![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Verkeerslicht springt sneller op rood door smartphone achter stuur’
Citaat:
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof daar geen letter van.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Ik ook niet.
Ik wil de data wel eens zien. Een gsm heeft een erg zwak electromagnetisch veld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, ik geloofde het ook niet echt maar laten we het, het voordeel van de twijfel geven.
Waren er niet eens problemen met airbags die opensprongen door gsm's? Waarom u beter geen GSM gebruikt in de auto
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat van die detectielussen klopt wél. Hoe ze werken is een andere zaak. Heb al eens iemand zien uitstappen om op het voetgangersknopje te drukken omdat het licht te lang op rood bleef (detectielus was in de war).
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ik mag hopen dat ze die gsm pas bovenhalen als het licht al op rood stond.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat gezegd zijnde, ik denk toch wel dat de impact minimaal is... ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het artikel wordt nergens gezegd dat het iets met gsm signalen te maken heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Facebook zombies en communicatie talenten zijn ook in files een echte pest. Laatst gewijzigd door kelt : 31 mei 2018 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om nu te zeggen dat er ook file's door ontstaan aan rode lichten is wat twijfelachtig. Bon, op naar de volgende straffe claim zou ik zeggen...
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 31 mei 2018 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal lijken alsof het licht sneller reageert , omdat de GSM gebruiker iets anders aan het doen is dan op het verkeer letten met voldoende aandacht.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat ik technisch gesproken kan aannemen, is dat als enkele chauffeurs voor het rode licht een seconde langer wachten om aan te zetten, door het feit dat zij bezig ziojn met hun zakjapanner, er mogelijks de laatste of voorlaatste auto('s) in de wachtlijn achter hem, een tweede keer voor het rode licht zullen staan schilderen.
Nu mijn straf voorstel: ik pleit voor een bijkomende module bij het rekening rijden. Een bakje extra in de auto, dat bij aandrukken jou veel vlugger groen licht geeft. Of zelfs bij het naderen van het rode licht, ervoor zorgt dat je toch groen krijgt. Tijdig groen krijgt. Mits het betalen daarvoor van één euro. Die euro moet gestort worden in de kas van het rekeningrijden, dat daardoor goedkoper kan worden voor mensen met veel tijd. Ik heb mijn idee gestolen in grote pretparken waar je voorrangskaarten kan kopen. Of is dat enkel bij een plan gebleven?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |