![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 6 dingen die je best niet doet op je werkcomputer
Toch denk ik dat de meeste mensen daar al wel van op de hoogte zijn die dingen niet te doen op een werkcomputer daar u werk en je privéleven best gescheiden moet houden. Waar op kantoor zitten de microben en bacteriën? p.s. Omdat we toch in het wereldje PC hangen toch nog even dit. Telenet ziet klanten overstappen naar Orange na prijsverhoging
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 november 2018 om 07:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de titel te zien vreesde ik even dat dit een pies-,kak-,braak-,vliegenmep-,neuskeutelpeuter-,nagelknip- draadje zou worden.
Dat blijkt echter niet zo....
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stond gisteren in de krant bij het financiële nieuws. Serieus wat klanten verloren...
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zeggen dat er zulke mooie handige opbergbakjes te koop zijn...
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik durf te wedden dat velen hier op de computer van hun werkgever komen lezen en posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral de rechtse meute spamhonden die heel de dag tijdens de werkuren actief is
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 7 november 2018 om 07:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is stelen van je baas! Dát is het.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk eens naar bijeenkomsten van Vlaams belang en van groen. Bij het eerste, gepensioneerden, café gangers en doppers, bij het tweede bakfiets wereldverbeteraars.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 7 november 2018 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() nee, ik heb een resultaatsverbintenis met mijn baas.
ik garandeer dat de job gedaan wordt, hij laat mij daarbij totale vrijheid om dat te doen wanneer ik wil en moeit zich niet met hoe lang ik daarover doe, zolang de job maar op tijd en uitstekend gedaan is. maar ja, links en resultaten ... dat is een moeilijke combinatie hé. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest zijn ' alternatieve feiten ' weeral ter plaatse verzonnen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja Sorry ik was dries schildpad vergeten
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en toch heb ik die resultaatsverbintenis met mijn werkgever. in het bedrijf hier zijn er buiten mezelf nog twee mensen met dezelfde voorwaarden overigens. |
|
![]() |
![]() |