![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer woorden niet aan vuil maken, maar misschien een beetje ergernis... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat daar dan ook nog eens een rechtbank moet over beslissen of dat die snelheidsmaniak een nieuw proces krijgt bij verzet... Tegen de gewone burger zeggen ze op dat moment, "oprotten vriend, je bent +- een half jaar te laat om verzet aan te tekenen." Moest die burger dan zeggen, ik ben zo dikwijls al veroordeeld dat het me niet duidelijk was dat ik ook in een zaak bij verstek veroordeeld ben, dan lachen ze hem op de griffie smakelijk uit. Dat is trouwens iemand die miljoenen verdiend - denk ik - en die heeft een advocaat die niet weet waarvoor en- of wanneer zijn cliënt veroordeeld is en die zogezegd niets wist van een veroordeling bij verstek? Die heeft dan ook nog het lef van te zeggen dat zijn cliënt niet op de hoogte was gesteld dat hij in verzet kon gaan. Hij vergeet uiteraard te vermelden dat het de advocaat is die zijn cliënt daarvan op de hoogte moet stellen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |