![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij kozen voor Agadir (Marocco).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Languedoc.
Een dik uur vliegen maar, ideaal.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In oktober, als het God belieft, een weekje naar de zee met de ouders.
Niet echt vakantie voor mij, maar toch ne keer wat anders. ![]()
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor €1000 per dag geef ik wel €300 per dag uit aan een knokploegje (lokale politie misschien?) om mijn omgeving moslimvrij te houden. €300 voor het dagelijkse leven, en de rest kan op mijn rekening. Hoe lang mag het duren?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij liever dan ik.
Langs de andere kant, in Agadir zijn er minder Marokkaanse oetlullen, die zitten allemaal in België
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar in't najaar op vakantie. Bof, een weekje Ardennen waarschijnlijk.
Ik kan al hopen op guur weer, koud, winderig smeltende sneeuw enzo.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist om daarna (na de vakantie) op het werk tegen de collega's te kunnen zeggen, wij zijn daar geweest en kijk eens hoe bruin ik ben? ![]() p.s. Let u even op want de poster zijn kort bochtenwerk is top vandaag.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2018 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was vorig jaar ook in Agadir. Ga nooit tijdens piekmomenten. Nooit last gehad.
Aan de boekingen te zien denken veen Belgen hetzelfde. Liefst niet stigmatiseren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Met de vlieger naar Madrid,daar een huurwagen oppikken en dezelfde dag nog naar Burgos rijden.Van daaruit dan een roadtrip doorheen de Bergen van Cantabrië en de Picos de Europa,de woeste kusten van Asturië en op de terugweg nog een dag of 3 relaxen in een B&B in de extremadura.
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toerista krijg je er gratis bij het lopende buik buffet.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stel ik mij zoals u met zen allen wel weet, als vragensteller van dienst, de vraag of er in Servië eigenlijk wel iets aan de hand is, want ik denk dat er een hele groep van de Servische bevolking, op het ogenblik in Rusland zit wegens WK voetbal. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 juli 2018 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga niet op vakantie; wel wekelijks een daguitstap voorzien. Morgen dagje zee, wss volgende week dagje Ardennen (Maredsous), ook een dag Dinant staat op de program en verder weet ik het nog niet
![]() Ik wil toch 1 dag/ week ertussenuit! ps: ik herbegin pas te werken op 3 september.....lekker 2 hele maanden vakantie, yes!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Daar ben ik nu jaloers op,de laatste 29 jaar ben ik nooit langer dan 3 weekjes in verlof geweest
![]()
Economisch vluchteling afkomstig van de Rodenbachstede,binnenkort het Cyriel Verschaeve-dorp. Laatst gewijzigd door Rahowa : 1 juli 2018 om 14:51. |
![]() |
![]() |