![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ik ver het enige forumlid ben die nog eens iets weet te schrijven.
Ok, het een vakantieperiode. Zou dat een rol kunnen spelen? Zou ik verder lezen in het boek: 'Alleen op de wereld' van de hand van Hector Mallot of zet ik het liever op een neuspeuteren? Of zet ik het gewoon op een potje wenen? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn verlof zit er op, terug aan het bureau nu een dan gaan jullie geweten hebben, vooral de nva ers
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat kan best nog leuk worden niet? Ik gooi er al eentje op. Van Rompuy haalt uit naar N-VA: “Doel van De Wever is CD&V verzwakken” ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() U kunt samen in alle solidariteit een potje gaan wenen, en vervolgens filosoferen over het onrecht in de wereld.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over dat boek: ik heb daar als kind/ jonge tiener liters tranen mee geweend. Ik herinner mij nog dat jongetje Rémy, en het aapje joli-coeur en Zerbino en die andere honden....owww. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ja, jij en Bembem. Wij zijn verder allemaal weg.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn zus en ik lazen enorm veel. We hadden ook de 4 boeken van Onder moeders' vleugels (Little Women van Louise Alcott). Ik herinner me niet meer of het in het eerste of in het tweede deel is dat Bess sterft maar we konden dat niet lezen zonder te huilen (mijn moeder zat trouwens ook te snikken toen ze het las ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer CD&V verzwakt hoe prettiger ik mij voel. Want CD&V is doodeenvoudig niets anders dan ACW/beweging.net met een ander jasje aan. Dat middenveld heeft hier reeds meer dan genoeg onheil aangericht. Ze hebben decennia lang achter de schermen het reilen en zeilen van deze artificiële staat beheerst. En de wijze waarop beweging.net dat deed was allesbehalve "net". De politieke macht van dat middenveld moet een heel stuk afgebouwd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik durfde het niet te schrijven maar ik heb er ook tranen met tuiten met geweend bij het lezen van het boek. ![]() Prachtig boek trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag dat straks aan uw aars maar eens
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij heeft het ook gevonden, een 8 ste editie van het boek Hecor Malot (vertaald door Gerard Keller), alleen op de wereld. (Lod. Opdebeek uitgever Antwerpen) Ik heb het boek snel 'aangeslagen' en die zal naast 'Plezante mannen in een plezante stad' een eervol plaatsje krijgen tussen mijn boeken. ![]() Zelfs de oude spelling stoorde totaal niet.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 augustus 2018 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |