![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat IQ betreft, denk jij dat je in de top 20% van deze forum behoort? | |||
Ja, ik denk dat ik in de 20% slimste gedeelte hoor |
![]() ![]() ![]() |
14 | 66,67% |
Nee, ik denk dat ik er iets (of veel) onder zit |
![]() ![]() ![]() |
7 | 33,33% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Beoordeel zelf uw eigen IQ ten op zichte van de overige gemiddelde forummers.
Schat jij je eigen slimmer dan de gemiddelde forummer, gelijkwaardig of dommer? Als ik zou vragen: Behoor jij tot de 20 procent slimste van de ganse forum, zou jij hierop 'ja' antwoorden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() IQ gewijs? Redelijk zeker. Ik ben goed getraind op IQ testen. Ik scoor daar altijd hoog op.
Spijtig dat ik vind dat IQ echt fucking bullshit is.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ja, dat ben ik.
Hier worden serieuze en schreeuwerige draden gestart over de rol van de anus als orgaan, die bovendien veel reacties krijgen. Dat zegt genoeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah, is dit één van die sociaal-psychologische experimenten waaruit moet blijken dat iedereen zichzelf systematisch overschat ten opzichte van het gemiddelde? We zijn al goed bezig, tot nu toe denkt 100% dat ze bij de 20% slimsten horen.
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 8 juni 2012 om 00:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Iedereen slimmer dan jij is slim.
En dat zijn er veel ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 8 juni 2012 om 00:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik denk dat ik er iets ( of veel) onder zit
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg liever wat geld op den toog voor een rondje in plaats van te stoken onder forummers.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die laatste Duvel van gisterenavond op de Vlasmarkt is nog niet weg. PS, er is een nieuwe duvel op de markt. Duvel Tripel hop (9° ipv 8,5) Laatst gewijzigd door giserke : 8 juni 2012 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn IQ heeft gewoon nood aan deftige verfrissingen zo nu en dan. 't Stof van de dag wegspoelen, he.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 8 juni 2012 om 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Partijlid
|
![]() Slimme mensen onderschatten zichzelf veelal. Domme mensen daarentegen, overschatten zich. Daaruit kunnen we afleiden dat op dit moment enkel cookie-monster daadwerkelijk tot die 20% behoort.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Het zegt nog veel meer dat ik door Pontifex beschuldigd word van trollen in d ie draad, die in Maatschappij mag blijven staan en niet naar K&K verplaatst wordt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Ga je moeder uitlachen daarvoor. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2012 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Ik ben erg slim met de natte v inger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens sommige medeforummers zit ik bij de laagste 20%. Maar IQ is relatief. Sommige mensen met een zeer hoog IQ, hebben gewoon geen voeling meer met de rest van de maatschappij. Ik heb ooit een hoog begaafde tegen een minder begaafde horen zeggen dat die minder begaafde maar eens moeite moest doen om de hoog begaafde zijn uitleg te begrijpen, in plaats van steeds dezelfde fouten te blijven maken. Mijn mening is dat iedereen slim is om zijn manier en al de rest is Bullshit |
|
![]() |
![]() |