![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die geweld pleegt in naam van een God pleegt geweld op die God !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, en heb je nu iets nieuw geleerd?
Zielig ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, ik niet, maar het was wel frapant dat deze uitspraak werd gedaan tijdens de homelie voor de Koninklijke Familie !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het was een duidelijk signaal naar de moslimextremisten die moorden in naam van Allah.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's goed van onze Kardinaal. Ook ons Koninklijk Huis denkt er zo over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Ik vind dat daneels gelijk heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nieuw voor mij. Morgen beweer je dat het niet mohammed b. maar Laurent was die TVG vermoord heeft ![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() buitenbeentjes, dat zijn wij dan ook een beetje ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
_______________________ Mohammed B is een exces van de islam-cultuur zoals Marc Dutroux een exces is van onze cultuur. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 3029 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt echt tijd dat de gematigde moslimverenigingen en imams meer in de media komen. Moslims weten amper van het bestaan af van de moslimverenigingen, maar AEL kennen ze allemaal... Het is logisch dat zij ergens willen aansluiten bij een groepering waarmee ze iets gemeen hebben, laat dat dan aub zijn bij een gematigde vereniging die integratie wil bevorderen dan bij een stel extremisten. Naar aanleiding van de moord op Van Gogh hebben we een aantal van die stemmen mogen horen, maar het moet MEER zijn, en vooral LUIDER.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah ja vandaag is het nationale dag van de profiteurs zeker hé, ... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het anders wel vrij geslaagd. Simpel, ja, maar het straalt de daadkracht en strijdbaarheid van de Belgische militant uit. |
|
![]() |
![]() |