![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laatst zag ik weer zo'n krantenartikel dat over twee pagina's is gespreid. Dat je iemand in een opgevouwen krant ziet lezen, of dat er nog een katern tussen ligt, en dat je dan het einde van de kop van het artikel niet kan zien waardoor er een licht vermakelijke halve zin ontstaat. Geen heel bijzondere zaak natuurlijk, maar het zette me wel aan het denken: wat zouden nou de slechtste krantenkoppen zinnen zijn om op die manier te publiceren?
Ik zat zelf te denken aan: Jouw moeder is vet - goed in voetballen. Sekstoerist komt niet - meer naar Amsterdam. Tienermeisjes zijn verschrikkelijk - fan van Justin Bieber. (Een tegenvoorbeeld waar de missende context weinig toevoegt.) A.I.: Artificial Intelligence is een gevaar-lijk slaapverwekkende film. Deze draad gaat geweldig - weinig reacties krijgen. Wat zouden jullie voorbeelden zijn?
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ik zou het nog
want dan kan de lezer en wordt weer iemand zo kan het dan eindelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() uiteraard alleen maar om
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Adam sloeg Eva op haar blote kont-stantinopel dat is een leuke stad.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maggie De Block heeft grote tet
anusvaccinatiecampagne opgestart. Die kun je van de 2 kanten lezen.
![]() |
#6 |
|
![]() Nice.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naast de vele 'verwarde' zinnen in kranten en andere bladen moet u ook eens letten op de ondertiteling bij bepaalde TV zenders, als u die tenminste kan volgen, want die lopen verre van synchroon met de beelden of met de tekst die een nieuwslezer aan het af ratelen is op dat ogenblik.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor Maggie De Block heb je volgens mij altijd twee kranten nodig.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ik ben teleurgesteld. Ik dacht dat de titel om de slechtste zinnen van forummers zou gaan, om maar half of helemaal niet te begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |