![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() iedereen heeft er één, of 2
wat zou je er mee willen doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het zoveelste persoonlijke aanvalstopic. Ik krijg dus wél waarschuwingen voor het openen van persoonlijke topics. Go figure.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Het gaat toch niet over jou?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alles heeft altijd en overal met de rotsbewoner van El Hierro te maken. Hij is de spil en de navel van de wereld.
Wist u dat niet? Wel, dat is eveneens een persoonlijke aanval! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() ?_?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn natuurlijk mensen die ik liever zie dan anderen, da's normaal.
Maar een persoonlijke vijand op dit ogenblik, eigenlijk niet. Vroeger toen ik nog werkte, wel. Ik had een baas die ongelooflijk gemeen en venijnig was. Iedereen was bang van hem. Ik heb hem twee keer toen het echt de spuigaten uitliep, duchtig de waarheid gezegd. De eerste keer ben ik direct erna naar de personeelschef gelopen om zelf te kunnen vertellen wat er gebeurd was voordat er een verdraaide versie van de feiten werd doorgegeven. De tweede keer was eigenlijk raar. Die man beschuldigde mij ervan dat ik niets deed terwijl ik helemaal overwerkt was omdat ik zoveel moest verzetten op één dag. Ik heb toen een serieuze scène geschopt in zijn bureau. Raar genoeg moest hij lachen, ik denk dat hij zo gewend was dat iedereen voor hem kroop en kronkelde dat het een verademing was toen ik een hoop mappen in zijn bureau op de grond en op het bureel smeet en zei dat hij zelf moest zien wat ik in zijn firma de hele dag uitspookte. Ik heb er niets meer van gehoord tot een jaar later onverwacht een plaats op een heel oninteressante afdeling opgevuld moest worden. Toen vloog ik daarheen. Die man haalde echt het bloed onder de nagels van zijn ondergeschikten uit. Ik heb mij in die tijd ernstig afgevraagd hoe ik aan arsenicum zou kunnen geraken om onopvallend in zijn koffie te doen! Archi-slecht was die ![]() De tweede persoon, daarover vertel ik liever niet, dat doet nog altijd zeer. Dat was iemand die in mijn gezicht altijd heel lief was maar een mes in mijn rug stak. ![]() Soms hoop ik dat er echt een hel bestaat, er zijn mensen die verdienen daarheen te gaan. Misschien niet voor een eeuwigheid maar toch voor een jaar of zo!
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vijanden, da's een rechts begrip om aan te geven hoe slecht je met je omgeving om kan.
Hoe meer vijanden, hoe onaangepaster de persoon
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is misschien wat overdreven: https://www.youtube.com/watch?v=QXcgzM-W7IE
Ik zou wel mijn hand er niet voor omdraaien om "She-Devil" achterna te gaan ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 12 november 2018 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik bén de vijand. ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan toch een vijand van de Aldi, zo'n een brave duts als jij bent
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling