![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ik keur het verdomme WEL goed. Geen genade voor criminelen. Als die smeerlap (excusez le mot) die revolver te pakken had gekregen moet je niet denken dat die juwelier zijn verhaal nog aan de authoriteiten had kunnen doen.
Risico van het vak, zal ik maar zeggen. Wordt een crimineel en je tekent je eigen doodsvonnis. Dát is de boodschap die wij moeten geven.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 21 november 2004 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat erg dat die oude winkelier zich nog moet gaan verantwoorden voor die wettelijke zelfverdediging. Benieuwd welke verzachtende omstandigheden men nu weer uit de mouw zal schudden om die arme sukkelaar van een dief vrij te pleiten : te weinig moedermelk of zo .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Way to go grandad!
![]() Serieus: ik keer het eveneens goed noch af, en betreur dat zo'n dingen gebeuren, maar die 85er gaat van mij geen straf krijgen mocht ik het voor het zeggen hebben... allee misschien een kleintje voor slecht mikken....
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand verplichtte die overvaller om de juwelier met een mes te lijf te gaan. In een juwelierszaak KOOP je wat je wil als je het kunt betalen en anders blijf je er buiten!
Driemaal hiep hiep hiep hoera voor het moedige oudje dat zich niet nog eens liet bestelen en bedreigen!
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |