschland, en ik zou zo kunnen doorgaan want ik vergeet er ongetwijfeld veel.
Ik wil eens LSD doen in het drankje van Max. Het zal hem echt goed doen.
Oud 14 februari 2009, 01:29   #8
Heftruck

Standaard

Citaat:

Ik zie hem zichzelf keizer proclameren, staande op een barkruk en toegejuigd door de aanwezige forumleden.
Oud 14 februari 2009, 01:30   #9
Paracelsus
Minister

Standaard

Citaat:

Wat denk je? Van eerste keer minstens een driedubbele dosis?

tune in, turn on, drop out
Oud 14 februari 2009, 01:31   #10
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat denk je? Van eerste keer minstens een driedubbele dosis?

tune in, turn on, drop out
LSD is een van de minst giftige substanties die gekend zijn, dus het kan zeker geen kwaad. Zijn stabiele, Dietsche geest zal heus geen bad trip toelaten.
Oud 14 februari 2009, 01:33   #11
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nynorsk: misschien wel de minst kleinburgerlijke persoon van p.be.

merci voor dat gigantisch compliment!

Ik kan me weinig mensen inbeelden met wie ik géén pint wil drinken.

BigF, die wil ik wel eens tegenkomen.
En Manta, die hoop ik binnenkort toch ook eens te zien.
Oud 14 februari 2009, 01:35   #12
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht

merci voor dat gigantisch compliment!

Ik kan me weinig mensen inbeelden met wie ik géén pint wil drinken.

BigF, die wil ik wel eens tegenkomen.
En Manta, die hoop ik binnenkort toch ook eens te zien.
Het waren (onder veel andere) je concepten over relaties die het deden.

Ikzelf geloof niet in afbakeningen zoals relaties. Het is veel te rigide naar mijn zin. Er zijn twee (of meer) mensen, ze krijgen gevoelens voor elkaar, er gebeuren dingen. Waarom moet er een binaire faseruimte (samen - niet samen) aan vasthangen?

Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 14 februari 2009 om 01:35.
Oud 14 februari 2009, 01:38   #13
Paracelsus
Minister

Standaard

Citaat:
LSD is een van de minst giftige substanties die gekend zijn, dus het kan zeker geen kwaad. Zijn stabiele, Dietsche geest zal heus geen bad trip toelaten.
Inderdaad, de fysische toxiciteit van LSD is zo goed als nihil.

De psychologische effecten echter zijn niet te onderschatten... Een onderliggend megalomaan sentiment kan misschien wel eens aangesproken worden.

Stel je voor dat Max z'n guru gaat opzoeken, of er zelf een wordt. De leer van Cyriel Verschaeve in een psychedelisch kader. Dat ze in de Wetstraat dan maar op hun tellen letten.
Oud 14 februari 2009, 01:45   #14
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Inderdaad, de fysische toxiciteit van LSD is zo goed als nihil.

De psychologische effecten echter zijn niet te onderschatten... Een onderliggend megalomaan sentiment kan misschien wel eens aangesproken worden.

Stel je voor dat Max z'n guru gaat opzoeken, of er zelf een wordt. De leer van Cyriel Verschaeve in een psychedelisch kader. Dat ze in de Wetstraat dan maar op hun tellen letten.
Megalomaan is hij niet, hoor. Ik denk dat de jongen erg eenzaam is. Het is niet makkelijk, om als oerconservatief, royalist en wielrenner door het leven te gaan. Wellicht kan hij niet dansen en is hij een stijve hark onder de mensen, en droomt hij van een wereld wanneer de mensen militeren en marcheren ipv plezier beleven.

Zijn denkpatronen zijn dan ook steenhard en inflexibel. Een goed psychedelicum breekt deze patronen en staat hem toe om andere gedachten te verkennen.
Oud 14 februari 2009, 01:49   #15
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht

Ik zie hem zichzelf keizer proclameren, staande op een barkruk en toegejuigd door de aanwezige forumleden.
De gewone cafebezoekers zullen wel raar kijken.

...totdat hij iedereen begint te trakteren ten ere van de coronatie.
Oud 14 februari 2009, 02:01   #16
Paracelsus
Minister

Standaard

Citaat:
Megalomaan is hij niet, hoor. Ik denk dat de jongen erg eenzaam is. Het is niet makkelijk, om als oerconservatief, royalist en wielrenner door het leven te gaan. Wellicht kan hij niet dansen en is hij een stijve hark onder de mensen, en droomt hij van een wereld wanneer de mensen militeren en marcheren ipv plezier beleven.
Opmerkelijk, ik had voor mezelf over Max zijn persoonlijkheid een soortgelijke analyse gemaakt. Mijn vorige post over megalomanie was niet om serieus op te nemen. Ik heb ook het gevoel dat dhr. v Dietschland best wel eens een aimabele doch ietwat geïsoleerde persoon zou kunnen zijn.

(Ik moet toegeven dat ik het ook niet makkelijk heb met sociaal contact irl (enkel met mensen die ook op een of andere manier een slag weg hebben lijkt het vrij vlot te gaan ) noch een danser ben (<--> tooghanger), toch probeer ik me ver te houden van utopische wereldbeelden en ben eerder overtuigd van de fundamentele onveranderlijkheid v d menselijke natuur. Maar dit terzijde.)

Citaat:
Zijn denkpatronen zijn dan ook steenhard en inflexibel. Een goed psychedelicum breekt deze patronen en staat hem toe om andere gedachten te verkennen.
Daar zou je wel eens volledig gelijk in kunnen hebben.

Maar voor een verstard geval als Max raad ik dan eerder hoge dosissen van de Centraal-Afrikaanse hallucinogene wortel iboga aan, een waar paardemiddel, zoals de Bwiti-stam aldaar er naar refereert: "het hoofd openbreken".

Laatst gewijzigd door Paracelsus : 14 februari 2009 om 02:03.
Oud 14 februari 2009, 02:16   #17
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Opmerkelijk, ik had voor mezelf over Max zijn persoonlijkheid een soortgelijke analyse gemaakt. Mijn vorige post over megalomanie was niet om serieus op te nemen. Ik heb ook het gevoel dat dhr. v Dietschland best wel eens een aimabele doch ietwat geïsoleerde persoon zou kunnen zijn.

(Ik moet toegeven dat ik het ook niet makkelijk heb met sociaal contact irl (enkel met mensen die ook op een of andere manier een slag weg hebben lijkt het vrij vlot te gaan ) noch een danser ben (<--> tooghanger), toch probeer ik me ver te houden van utopische wereldbeelden en ben eerder overtuigd van de fundamentele onveranderlijkheid v d menselijke natuur. Maar dit terzijde.)

Daar zou je wel eens volledig gelijk in kunnen hebben.

Maar voor een verstard geval als Max raad ik dan eerder hoge dosissen van de Centraal-Afrikaanse hallucinogene wortel iboga aan, een waar paardemiddel, zoals de Bwiti-stam aldaar er naar refereert: "het hoofd openbreken".
Eerlijk is de heer Max zeker wel. Dat moet ik toegeven. Er zijn veel vunziger forummers met veel minder... grappige ideeen.

Ik kan ook echt niet dansen, ben zo'n 2x naar een discobar geweest en geneerde mij daar dood. En op sociaal vlak ben ik vreemd. Vaak zeer gesloten soms weer niet, maar ik heb behoorlijk ingewikkelde communicatieprotocols.

Vroeger overwoog ik al eens serieus een plan om een tiental liter LSD in het watertoevoer van een stad te dumpen.
Oud 14 februari 2009, 02:34   #18
Paracelsus
Minister

Standaard

Citaat:
Vroeger overwoog ik al eens serieus een plan om een tiental liter LSD in het watertoevoer van een stad te dumpen.
Chloor m'n beste... LSD is een zeer labiele molecule en wordt makkelijk vernietigd door de kleine hoeveelheden chloor die als desinfectans aanwezig is in leidingswater.

Verschillende militaire instellingen, o.a. Amerikaanse en Russische, hebben hier een paar decennia geleden uitgebreid onderzoek naar gedaan.
Oud 14 februari 2009, 02:36   #19
Struik500
Provinciaal Gedeputeerde

Struik500's schermafbeelding

Standaard

Met Dronkoers
Struik500 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2009, 03:39   #20
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

allemaal, grote gezellige forummeeting!
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be