![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog lopen ze naar Monaco ...
Welke partijen hebben het zover laten komen, en waarom? Waarom worden deze mensen niet gekapitteld zoals sommige andere "kapitalisten" (maar die dan wel voor veel jobs gezorgd hebben ...), door de gekende politiekers van de gekende roepende partijen? Wie gaat er wat aan doen? titel: Vuilnisman betaalt meer sociale bijdrage dan profvoetballer: “Een regelrechte schande” link: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201..._BT=2158280038 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad een regelrechte schande.
![]() En dat kan allemaal maar ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kijkers, supporters, politici, spelers, ... zijn allemaal even schuldig in mijn ogen. Ik heb me al van jongsaf van die corrupte boel afgekeerd. Ik heb ooit voor een KMO gewerkt die zijn voetballers meer in het zwart betaalde dan zijn personeel in het wit. Ik walg van dat wereldje.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een maatregel uit 1977 zorgt ervoor dat die vet betaalde pottenstampers vandaag de dag nog steeds lachwekkend weinig RSZ moeten betalen... Schandalig is zelfs nog te vriendelijk om dit te omschrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gaan ze anders niet het kunstenaarsstatuut krijgen?
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of dat wel zo is. De hoogste voetbalklassen in dit land zitten vol met buitenlanders die misschien elders gedomicilieerd zijn zodat ze toch nog de hoge personenbelasting kunnen ontwijken. Voor zo'n dingen zijn er altijd wel oplossingen te vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Op alle lonen die in België uitbetaald worden, moeten sociale bijdragen betaald worden. Daarmee worden onder andere ziekte- en invaliditeitsuitkeringen, pensioenen en werkloosheidsuitkeringen bekostigd. Bij een gewone werknemer bedraagt die socialezekerheidsbijdrage 38,07 procent van het brutoloon: de werkgever betaalt 25 procent, de werknemer moet zelf 13,07 procent bijdragen.
Zeg Schoof, die 13,07% geldt dat ook voor ambtenaren? En die 25% door de werkgever, bij ambtenaren de overheid, geldt dat ook voor de overheid?
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar soit het was ludiek bedoeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Iedereen die van '77 tot nu aan de knoppen heeft gezeten.
Omdat voetbal de perfecte combinatie is van een hoop stemmend klootjesvolk aan de basis en groot geld met ellebogen aan de top.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toch nog liever dat mijn geld naar Limbombe gaat dan naar Coucke.
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() 70 miljoen per jaar,op 20 jaar 1 miljard 400 miljoen.Geld genoeg hier.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Wil daar gerust over debatteren maar dan wel in de juiste draad.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten wij nu echt alles zelf doen?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Is Vettig Polleke te afhankelijk van de Vereniging? Maakt Bleitend Bartje zich onpopulair bij de vastgoedbaronnen die de stadia hopen te bouwen? Vreest Lallende Liesbeth nooit nog te worden uitgenodigd voor gratis cava op de uitreiking van de Gouden Schoen?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 17 maart 2018 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als morgen de regering beslist dat de grote bonzen van uitgeverijen geen belastingen meer moeten betalen moeten wij dat normaal vinden en gewoon stoppen met boeken lezen? Zoiets?
![]() |