![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste tijd hoor je niets anders.
Ik krijg zo stilaan de indruk dat de slinger wat te veel naar éen kant overslaat. https://www.tijd.be/politiek-economi.../10056862.html Laatst gewijzigd door daiwa : 8 oktober 2018 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() (Kan dubbeldraad zijn sorry daarvoor
![]() Lode Vereeck: 'Het gaat om een sms die ik ondertekende met een "X"' Citaat:
Als het met XXX en een hamstersmiley zou geweest zijn, had het net iets pikanter geweest. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2018 om 07:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal wel om meer gaan dan het ondertekenen van smsjes met een x want het gerecht zal daarvoor geen onderzoek starten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het parket niet altijd verplicht om een onderzoek te starten na een klacht? Waarna ze dan kunnen beslissen om over te gaan tot vervolging of seponering?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat zijn ze niet want anders zouden ze nog 1000 keer meer werk hebben dan wat ze nu al hebben. Als het parket van mening is dat er niet genoeg aanwijzingen of bewijzen zijn om dergelijke klacht verder te onderzoeken dan laten ze het zo. Of ook: als dergelijke materie niet hoog genoeg zou staan op de prioriteitenlijst dan onderzoeken ze het ook niet verder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Lode Vereeck nu ook al een "kiessak" of moeten we het beschouwen als een venijnige uithaal uit de hoek van Me-Too ???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel me al lange tijd erg ongemakkelijk met het veel te vlot ge(mis)bruik van dat "Mie Toe" gebeuren. -Mijn gedacht-.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 9 oktober 2018 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het parket de zaak wil seponeren omdat er onvoldoende bewijs is of iets dergelijks, dan kan men de zaak toch heractiveren door een klacht met burgerlijke partijstelling bij de onderzoeksrechter. Met een dergelijke klacht gaat men de onderzoeksrechter dwingen een gerechtelijk onderzoek (en niet louter een opsporingsonderzoek) te starten waardoor de zaak niet kan worden geseponeerd. Omdat dit kosten met zich meebrengt gaat men inderdaad een waarborg eisen van de burgerlijke partij. Dit gaat normaal gezien wel eerder over enkele honderden euro's en niet over duizenden euro's. Indien de zaak door de raadkamer niet wordt doorverwezen naar de correctionele rechtbank, zal de burgerlijke partij normaal gezien (ik weet niet zeker of dit automatisme is) worden veroordeeld tot de kosten. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 9 oktober 2018 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen vanaf nu elke dag zo'n 'onthulling' verwachten van de NVA internetpapegaaien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2018 om 10:25. |
|
![]() |
![]() |