![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensensmokkelaars vragen 800 euro voor ritje van Brussel naar Ranst
Mijn eerste gedachte na het lezen van het artikel was. Dat zijn allemaal rijke mensen die jonge mannen die uit Eritrea gevlucht zijn en na een barre tocht en 20.000 euro armer in het Brusselse Maximiliaanpark zijn aangekomen. Ik zou al niet op de 'vlucht' kunnen slagen, mocht ik het op een vluchten hebben moeten zetten om de één of andere duistere reden (invasie) want die heb ik niet die 20.000€. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Als je ziet welke fortuinen die vluchtelingen al hebben neergeteld dan kan dit er nog effe bij zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Dan zullen ze het toch zo slecht niet gehad hebben in eigen land als ze die fortuinen kunnen neertellen of is dat allemaal gestolen geld' Dat lijkt mij ook de overduidelijke bewijslevering dat er in die landen totaal niets aan de hand is en dat het puur om een invasie op de EU gaat. ![]() Of laten we op zoek gaan naar de 'dirigent' die het allemaal georkestreerd heeft?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 augustus 2018 om 10:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb door eens gesprek over gehad met een Afrikaanse collega. Die zei dat het goedkoper en makkelijker is om vanuit Mali een citytrip te boeken naar Londen met een toeristenvisum, dan naar de middellandse zee te geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is best een goeie vraag. ![]() Pure gok: toch wel een paar. ![]() Drughandel niet vergeten!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() natuurlijk zijn dat allemaal criminelen, die hebben geen geld, geen werk(vergunning) en geen inkomen ... uiteraard zijn dat allemaal dieven en criminelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is 1 grote leugen dat die het slecht hebben in eigen landen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 augustus 2018 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Migranten, splijtzwam in de EU met mogelijk burgeroorlog tot gevolg. Niet direct tegen buitenlanders maar tussen links en rechts; kijk naar Chemnitz.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"jongeren" aan 20k€? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
800€ per rit ! en op een paar weken kan je er zo makkelijk een honderdtal van Brussel naar Ranst voeren! ging jij geen SUV kopen voor die van ullie? Laatst gewijzigd door Anna List : 28 augustus 2018 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij denkt dat ik in een van mijn auto's zo'n beetje dobbernegers ga insteken die in geen weken gewassen zijn? Goe zot. Op de remorque achter mijn traktor, misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar niet onder mijne prijs beginnen hé beunhaas! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar niet in den auto, geen Febreze is daar tegen opgewassen. Laatst gewijzigd door Skobelev : 28 augustus 2018 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |